Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГВ-Сервіс 21П-001 (спрощ)_Капітальний ремонт покрівлі будівлі складу №1 Центральної бази виробничого обслуговування філії «УГВ-Сервіс» за адресою: Полтавська обл., Машівський район, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 299 914,00 UAH
UA-2021-02-23-000503-b ● e7e0b550b9e441dcb343b8870068aba6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 40444061 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а |
Контактна особа: |
Олена Шалікова +380674887580 olena.shalikova@service.ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 08:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 1 299 914,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Забезпечення пропозиції — не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю — Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем спрощеної закупівлі у вигляді банківської гарантії виконання зобов'язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку № 9 до оголошення спрощеної закупівлі. Cтрок виконання робіт − відповідно до строку, наведеного в Оголошенні. Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації — 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування" для листування — 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі складу №1 Центральної бази виробничого обслуговування філії «УГВ-Сервіс» за адресою: Полтавська обл., Машівський район, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Машівський р-н, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата фактично виконаних і прийнятих Замовником робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі підписаних обома сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3 за умови отримання від Виконавця рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 08:46 |
Додаток №4 Проєкт Договору_Ремонт покрівлі складу №1 ЦБВО.docx | |
23 лютого 2021 08:46 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 30 к.д..xlsx | |
23 лютого 2021 08:46 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
23 лютого 2021 08:46 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
23 лютого 2021 08:46 |
Оголошення_№_УГВ-Сервіс 20П-001(спрощ)_ремонт покрівлі складу ЦБВО.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно виконання робіт з вогнезахисного просочування
Дата подання: 23 лютого 2021 13:31
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:01
Доброго дня. Шановний замовнику спрощеної закупівлі, чому саме учасник закупівлі повинен мати ліцензію, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видану Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання робіт з вогнезахисного просочування? Тобто, участь в закупвлі зможуть прийняти учасники, які мають відповідну ліцензію видану саме Державною службою надзвичайних ситуацій України або об'єднання учасників, без можливості залучення до виконання даного виду робіт субпідрядних організацій в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Вимоги у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або тендерній документації згідно з Законом «Про публічні закупівлі» зазначаються до Учасника. Водночас, Законом не заборонено Учаснику залучати субпідрядника/співвиконавця для участі у спрощеній закупівлі. Таким чином, ліцензія, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання робіт з вогнезахисного просочування надається на те підприємство, яке безпосередньо/фактично буде виконувати означені роботи протипожежного призначення. Якщо Учасник планує залучати субпідрядника на ту частину робіт за об’єктом, яка передбачає виконання робіт протипожежного призначення, то відповідно і ліцензія повинна бути видана підприємству, яке буде залучене як субпідрядник. При цьому Учасник разом із копією ліцензії на субпідрядника додатково повідомляє Замовника про залучення субпідрядника на означені роботи шляхом складення довідки у довільній формі.
Щодо вимог замовника
Дата подання: 01 березня 2021 18:15
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:19
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені наступні вимоги:
«3. Переможець спрощеної закупівлі надає на етапі укладення договору на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua оновлену цінову пропозицію та оновлений проєкт договору з усіма додатками без ПДВ згідно з результатами аукціону. У додатку № 1 до Оголошення зазначається в п. 9 оновлена ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна БЕЗ ПДВ 20%.
4. Ціною договору вважається оновлена ціна пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. додатку №1 до Оголошення).».
З цього випливають наступні питання.
Щодо п. 3: У разі, якщо учасник платник ПДВ, чому оновлена цінова пропозиція та оновлений проєкт договору з усіма додатками надається без ПДВ?
Щодо п. 4: Якщо учасник платник ПДВ чому ціною договору вважається оновлена ціна пропозиції учасника без ПДВ?
Як правильно зазначати інформацію, якщо учасник платник ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Означений Вами текст, а саме: «3. Переможець спрощеної закупівлі надає на етапі укладення договору на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua оновлену цінову пропозицію та оновлений проєкт договору з усіма додатками без ПДВ згідно з результатами аукціону. У додатку № 1 до Оголошення зазначається в п. 9 оновлена ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна БЕЗ ПДВ 20%. 4. Ціною договору вважається оновлена ціна пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. додатку №1 до Оголошення).» - це цитата із частини 3 розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ». Дані роз’яснення зазначаються для Учасників неплатників ПДВ з метою приведення їх цінової пропозиції до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону платниками ПДВ. Таким чином, означені роз’яснення не стосуються Учасника платника ПДВ. Для Учасника-переможця закупівлі, який є платником ПДВ, визначальною остаточною ціною є оновлена ціна пропозиції з ПДВ.
Щодо замовника
Дата подання: 01 березня 2021 18:26
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:17
Після переліку документів, що перелічені на сторінках 12-14, а саме: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua», зазначено, що ВИЩЕВКАЗАНІ ДОКУМЕНТИ ОБОВ’ЯЗКОВО МАЮТЬ БУТИ СКРІПЛЕНІ КЕП УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ у порядку, передбаченому Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Яким чином дані документи мають бути скріплені КЕП УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ, якщо вони надаються на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Документи, які вимагаються Замовником у частині 3 Розділу VІ. «Результати спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю» мають бути скріплені КЕП Учасника-переможця та надаються на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» у будь-який зручний для Учасника спосіб. Наприклад, здійснити підпис документу можна на порталі Центрального засвідчувального органу за посиланнями: https://czo.gov.ua/sign або за посиланням https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv . Кваліфікований електронний підпис формується у вигляді окремого файлу з розширенням «.p7s». За означеними вище посиланнями міститься покрокова інструкція підписання документів. Аналогічні інструкції можна знайти також на сайті відеохостингу YouTube для наглядної візуалізації процесу підписання документу. Після підписання документ разом із файлом з розширенням ".p7s" направляється на вказану електронну пошту Замовника. При цьому Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланнями https://czo.gov.ua/verify або https://acskidd.gov.ua/sign або https://sign.diia.gov.ua/verify. Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням ".p7s", виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу з розширенням ".p7s".
питання
Дата подання: 01 березня 2021 18:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:16
які матеріали надаються замовником ?
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Для надання коректної відповіді потрібно більш детальне питання в частині уточнення виду матеріалів, які має на увазі Учасник у запитанні. Але, попередньо повідомляємо, якщо маються на увазі матеріали спрощеної закупівлі, то усі вимоги і матеріали для формування Учасником своєї пропозиції опубліковано Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього. Якщо маються на увазі витратні матеріали, які Виконавець повинен використовувати під час виконання робіт, то дані умови чітко визначено у пункті 3.1. частини 3 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт», а саме: «3.1. Замовник, відповідно до вимог чинного законодавства доручає Виконавцю виконати ремонтно-будівельні роботи «під ключ» з використанням необхідних матеріалів та обладнання…». Також відповідні умови зазначено у пункті 1.1. Розділу І «Предмет договору» Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Договір на виконання робіт (ПРОЄКТ)», а саме: «…Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується на свій ризик, із використанням свого персоналу, обладнання, транспорту та матеріалів за завданням Замовника відповідно до технічних вимог, умов Договору виконати наступні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі складу №1 Центральної бази виробничого обслуговування філії «УГВ-Сервіс» за адресою: Полтавська обл., Машівський район, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А»; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК021:2015 Єдиний закупівельний словник», а Замовник зобов’язується прийняти й оплатити закінчений будівництвом та обладнаний у відповідності до умов цього Договору Об’єкт…».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВБК БІЗОН" |
1 048 393,98
UAH з ПДВ
|
1 022 393,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
1 084 838,40
UAH з ПДВ
|
1 040 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " |
1 279 926,16
UAH з ПДВ
|
1 040 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" |
1 234 549,49
UAH з ПДВ
|
1 123 880,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЄВРО ЕЛІТ БУД" |
1 273 914,00
UAH з ПДВ
|
1 123 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
1 270 990,00
UAH з ПДВ
|
1 224 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ" |
1 295 343,60
UAH з ПДВ
|
1 269 343,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВБК БІЗОН" #41772514 |
Відхилено |
1 022 393,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 12:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
1 040 998,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 16:38
|
Звіт про виконання договору №УГВС91_21-21від07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ_УГВ-Сервіс 21П-001(спрощ).docx | укладений |
15 листопада 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:33
|
Повідомл. внес. змін Дог. УГВС№ 91_21-21 від 07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.docx | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:29
|
Довідка за форм. КБ-3_за вересень 2021р._Дог.УГВС 91_21-21.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:29
|
ДУ1 до Дог. № УГВС 91_21-21 від 07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:29
|
ДЦ до ДУ1 до Дог. № УГВС 91_21-21 від 07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 08:53
|
ДЦ УГВС91 21-21.pdf | укладений |
08 квітня 2021 08:49
|
Договір УГВС91 21-21 від 07.04.21.pdf | укладений |
08 квітня 2021 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Об’єкт завершено у повному обсязі без зміни технічних рішень на підставі фактичних обсягів робіт та відповідних їм витратних матеріалів, які за деякими позиціями видів робіт і витрат є меншими у порівнянні з обсягами, що зазначені у технічному завданні та кошторисній документації до Договору. Згідно з оприлюдненою Додатковою Угодою №1: 1) зменшуються обсяги деяких видів робіт і витрат в Таблиці «Відомість обсягів робіт», що зазначена у Додатку № 1 до Договору; 2) зменшується загальна вартість договору. |
Номер договору про закупівлю: | УГВС 91/21-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |