Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушка курки-бройлера заморожена (код ДК 021:2015 15112130-6 - Курятина)
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2021-02-23-002022-c 6e9f31cf845345aaa2457744b3359caf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станович Маряна Андріївна

380324753025 maranastanovic100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Вебсайт: https://tml.org.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна
380324753025
maranastanovic100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кг.
Тушка курки-бройлера заморожена (код ДК 021:2015 15112130-6 - Курятина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Данилишиних, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 15:01
Оголошення кури.doc
23 лютого 2021 15:01
додаток 3 договір.docx
23 лютого 2021 15:01
додаток 2 персональні.docx
23 лютого 2021 15:01
Додаток 1 МТВ кури.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Жагаляк М І 185 400,00
UAH з ПДВ
185 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 10:02
Електронний підпис
27 лютого 2021 13:03
Витяг ЄДР.PDF
27 лютого 2021 13:03
Виписка ЄДР.PDF
27 лютого 2021 13:03
Статут.PDF
27 лютого 2021 13:03
Стаття 17.PDF
27 лютого 2021 13:03
Працівники.PDF
27 лютого 2021 13:03
Право підпису.PDF
27 лютого 2021 13:03
Ліцензія.PDF
27 лютого 2021 13:03
Лист-згода.PDF
27 лютого 2021 13:03
Довідка МТБ.PDF
27 лютого 2021 13:03
Гарантійні листи.PDF
27 лютого 2021 13:03
Медична книжка .PDF
27 лютого 2021 13:03
Проєкт договору (22).PDF
27 лютого 2021 13:03
лист-відгук (2) (2).pdf
27 лютого 2021 13:03
Аналогічний договір.pdf
27 лютого 2021 13:03
Паспорт_ ІПН (20).PDF
27 лютого 2021 13:03
Декларація (9).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жагаляк М І

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жагаляк М І
#3435205184
Переможець 185 400,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 11:25

Документи

04 березня 2021 11:25
Електронний підпис
04 березня 2021 11:25
протокол 22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жагаляк М І
#3435205184
185 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 11:25
Електронний підпис
04 березня 2021 11:25
протокол 22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 08:59
дод угода 2 до договору 183.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 12:37
дод. угода 1 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 08:44
договір 183.pdf укладений
10 березня 2021 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2.4 частини 2 та підпункту 2 пункту 9.2 частини 9 договору №183 від 10 березня 2021 року ціни на товар можуть збільшуватись уразі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, сторони узгодили зміну ціни за одиницю та вирішили внести відповідні зміни. Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - 185392,64 грн. без ПДВ. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконаня робіт чи надання послуг після внесення змін" - 2891,2 кг.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до пункту 2.4 частини 2 та підпункту 1 пункту 9.2 частини 9 договору №183 від 10 березня 2021 року, Сторони погодились внести зміни до Договору в частині його загальної суми . Пункт 14 "Сума договору після внесення змін" - 115694,68 грн. без ПДВ. Пункт 15 "Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін" - 1811,95 кг.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 694,68
UAH