Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГВ-Сервіс 21П-001 (спрощ)_Капітальний ремонт покрівлі будівлі складу №1 Центральної бази виробничого обслуговування філії «УГВ-Сервіс» за адресою: Полтавська обл., Машівський район, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 299 914,00 UAH
UA-2021-02-23-000503-b e7e0b550b9e441dcb343b8870068aba6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шалікова

+380674887580 olena.shalikova@service.ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Контактна особа: Олена Шалікова
+380674887580
olena.shalikova@service.ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 14:21
Очікувана вартість: 1 299 914,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Забезпечення пропозиції — не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю — Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем спрощеної закупівлі у вигляді банківської гарантії виконання зобов'язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку № 9 до оголошення спрощеної закупівлі. Cтрок виконання робіт − відповідно до строку, наведеного в Оголошенні. Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації — 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а; адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування" для листування — 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі складу №1 Центральної бази виробничого обслуговування філії «УГВ-Сервіс» за адресою: Полтавська обл., Машівський район, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, Машівський р-н, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата фактично виконаних і прийнятих Замовником робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі підписаних обома сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3 за умови отримання від Виконавця рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно виконання робіт з вогнезахисного просочування
Дата подання: 23 лютого 2021 13:31
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:01
Доброго дня. Шановний замовнику спрощеної закупівлі, чому саме учасник закупівлі повинен мати ліцензію, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видану Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання робіт з вогнезахисного просочування? Тобто, участь в закупвлі зможуть прийняти учасники, які мають відповідну ліцензію видану саме Державною службою надзвичайних ситуацій України або об'єднання учасників, без можливості залучення до виконання даного виду робіт субпідрядних організацій в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Вимоги у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або тендерній документації згідно з Законом «Про публічні закупівлі» зазначаються до Учасника. Водночас, Законом не заборонено Учаснику залучати субпідрядника/співвиконавця для участі у спрощеній закупівлі. Таким чином, ліцензія, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині виконання робіт з вогнезахисного просочування надається на те підприємство, яке безпосередньо/фактично буде виконувати означені роботи протипожежного призначення. Якщо Учасник планує залучати субпідрядника на ту частину робіт за об’єктом, яка передбачає виконання робіт протипожежного призначення, то відповідно і ліцензія повинна бути видана підприємству, яке буде залучене як субпідрядник. При цьому Учасник разом із копією ліцензії на субпідрядника додатково повідомляє Замовника про залучення субпідрядника на означені роботи шляхом складення довідки у довільній формі.
Щодо вимог замовника
Дата подання: 01 березня 2021 18:15
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:19
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені наступні вимоги: «3. Переможець спрощеної закупівлі надає на етапі укладення договору на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua оновлену цінову пропозицію та оновлений проєкт договору з усіма додатками без ПДВ згідно з результатами аукціону. У додатку № 1 до Оголошення зазначається в п. 9 оновлена ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна БЕЗ ПДВ 20%. 4. Ціною договору вважається оновлена ціна пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. додатку №1 до Оголошення).». З цього випливають наступні питання. Щодо п. 3: У разі, якщо учасник платник ПДВ, чому оновлена цінова пропозиція та оновлений проєкт договору з усіма додатками надається без ПДВ? Щодо п. 4: Якщо учасник платник ПДВ чому ціною договору вважається оновлена ціна пропозиції учасника без ПДВ? Як правильно зазначати інформацію, якщо учасник платник ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Означений Вами текст, а саме: «3. Переможець спрощеної закупівлі надає на етапі укладення договору на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua оновлену цінову пропозицію та оновлений проєкт договору з усіма додатками без ПДВ згідно з результатами аукціону. У додатку № 1 до Оголошення зазначається в п. 9 оновлена ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна БЕЗ ПДВ 20%. 4. Ціною договору вважається оновлена ціна пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. додатку №1 до Оголошення).» - це цитата із частини 3 розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ». Дані роз’яснення зазначаються для Учасників неплатників ПДВ з метою приведення їх цінової пропозиції до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону платниками ПДВ. Таким чином, означені роз’яснення не стосуються Учасника платника ПДВ. Для Учасника-переможця закупівлі, який є платником ПДВ, визначальною остаточною ціною є оновлена ціна пропозиції з ПДВ.
Щодо замовника
Дата подання: 01 березня 2021 18:26
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:17
Після переліку документів, що перелічені на сторінках 12-14, а саме: «Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua», зазначено, що ВИЩЕВКАЗАНІ ДОКУМЕНТИ ОБОВ’ЯЗКОВО МАЮТЬ БУТИ СКРІПЛЕНІ КЕП УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ у порядку, передбаченому Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Яким чином дані документи мають бути скріплені КЕП УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ, якщо вони надаються на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» dogovor@service.ugv.com.ua»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Документи, які вимагаються Замовником у частині 3 Розділу VІ. «Результати спрощеної закупівлі та укладання договору про закупівлю» мають бути скріплені КЕП Учасника-переможця та надаються на e-mail філії УГВ-Сервіс Товариства «Укргазвидобування» у будь-який зручний для Учасника спосіб. Наприклад, здійснити підпис документу можна на порталі Центрального засвідчувального органу за посиланнями: https://czo.gov.ua/sign або за посиланням https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv . Кваліфікований електронний підпис формується у вигляді окремого файлу з розширенням «.p7s». За означеними вище посиланнями міститься покрокова інструкція підписання документів. Аналогічні інструкції можна знайти також на сайті відеохостингу YouTube для наглядної візуалізації процесу підписання документу. Після підписання документ разом із файлом з розширенням ".p7s" направляється на вказану електронну пошту Замовника. При цьому Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланнями https://czo.gov.ua/verify або https://acskidd.gov.ua/sign або https://sign.diia.gov.ua/verify. Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням ".p7s", виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу з розширенням ".p7s".
питання
Дата подання: 01 березня 2021 18:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:16
які матеріали надаються замовником ?
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо наступну інформацію. Для надання коректної відповіді потрібно більш детальне питання в частині уточнення виду матеріалів, які має на увазі Учасник у запитанні. Але, попередньо повідомляємо, якщо маються на увазі матеріали спрощеної закупівлі, то усі вимоги і матеріали для формування Учасником своєї пропозиції опубліковано Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього. Якщо маються на увазі витратні матеріали, які Виконавець повинен використовувати під час виконання робіт, то дані умови чітко визначено у пункті 3.1. частини 3 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт», а саме: «3.1. Замовник, відповідно до вимог чинного законодавства доручає Виконавцю виконати ремонтно-будівельні роботи «під ключ» з використанням необхідних матеріалів та обладнання…». Також відповідні умови зазначено у пункті 1.1. Розділу І «Предмет договору» Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Договір на виконання робіт (ПРОЄКТ)», а саме: «…Замовник доручає, а Виконавець зобов’язується на свій ризик, із використанням свого персоналу, обладнання, транспорту та матеріалів за завданням Замовника відповідно до технічних вимог, умов Договору виконати наступні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі складу №1 Центральної бази виробничого обслуговування філії «УГВ-Сервіс» за адресою: Полтавська обл., Машівський район, с. Базилівщина, вул. Миру, 1А»; 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК021:2015 Єдиний закупівельний словник», а Замовник зобов’язується прийняти й оплатити закінчений будівництвом та обладнаний у відповідності до умов цього Договору Об’єкт…».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВБК БІЗОН" 1 048 393,98
UAH з ПДВ
1 022 393,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 1 084 838,40
UAH з ПДВ
1 040 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " 1 279 926,16
UAH з ПДВ
1 040 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 1 234 549,49
UAH з ПДВ
1 123 880,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЄВРО ЕЛІТ БУД" 1 273 914,00
UAH з ПДВ
1 123 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 1 270 990,00
UAH з ПДВ
1 224 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ" 1 295 343,60
UAH з ПДВ
1 269 343,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2021 15:45
Електронний підпис

Публічні документи

11 березня 2021 17:08
Електронний підпис
11 березня 2021 17:07
2021 розрахунок зп 15.pdf
11 березня 2021 17:07
8 гарантія ліцензія.pdf.p7s
11 березня 2021 17:07
2 погодж з договором.pdf.p7s
11 березня 2021 17:07
3 зміни до статуту.pdf.p7s
11 березня 2021 17:07
14 структура.pdf.p7s
11 березня 2021 17:07
1010_ДЦ_ССР_8.pdf.p7s
11 березня 2021 17:07
Відгук Красноград.pdf
11 березня 2021 17:07
13 еколог політика.pdf.p7s
11 березня 2021 17:07
субпідрядник Витяг ПДВ.pdf
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
11 персонал.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
5 цінова пропозиція.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
фін звіт річна 2020.pdf
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
Сертифікати ІСО.PDF
11 березня 2021 17:06
Сертифікати ІСО 2.PDF
11 березня 2021 17:06
субпідрядник Статут 2019.pdf
11 березня 2021 17:06
субпідрядник ISO2020.pdf
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
6 аналог договір.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
Опис 27.05.2020.PDF
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_СВР.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
1010_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf.p7s
11 березня 2021 17:06
1 тех вимоги.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
Дозвіл машини.PDF
11 березня 2021 17:05
10 додаток 3.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ССР_7.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
Статут 27.05.2020.PDF
11 березня 2021 17:05
7 уповнов особи суб.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ССР_4.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
Наказ директор.PDF
11 березня 2021 17:05
Витяг ПДВ.PDF
11 березня 2021 17:05
Виписка 26.02.19.PDF
11 березня 2021 17:05
Пояснювальна записка.pdf
11 березня 2021 17:05
4 субпідрядники.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
УГВ Красноград.pdf
11 березня 2021 17:05
Ліцензія з додатком.pdf
11 березня 2021 17:05
7 уповнов особи.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
15 гарантія.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ССР_5.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
12 проєкт договору.pdf.p7s
11 березня 2021 17:05
1010_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf (1).p7s

Публічні документи

11 березня 2021 13:00
Електронний підпис
11 березня 2021 12:59
23 Копія Статуту та Опису.PDF
11 березня 2021 12:59
21 Копія Витягу з ЄДР.PDF
11 березня 2021 12:59
20 Копія Виписки з ЄДР.PDF
11 березня 2021 12:59
11 Документи ПП МАГНЕТТО.pdf
11 березня 2021 12:59
8 Копія ліцензії ДАБІ.PDF
11 березня 2021 12:59
1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

11 березня 2021 15:51
Електронний підпис
11 березня 2021 15:44
витяг2.PDF
11 березня 2021 15:44
витяг1.PDF
11 березня 2021 15:44
статут.PDF
11 березня 2021 15:44
опис.PDF
11 березня 2021 15:44
опитувальник юр.особи.PDF
11 березня 2021 15:44
автентичність.PDF
11 березня 2021 15:44
лист тех. вимоги.PDF
11 березня 2021 15:44
про матеріали 1.PDF
11 березня 2021 15:44
кошториси.PDF
11 березня 2021 15:44
тз.PDF
11 березня 2021 15:44
лист про ліцензії.PDF
11 березня 2021 15:44
ліцензія мнс.PDF
11 березня 2021 15:44
сс2.PDF
11 березня 2021 15:44
Дозвіл.PDF
11 березня 2021 15:44
декларація висота.PDF
11 березня 2021 15:44
про субпідрядників.PDF
11 березня 2021 15:44
довідка банк.pdf
11 березня 2021 15:44
повноваження директор 1.PDF
11 березня 2021 15:44
лист-відгук.jpg
11 березня 2021 15:44
аналогічний договір 2.PDF
11 березня 2021 15:44
аналогічний договір 1.PDF
11 березня 2021 15:44
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

11 березня 2021 09:27
Електронний підпис
11 березня 2021 09:26
цінова пропозиція.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 09:26
тез завдання.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
тез завдання.pdf
11 березня 2021 09:26
пожежна ліцензія.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
пожежна ліцензія.pdf
11 березня 2021 09:26
погодження засновника.pdf
11 березня 2021 09:26
опитувальник додаток 6.pdf
11 березня 2021 09:26
опитувальник додаток 5.pdf
11 березня 2021 09:26
ліцензія з додатком В+.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
ліцензія з додатком В+.pdf
11 березня 2021 09:26
Лист - відгук Руновщина.pdf
11 березня 2021 09:26
кошторис.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
кошторис.pdf
11 березня 2021 09:26
Копія статуту, опис.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
Копія статуту, опис.pdf
11 березня 2021 09:26
контракт з директором.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
контракт з директором.pdf
11 березня 2021 09:26
досвід роботи.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
досвід роботи.pdf
11 березня 2021 09:26
ДОЗВІЛ.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
ДОЗВІЛ.pdf
11 березня 2021 09:26
довідка ст. 17.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
довідка ст. 17.pdf
11 березня 2021 09:26
без субпідрядників.pdf.p7s
11 березня 2021 09:26
без субпідрядників.pdf
11 березня 2021 09:26
Акт покрівля Руновщина.pdf
11 березня 2021 09:26
30.imd

Публічні документи

11 березня 2021 17:33
Електронний підпис
11 березня 2021 17:33
Реєстраційні документи.zip
11 березня 2021 17:33
Опитувальники.zip
11 березня 2021 17:33
Листи, довідки.zip
11 березня 2021 17:33
Досвід.zip
11 березня 2021 17:33
Дозвільні документи.zip
11 березня 2021 17:33
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВБК БІЗОН"

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЄВРО ЕЛІТ БУД"

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ"АРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВБК БІЗОН"
#41772514
Відхилено 1 022 393,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 12:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Переможець 1 040 998,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
1 040 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 16:38
Звіт про виконання договору №УГВС91_21-21від07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ_УГВ-Сервіс 21П-001(спрощ).docx укладений
15 листопада 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 16:33
Повідомл. внес. змін Дог. УГВС№ 91_21-21 від 07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.docx зміни до договору
15 листопада 2021 16:29
Довідка за форм. КБ-3_за вересень 2021р._Дог.УГВС 91_21-21.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:29
ДУ1 до Дог. № УГВС 91_21-21 від 07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:29
ДЦ до ДУ1 до Дог. № УГВС 91_21-21 від 07.04.2021_ТОВ ДОБРОБУД-ІНВЕСТ.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:29
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 08:53
ДЦ УГВС91 21-21.pdf укладений
08 квітня 2021 08:49
Договір УГВС91 21-21 від 07.04.21.pdf укладений
08 квітня 2021 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Об’єкт завершено у повному обсязі без зміни технічних рішень на підставі фактичних обсягів робіт та відповідних їм витратних матеріалів, які за деякими позиціями видів робіт і витрат є меншими у порівнянні з обсягами, що зазначені у технічному завданні та кошторисній документації до Договору. Згідно з оприлюдненою Додатковою Угодою №1: 1) зменшуються обсяги деяких видів робіт і витрат в Таблиці «Відомість обсягів робіт», що зазначена у Додатку № 1 до Договору; 2) зменшується загальна вартість договору.
Номер договору про закупівлю: УГВС 91/21-21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 847 597,20
UAH (в тому числі ПДВ 141 266,20 UAH)