Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дизайн-ліцей Херсонської міської ради за адресою: Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 173а
Очікувана вартість
8 190,00 UAH
UA-2021-02-23-000709-a ● 2487382499644e32b54a2ebd4a3ffe68
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05533356 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Гімназична, 7 |
Контактна особа: |
Берестова Юлія Петрівна +380552225662 berestovajuli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 15:22 |
Очікувана вартість: | 8 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дизайн-ліцей Херсонської міської ради за адресою: Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 173а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 173а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється Замовником щомісяця на підставі рахунку та підписаного акту наданих послуг/виконаних робіт шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця. Термін оплати - протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг/виконаних робіт, за умови отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 10:21 |
Оголошення до СЗ -7971-ДЛ-8190 (послуги спостереж. пожежної сигн.).docx | |
23 лютого 2021 10:21 |
Документацiя до СЗ-7971-ДЛ-8190.doc | |
23 лютого 2021 10:21 |
Додаток 6 до СЗ - 7971 (проект дог.).doc | |
23 лютого 2021 10:21 |
Додаток 5 до СЗ - 7971 (загальні відомості.).docx | |
23 лютого 2021 10:21 |
Додаток 4 до СЗ -7971-ДЛ (пропозиція).docx | |
23 лютого 2021 10:21 |
Додаток 3 до СЗ -7971-ДЛ (техн. та якіс. характр).docx | |
23 лютого 2021 10:21 |
Додаток 2 до СЗ - 7971 (лист-згода).docx | |
23 лютого 2021 10:21 |
Додаток 1 до СПЗ - 7971 (перелік документів).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спеціалізоване авто
Дата подання: 26 лютого 2021 12:14
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:11
Добрий день. Вимога:Обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають саме транспорту реагування. Відповідно до ст..1 Закону України Про охоронну діяльність, транспорт реагування -транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправнідії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації . З огляду на це, взагалі не зрозуміло, навіщо Замовнику спеціальний транспортний засіб для надання послуг технічного обслуговування, який використовується під час надання послуг з охорони власності та громадян. Наша компанія має автотранспорт для забезпечення можливості надання якісних послуг,але це не транспорт реагування. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конкретна назва предмета закупівлі згідно п. 2.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації, а не послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації, тому в п.8 вимогах до учасників спрощеної закупівлі є обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.
Цей транспорт буде використовуватися не під час надання послуг з охорони власності та громадян, а в цілях швидкого реагування про оповіщення при загорянні, а також для значного скорочення часу реагування пожежних підрозділів на небезпечну ситуацію.
Цей транспорт буде використовуватися не під час надання послуг з охорони власності та громадян, а в цілях швидкого реагування про оповіщення при загорянні, а також для значного скорочення часу реагування пожежних підрозділів на небезпечну ситуацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра" |
4 000,00
UAH з ПДВ
|
1 549,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР - ПЛЮС" |
4 500,00
UAH з ПДВ
|
1 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН |
4 800,00
UAH з ПДВ
|
1 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра" #30329092 |
Переможець |
1 549,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 17:22
|
ДУ служба охорони Кобра до дог 162.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 11:13
|
договір | укладений |
23 березня 2021 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору у зв"язку з закінченням бюджетного року |
Номер договору про закупівлю: | 162/2021-ПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |