Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах: Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Небесної сотні, буд.21, Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд.18.
Очікувана вартість
14 040,00 UAH
UA-2021-02-23-001263-a ● 09b17bb6043b4f63bd5a198725f97439
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05533356 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Гімназична, 7 |
Контактна особа: |
Берестова Юлія Петрівна +380552225662 berestovajuli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 14 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Небесної сотні, буд.21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Небесної сотні, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд.18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється Замовником щомісяця на підставі рахунку та підписаного акту наданих послуг/виконаних робіт шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця. Термін оплати - протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг/виконаних робіт, за умови отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 11:27 |
Оголошення до СЗ -7971 (ДХШ)-14 040.docx | |
23 лютого 2021 11:27 |
Документацiя до СЗ-7971- ДХШ-14040.doc | |
23 лютого 2021 11:27 |
Додаток 6 до СЗ - 7971 (проект дог.).doc | |
23 лютого 2021 11:27 |
Додаток 5 до СЗ - 7971 (загальні відомості.).docx | |
23 лютого 2021 11:27 |
Додаток 4 до СЗ -7971-ДХШ (пропозиція).docx | |
23 лютого 2021 11:27 |
Додаток 3 до СЗ -7971-ДХШ (техн. та якіс. характр).docx | |
23 лютого 2021 11:27 |
Додаток 2 до СЗ - 7971 (лист-згода).docx | |
23 лютого 2021 11:27 |
Додаток 1 до СПЗ - 7971 (перелік документів).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спеціалізоване авто
Дата подання: 26 лютого 2021 11:48
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:09
Добрий день. Вимога:Обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають саме транспорту реагування. Відповідно до ст..1 Закону України Про охоронну діяльність, транспорт реагування -транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправнідії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації . З огляду на це, взагалі не зрозуміло, навіщо Замовнику спеціальний транспортний засіб для надання послуг технічного обслуговування, який використовується під час надання послуг з охорони власності та громадян. Наша компанія має автотранспорт для забезпечення можливості надання якісних послуг,але це не транспорт реагування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конкретна назва предмета закупівлі згідно п. 2.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації, а не послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації, тому в п.8 вимогах до учасників спрощеної закупівлі є обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.
Цей транспорт буде використовуватися не під час надання послуг з охорони власності та громадян, а в цілях швидкого реагування про оповіщення при загорянні, а також для значного скорочення часу реагування пожежних підрозділів на небезпечну ситуацію.
Цей транспорт буде використовуватися не під час надання послуг з охорони власності та громадян, а в цілях швидкого реагування про оповіщення при загорянні, а також для значного скорочення часу реагування пожежних підрозділів на небезпечну ситуацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН |
7 600,00
UAH з ПДВ
|
4 998,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра" |
8 000,00
UAH з ПДВ
|
4 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР - ПЛЮС" |
8 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН #41015280 |
Переможець |
4 998,99
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:30
|
ДУ Інстал Констракшн до дог 9-П від 26.03.21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 09:05
|
договір | укладений |
26 березня 2021 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів у зв"язку з закінченням бюджетного року |
Номер договору про закупівлю: | 9-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |