Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 ( ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги ): послуги з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 ДК 021:2015- 66512210-7
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2021-02-23-001846-a ● c2a46dbc28e746c9a167803305239bf9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 13491258 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24 |
Контактна особа: |
Пащенко Ганна Миколаївна 0955263052 docemp.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
1. Місце надання послуг – Україна ; 2. Обсяг надання страхових послуг – згідно з Додатком 3; 3. Строк надання послуг: 1(один) рік;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 ( ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги ): послуги з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 ДК 021:2015- 66512210-7
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється після підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 12:59 |
ТД-2021р.doc | |
23 лютого 2021 12:59 |
Додаток 4 .doc | |
23 лютого 2021 12:59 |
Додаток 2 .doc | |
23 лютого 2021 12:59 |
Додаток 5 .doc | |
23 лютого 2021 12:59 |
Додаток 3.doc | |
23 лютого 2021 12:59 |
Додаток 1 .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-001846-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:21186813
Дата подання: 16 березня 2021 16:29
не правомірне рішення замовника
не правомірне рішення замовника, вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2021 16:54
По перше:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (згідно п.2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації). Всупереч цьому
учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Договору CV-19 №08/21 від 15.01.2021р не в повному обсязі: відсутній Додаток 1 до Договору, який відповідно п.1.3.1 цього ж Договору є невід’ємною частиною Договору.
Про наявність обов’язкових додатків свідчать посилання на них у договорі. Замовник повинен всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента.
По –друге:
Згідно вимог табл.3 Додатку 2 до тендерної документації в складі пропозиції учасник надає копію статуту або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція) - для юридичних осіб. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Стосовно наданого Опису в тендерній пропозиції, звертаємо увагу, що згідно розділу 5 ч.2.п.6 Тендерної документації - Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація. В складі пропозиції Учасника такого листа не надано, а Замовником стосовно статуту зазначені інші вимоги.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (згідно п.2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації). Всупереч цьому
учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Договору CV-19 №08/21 від 15.01.2021р не в повному обсязі: відсутній Додаток 1 до Договору, який відповідно п.1.3.1 цього ж Договору є невід’ємною частиною Договору.
Про наявність обов’язкових додатків свідчать посилання на них у договорі. Замовник повинен всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента.
По –друге:
Згідно вимог табл.3 Додатку 2 до тендерної документації в складі пропозиції учасник надає копію статуту або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція) - для юридичних осіб. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Стосовно наданого Опису в тендерній пропозиції, звертаємо увагу, що згідно розділу 5 ч.2.п.6 Тендерної документації - Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація. В складі пропозиції Учасника такого листа не надано, а Замовником стосовно статуту зазначені інші вимоги.
Номер вимоги: UA-2021-02-23-001846-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:21186813
Дата подання: 19 березня 2021 14:00
дискримінація учасника
дискримінація учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 13:38
Шановний Учаснику! Відповідно до п.1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. У даному випадку неможливо було застосувати цю норму Закону, так як наявні інші невідповідності вимогам тендерної документації (рішення тендерного комітету від 16.03.21 Протокол № 64). Ксерокопія статуту, яка надана в складі пропозиції, не являється електронним документом, а згідно розділу 3 тендерної документації - Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Нажаль, вимоги Замовника не були виконані, тому пропозиція відхилена.
Нажаль, вимоги Замовника не були виконані, тому пропозиція відхилена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-23-001846-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:21186813
Дата подання: 29 березня 2021 16:19
Дата подання: 29 березня 2021 16:19
не правомірне рішення замовника
12 березня 2021 року Комунальним некомерційним підприємством "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (далі – Замовник) проведено тендер UA-2021-02-23-001846-a щодо закупки послуг з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19.
За результатами якого найнижчу ціну в розмірі 450 000,0 грн. запропоновано ПрАТ «ХМСК» (далі – Учасник).
Тендерним комітетом Замовника розглянуто тендерну пропозицію Учасника згідно протоколу №64 від 16 .03.2021 року яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, як такої що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме:
1) у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного Договору CV-19 №08/21 від 15.01.2021 р не повному обсязі: відсутній Додаток 1 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору відповідно п. 1.3.1 цього Договору (вимога замовника викладена в п.2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації);
2) учасник в складі пропозиції надав ксерокопію Статуту не завірену належним чином, всупереч вимогам Замовника, викладеним в п. І розділу 3 Тендерної документації.
Учасник не погоджується з вказаним рішенням з наступних обставин.
Згідно п.4, 6, 8 Опису та прикладів формальних несуттєвих помилок розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника затвердженої Рішенням тендерного комітету Замовника від «23» лютого 2021 року, протокол №44 встановлено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання);
- Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис;
- Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Також Тендерною документацією передбачено, що замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Таким чино відсутність на ксерокопії Статуту Учасника підпису уповноваженої особи та печатки Учасника, є несуттєвим недоліком та не може бути підставою для відхилення Учасника з найнижчою ціною
Згідно додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» розділом 3 передбачено надання аналогічного договору надання послуг.
Аналогічним вважається виконаний договір поставки, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1 договору, зазначеного у довідці) та/або копії актів надання послуг/виконання робіт/видаткових накладних на аналогічні послуги/роботи/товари від замовників аналогічних послуг/робіт/товарів, зазначених в наданій Учасником довідці).
Учасник надав зазначений аналогічний договір за виключенням Додатку №1 до нього, в якому містились персональні данні фізичних осіб контрагента Учасника.
Надання персональних даних регулюється нормами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Так п.2 ст. 16 вищезазначеного закону передбачено, що «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.»
З огляду на порядок проведення публічних закупівель, тобто ознайомитись з наданою тендерною документацію Учасника можуть треті особи (інші учасники тендеру, або зареєстровані користувачі майданчику проведення електронних торгів), які не перебувають з Учасником в договірних відносинах, щодо обробки персональних даних.
З огляду на вищевикладене на підставі ст. 18 Закону України « Про публічні закупівлі»,
прошу:
1. Скасувати рішення Комунальним некомерційним підприємством "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" прийняте протоколом тендерного комітету №79 від 22 березня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ХМСК» та визнання переможцем визнання переможцем процедури відкритих торгів ПАТ «Національна акціонерна страхова компанія «Орант».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2021 14:10
Рішення від 31.03.2021 № 6510 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 14:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7592.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 16:05
Рішення від 12.04.2021 № 7592.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2021 21:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
808 170,00
UAH
|
450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Східна філія ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія» |
511 500,00
UAH
|
450 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
716 100,00
UAH
|
500 247,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
696 000,00
UAH
|
655 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ІНТЕР-ПЛЮС" |
870 000,00
UAH
|
870 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ" #21186813 |
Відхилено |
450 000,00
UAH
|
16 березня 2021 12:21
|
|
Східна філія ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія» #25096917 |
Відхилено |
450 120,00
UAH
|
22 березня 2021 16:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 березня 2021 00:00
|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
500 247,00
UAH
|
22 березня 2021 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 13:54
|
Додаткова угода №1 -ч.4 (1).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 13:54
|
Додаткова угода №1-ч.1 (1).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 13:54
|
Додаткова угода №1 -ч.2 (1).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 13:54
|
Додаткова угода №1-ч.3 (1).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 12:10
|
ДОГОВІР №152-0835-21-1471852.pdf | укладений |
20 квітня 2021 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (згідно п.1р.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі») |
Номер договору про закупівлю: | 152/0835/21/1471852 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |