Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно та крупи - ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно пшеничне в/г - ДК 021:2015 – 15612100-2 - Борошно пшеничне, Борошно пшеничне 1 гат. - ДК 021:2015 – 15612100-2 - Борошно пшеничне, Гречана крупа - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур, Рис - ДК 021:2015 – 15614000-5 - Рис оброблений, Вівсяна крупа- ДК 021:2015 – 15613100-9 - Вівсяна крупа, Пшоно - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур, Перлова крупа - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур, Пшенична крупа - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур)
Очікувана вартість
447 710,00 UAH
UA-2021-02-23-000659-c 13dc40aae7d7475f9a093f4ab4d44bb5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дородько Олександр Сергійович

+380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 37909225
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Контактна особа: Дородько Олександр Сергійович
+380414258301
korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі оголошено спрощену закупівлю за номером UA-2021-01-15-000837-b та UA-2021-02-01-003150-a, які не відбулися за недостатньою кількістю учасників. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, у разі якщо було двічі відмінено відкриті торги за недостатньою кількістю учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 11:12
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2. Місцезнаходження: 11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кг
Борошно пшеничне в/г - ДК 021:2015 – 15612100-2 - Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
28000 кг
Борошно пшеничне 1 гат. - ДК 021:2015 – 15612100-2 - Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кг
Гречана крупа - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1200 кг
Рис - ДК 021:2015 – 15614000-5 - Рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Вівсяна крупа- ДК 021:2015 – 15613100-9 - Вівсяна крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Пшоно - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Перлова крупа - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Пшенична крупа - ДК 021:2015 – 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 10:42
UA-2021-02-01-003150-a-report.pdf
23 лютого 2021 10:42
UA-2021-01-15-000837-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Клинчук Сергій Васильович
#2604310654
Переможець 447 710,00
UAH
23 лютого 2021 11:12

Документи

23 лютого 2021 11:11
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:04
Протокол про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 11:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Клинчук Сергій Васильович
#2604310654
447 710,00
UAH
Документи

Документи

23 лютого 2021 11:11
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:04
Протокол про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:28
ДУ_4 Борошно_41 сума.pdf зміни до договору
21 січня 2022 09:46
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:26
ДУ_3 Борошно_41 подовження.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:25
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 14:45
борошно додаткова угода.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 11:43
Договір укладений
09 березня 2021 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутністю потреби
Номер договору про закупівлю: № 41
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі (з урахуванням змін, внесених додатковими угодами до договору).
Номер договору про закупівлю: № 41
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ця додаткова угода продовжує строк дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку року та встановлює суму, що не перевищує 20% від ціни договору.
Номер договору про закупівлю: № 41
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML