Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дизайн-ліцей Херсонської міської ради за адресою: Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 173а
Очікувана вартість
8 190,00 UAH
UA-2021-02-23-000709-a 2487382499644e32b54a2ebd4a3ffe68
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берестова Юлія Петрівна

+380552225662 berestovajuli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05533356
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Гімназична, 7
Контактна особа: Берестова Юлія Петрівна
+380552225662
berestovajuli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 15:22
Очікувана вартість: 8 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті: Дизайн-ліцей Херсонської міської ради за адресою: Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 173а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 173а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюється Замовником щомісяця на підставі рахунку та підписаного акту наданих послуг/виконаних робіт шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця. Термін оплати - протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг/виконаних робіт, за умови отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спеціалізоване авто
Дата подання: 26 лютого 2021 12:14
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:11
Добрий день. Вимога:Обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають саме транспорту реагування. Відповідно до ст..1 Закону України Про охоронну діяльність, транспорт реагування -транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправнідії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації . З огляду на це, взагалі не зрозуміло, навіщо Замовнику спеціальний транспортний засіб для надання послуг технічного обслуговування, який використовується під час надання послуг з охорони власності та громадян. Наша компанія має автотранспорт для забезпечення можливості надання якісних послуг,але це не транспорт реагування. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Конкретна назва предмета закупівлі згідно п. 2.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є Послуги з цілодобового спостереження за станом засобів автоматичної пожежної сигналізації, а не послуги з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації, тому в п.8 вимогах до учасників спрощеної закупівлі є обов’язкова наявність власного оперативного спеціалізованого автомобільного транспорту, обладнаного відеореєстратором, спеціальними звуковими та світловими сигналами.
Цей транспорт буде використовуватися не під час надання послуг з охорони власності та громадян, а в цілях швидкого реагування про оповіщення при загорянні, а також для значного скорочення часу реагування пожежних підрозділів на небезпечну ситуацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра" 4 000,00
UAH з ПДВ
1 549,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР - ПЛЮС" 4 500,00
UAH з ПДВ
1 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН 4 800,00
UAH з ПДВ
1 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 10:25
Електронний підпис
04 березня 2021 17:18
17. Довідка про наяв.ПЦС.pdf
04 березня 2021 17:18
16. Проект договору.pdf
04 березня 2021 17:18
10. Лист-згода персон.дан..pdf
04 березня 2021 17:18
9. Наказ уповнов.особа.pdf
04 березня 2021 17:18
8. Ліцензія.pdf
04 березня 2021 17:18
7. Рішення засновника.pdf
04 березня 2021 17:18
6. Наказ про признач..pdf
04 березня 2021 17:18
5. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 березня 2021 17:18
4. Статут підприємства.pdf
04 березня 2021 17:18
3.Виписка з ЄДР.pdf
04 березня 2021 17:18
2. Загальні відомості.pdf
04 березня 2021 17:18
1. Пропозиція.pdf
04 березня 2021 17:18
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 березня 2021 10:56
Електронний підпис
07 березня 2021 10:56
Електронний підпис
07 березня 2021 10:54
Наказ на директора.pdf
07 березня 2021 10:54
Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2021 10:54
КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
07 березня 2021 10:54
Лицензия.pdf
07 березня 2021 10:54
Ліцензія пожарная.pdf
07 березня 2021 10:54
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
07 березня 2021 10:53
Додаток 3.pdf
07 березня 2021 10:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 березня 2021 10:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 березня 2021 14:21
Електронний підпис
10 березня 2021 14:09
Тех характеристики .pdf
10 березня 2021 14:09
Пропозиц 4800.pdf
10 березня 2021 14:09
Проект 3.pdf
10 березня 2021 14:09
ліцензія 1.pdf
10 березня 2021 14:09
наказ 116.pdf
10 березня 2021 14:09
Акт грудень .jpeg
10 березня 2021 14:09
Акт листопад.jpeg
10 березня 2021 14:09
Акти .pdf
10 березня 2021 14:09
працівники.pdf
10 березня 2021 14:09
2 статут оригінал.pdf
10 березня 2021 14:09
3 Наказ Гревуль.pdf
10 березня 2021 14:09
10_20_D0_BB_D0_B8_D1_81_D1_82-_D0_B.jpeg
10 березня 2021 14:09
Гар лист санкции .pdf
10 березня 2021 14:09
Санкции.pdf
10 березня 2021 14:09
Перс дані.pdf
10 березня 2021 14:09
4518_210310124652_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Служба охорони Кобра"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР - ПЛЮС"

ТОВ ІНСТАЛ КОНСТРАКШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра"
#30329092
Переможець 1 549,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 15:03

Документи

12 березня 2021 15:02
Електронний підпис
12 березня 2021 14:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Служба охорони Кобра"
#30329092
1 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 15:02
Електронний підпис
12 березня 2021 14:59
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:22
ДУ служба охорони Кобра до дог 162.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 11:13
договір укладений
23 березня 2021 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв"язку з закінченням бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 162/2021-ПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML