Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та туризму, сім'ї молоді та спорту Судововишнянської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41097536 |
Місцезнаходження: | 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, ПЛОЩА І. ФРАНКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дронська Оксана Ізяславівна +380977589263 osvitasv2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 11:07 |
Очікувана вартість: | 2 920 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 602,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 23:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 23:24 |
3-Перелік змін-03.03.2021.doc | |
03 березня 2021 23:24 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Харчування.doc | |
23 лютого 2021 09:57 |
2-ТД-Харчування.doc |
03 березня 2021 23:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 23:24 |
3-Перелік змін-03.03.2021.doc
|
|||
03 березня 2021 23:24 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Харчування.doc
|
|||
23 лютого 2021 09:57 |
2-ТД-Харчування.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-29-000010 ● 83eb5f45856d4b2fbbf9d487861209e7
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 09:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2021 № 217
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-23-000376-c, 23.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-02 15:30:28
Про надання пояснення
Дата: 02.04.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-02-23-000376-c, яка проводилась Відділом освіти, культури та туризму, сім'ї молоді та спорту Судововишнянської міської ради Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 Додатку №4 до тендерної документації у закладах загальної середньої освіти, де функціонують їдальні, харчоблоки, приготування їжі та харчування учнів (дітей) повинно здійснюватися учасником-переможцем безпосередньо у закладі.
Пунктом 2.1. таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до надання послуг, а саме: прізвище ім’я по-батькові, освіта, кваліфікація, досвід роботи.
Учасником ФОП Пацай А.М. в складі тендерної пропозиції на підтвердження згаданих вище вимог надано довідку вих. №49/21 від 09.03.2021 (файл «Довідки.pdf»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Яким чином буде здійснюватись організація харчування у десяти навчальних закладах, якщо відповідно до довідки ФОП Пацай А.М вих. №49/21 від 09.03.2021 для надання послуг залучать трьох працівників?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-07 22:40:57
Пояснення
З приводу запиту Західного офісу Держаудитслужби, який розміщено в електронній системі 02.04.2021 15:30 год., в процесі проведення моніторингу до закупівлі - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування дітей та учнів у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти) (UA-2021-02-23-000376-c) надаємо відповідні пояснення.
Відповідно до частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Дана позиція закріплена і у листах та роз’ясненнях Уповноваженого органу (МЕРТ) (зокрема № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 р.)
Відповідно до п. 2.1. таблиці 1 Додатку №1 Тендерної документації замовником вимагалось подання від усіх учасників процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до надання послуг, а саме: прізвище ім’я по-батькові, освіта, кваліфікація, досвід роботи. Звертаємо вашу увагу, що тендерна документації НЕ МІСТИЛА вимог, щодо наявності саме на етапі проведення торгів в учасників певної конкретної кількості працівників. Отже, виходячи з даної вимоги тендерної документації, учасники на етапі проведення торгів та подання своїх пропозицій мали право подавати загальну інформацію (довідку) про наявних працівників, які планують залучати до надання послуг.
Що ж стосується умови Додатку 4 Тендерної документації щодо забезпечення приготування їжі та харчування учнів (дітей) безпосередньо у закладах освіти. З цього приводу варто наголосити, що дана вимога стосується ТІЛЬКИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ, а не усіх учасників торгів. Тобто, ця умова не являється а ні кваліфікаційним критерієм, а ні критерієм оцінки пропозицій, тому не являється підставою для відхилення пропозицій учасників. Проте, для забезпечення належного надання послуг, у складі пропозиції учасники зобов’язані були надавати заповнений та погоджений Додаток 4, як гарантія виконання та забезпечення, у випадку перемоги, усіх вимог до послуг (п. 4.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації). На виконання цих вимог, учасником-переможцем ФОП Пацай А.М надано у складі пропозиції підписаний, заповнений та погоджений Додаток 4 (файл «Додатки.pdf»). Тим самим ФОП Пацай А.М. підтвердив УСІ вимоги замовника, в тому числі підтвердив та гарантував надання послуг щодо приготування їжі та харчування учнів (дітей) безпосередньо у закладах, де функціонують їдальні, харчоблоки. Отже, забезпечення приготування їжі та харчування учнів (дітей) безпосередньо у закладах освіти, де функціонують їдальні, харчоблоки здійснюється ВЖЕ ПІСЛЯ проведення процедури закупівлі, тобто після обрання переможця та після підписання договору. До самого процесу проведення торгів дана вимога не відноситься, оскільки жодних додаткових документів саме на етапі проведення торгів замовником не вимагалось.
Також додатково повідомляємо, що від дати підписання договору послуги з харчування учнів та дітей НЕ НАДАВАЛИСЯ. Відповідно до протоколів за результатами позачергових засідань міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Судововишнянської міської ради про вжиття додаткових заходів з попередження поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 на території Судововишнянської територіальної громади призупинено навчання у закладах освіти. Точний термін завершення вищевказаних заходів та відновлення навчання у закладах освіти невідомий. Відповідно і невідомо, коли виникне необхідність у послугах з харчування учнів та дітей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби, а саме припинено договір № 77 від 24.03.2021р., про що свідчить Додаткова угода №1 від 19.04.2021р.
2021-04-20 13:57:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2021-11-11 17:37:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пацай Антон Михайлович |
2 920 500,00
UAH
|
2 905 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гануляк Олег Миронович |
2 920 500,00
UAH
|
2 920 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пацай Антон Михайлович #3483708694 |
Переможець |
2 905 650,00
UAH
|
12 березня 2021 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 13:48
|
Додаткова угода №1 | укладений |
20 квітня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 17:17
|
Договір 77 | укладений |
24 березня 2021 17:15
|