Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах: Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Небесної сотні, буд.21, Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд.18.
Очікувана вартість
14 040,00 UAH
UA-2021-02-23-001263-a 09b17bb6043b4f63bd5a198725f97439
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берестова Юлія Петрівна

+380552225662 berestovajuli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05533356
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Гімназична, 7
Контактна особа: Берестова Юлія Петрівна
+380552225662
berestovajuli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 15:24
Очікувана вартість: 14 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Небесної сотні, буд.21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Небесної сотні, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дитяча художня школа Херсонської міської ради за адресою: 73000, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд.18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Потьомкінська, буд.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється Замовником щомісяця на підставі рахунку та підписаного акту наданих послуг/виконаних робіт шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця. Термін оплати - протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг/виконаних робіт, за умови отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спеціалізоване авто
Дата подання: 26 лютого 2021 11:48
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:09
Добрий день. Вимога:Обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають саме транспорту реагування. Відповідно до ст..1 Закону України Про охоронну діяльність, транспорт реагування -транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправнідії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації . З огляду на це, взагалі не зрозуміло, навіщо Замовнику спеціальний транспортний засіб для надання послуг технічного обслуговування, який використовується під час надання послуг з охорони власності та громадян. Наша компанія має автотранспорт для забезпечення можливості надання якісних послуг,але це не транспорт реагування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конкретна назва предмета закупівлі згідно п. 2.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації, а не послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації, тому в п.8 вимогах до учасників спрощеної закупівлі є обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.
Цей транспорт буде використовуватися не під час надання послуг з охорони власності та громадян, а в цілях швидкого реагування про оповіщення при загорянні, а також для значного скорочення часу реагування пожежних підрозділів на небезпечну ситуацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН 7 600,00
UAH з ПДВ
4 998,99
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра" 8 000,00
UAH з ПДВ
4 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР - ПЛЮС" 8 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 13:57
Електронний підпис
10 березня 2021 13:42
4518_210310124652_001.pdf
10 березня 2021 13:42
Перс дані.pdf
10 березня 2021 13:42
Санкции.pdf
10 березня 2021 13:42
Гар лист санкции .pdf
10 березня 2021 13:42
10_20_D0_BB_D0_B8_D1_81_D1_82-_D0_B.jpeg
10 березня 2021 13:42
3 Наказ Гревуль.pdf
10 березня 2021 13:42
2 статут оригінал.pdf
10 березня 2021 13:42
Тех х-ки 2.pdf
10 березня 2021 13:42
Проект договору 2.pdf
10 березня 2021 13:42
Пропозиц 7600.pdf
10 березня 2021 13:42
працівники.pdf
10 березня 2021 13:42
Акти .pdf
10 березня 2021 13:42
Акт листопад.jpeg
10 березня 2021 13:42
Акт грудень .jpeg
10 березня 2021 13:42
наказ 116.pdf
10 березня 2021 13:42
ліцензія 1.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 10:26
Електронний підпис
04 березня 2021 17:19
17. Довідка про наяв.ПЦС.pdf
04 березня 2021 17:19
16 Проект дог. Потемк_NEW.pdf
04 березня 2021 17:19
10. Лист-згода персон.дан..pdf
04 березня 2021 17:19
9. Наказ уповнов.особа.pdf
04 березня 2021 17:19
8. Ліцензія.pdf
04 березня 2021 17:19
7. Рішення засновника.pdf
04 березня 2021 17:19
6. Наказ про признач..pdf
04 березня 2021 17:19
5. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 березня 2021 17:19
4. Статут підприємства.pdf
04 березня 2021 17:19
3.Виписка з ЄДР.pdf
04 березня 2021 17:19
2. Загальні відомості.pdf
04 березня 2021 17:19
1. Пропозиція.pdf
04 березня 2021 17:19
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 березня 2021 10:38
Електронний підпис
07 березня 2021 10:36
Наказ на директора.pdf
07 березня 2021 10:36
Ліцензія пожарная.pdf
07 березня 2021 10:36
Лицензия.pdf
07 березня 2021 10:36
КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
07 березня 2021 10:36
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
07 березня 2021 10:36
Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2021 10:35
Додаток 3.pdf
07 березня 2021 10:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 березня 2021 10:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН

Приватне підприємство "Служба охорони Кобра"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР - ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН
#41015280
Переможець 4 998,99
UAH з ПДВ
12 березня 2021 15:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН #41015280

№ рішення у справі

65/19-р/к

Дата рішення у справі

22.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 березня 2021 15:15
Електронний підпис
12 березня 2021 15:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН
#41015280
4 998,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 15:15
Електронний підпис
12 березня 2021 15:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 16:30
ДУ Інстал Констракшн до дог 9-П від 26.03.21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 09:05
договір укладений
26 березня 2021 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів у зв"язку з закінченням бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 9-П
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML