Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2021-02-22-015550-b ● 8235e580ab6e4a17bf8c52f4ec32942d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "КОЛОБОК" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39010482 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Києво-Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА , будинок 48 |
Контактна особа: |
Голубець Оксана +380671611921 DNZKOLOBOK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 164 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 кг.
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | накладна | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 18:27 |
Оголошення Вершкове масло.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-015550-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2320419124
Дата подання: 12 березня 2021 19:25
Вимагаємо скасувати рішення
Вимагаємо скасувати протокол № 22 від 12.03.21р. про визначення ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" переможцем, оскільки пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
– не надано гарантійний лист про відповідність запропонованого товару зазначеним вище вимогам, а також гарантійний лист про дотримання зазначених вище вимог щодо порядку реалізації продукції (Додаток2) як цього вимагав Замовник згідно пункту 7 Додатку 2 до оголошення про закупівлю
– не надано документами, які підтверджують виконання аналогічного договору у повному обсязі (видаткові накладні тощо) як цього вимагав Замовник згідно пункту 8.1 Додатку 2 до оголошення про закупівлю
Розгорнути
Згорнути
– не надано гарантійний лист про відповідність запропонованого товару зазначеним вище вимогам, а також гарантійний лист про дотримання зазначених вище вимог щодо порядку реалізації продукції (Додаток2) як цього вимагав Замовник згідно пункту 7 Додатку 2 до оголошення про закупівлю
– не надано документами, які підтверджують виконання аналогічного договору у повному обсязі (видаткові накладні тощо) як цього вимагав Замовник згідно пункту 8.1 Додатку 2 до оголошення про закупівлю
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2021 13:47
Шановний учаснику! Уповноваженою особою розглянуто ваше звернення стосовно скасування протоколу № 22 від 12.03.21р. про визначення ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" переможцем даної закупівлі. Стосовно порушених в ньому питань повідомляємо викладене нижче.
1. Пунктом 7 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що у складі своєї пропозиції учасники надають гарантійний лист про відповідність запропонованого товару зазначеним вище вимогам, а також гарантійний лист про дотримання зазначених вище вимог щодо порядку реалізації продукції.
При цьому, умовами Оголошення не встановлено форми, за якою мають бути надані відповідні листи. Тобто, учасники можуть надавати відповідну інформацію у довільній формі.
ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надало у складі своєї пропозиції надало документ «Технічні вимоги» вих. № 1976 від 04.03.2021 р., в якому задекларувало відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, а також дотримання вимог щодо порядку реалізації продукції. Так, невірна назва документа, що подається учасником, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, є формальною помилкою відповідно до пункту 3 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710.
Крім того, у складі пропозиції зазначеного учасника міститься довідка вих. № 1975 від 04.03.2021 р., згідно зі змістом якої ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" «гарантує та погоджується з усіма умовами оголошення UA-2021-02-22-015550-b про проведення спрощеної закупівлі.
Також, ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надало у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують відповідність якісних характеристик запропонованого товару вимогам, встановленим в Оголошенні: декларацію виробника (якісне посвідчення) № 63 від 04.03.21 р., експертний висновок № 000671 п/21 від 02.03.2021 р., висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/34551 від 21.07.2006 р.
Таким чином, у складі пропозиції ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" містяться документи, які за своїм змістом відповідають зазначеним вище умовам Оголошення.
2. Пунктом 8.1 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що учасники мають надати копію аналогічного договору з додатками, про поставку товарів, необхідних замовнику з документами, які підтверджують його виконання у повному обсязі (видаткові накладні тощо).
На виконання цієї умови ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надало договір № 208 від 21.01.2019 р. та лист-відгук № 15-2/23-877 від 07.12.2020 р. щодо виконання зазначеного договору, згідно зі змістом якого «зобов’язання по вищезазначеному договору виконано у повному обсязі».
Також слід звернути увагу на те, що контрагент за вказаним договором – Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України є установою, яка є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та її видатки фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України.
Враховуючи зазначене, інформація про здійснення витрат цієї установи знаходиться у публічному доступі відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За результатами перевірки цієї інформації за допомогою інформаційно-аналітичних систем https://www.007.org.ua/ та https://spending.gov.ua/ встановлено, що відомості про здійснення оплат на користь ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" договором № 208 від 21.01.19 р. у період з 28.01.19 р. до 18.12.19 р. є відкритими і доступ до них є вільним.
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з частиною 4 статті 22 цього Закону, замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на викладене вище, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД".
1. Пунктом 7 Додатку 2 до Оголошення передбачено, що у складі своєї пропозиції учасники надають гарантійний лист про відповідність запропонованого товару зазначеним вище вимогам, а також гарантійний лист про дотримання зазначених вище вимог щодо порядку реалізації продукції.
При цьому, умовами Оголошення не встановлено форми, за якою мають бути надані відповідні листи. Тобто, учасники можуть надавати відповідну інформацію у довільній формі.
ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надало у складі своєї пропозиції надало документ «Технічні вимоги» вих. № 1976 від 04.03.2021 р., в якому задекларувало відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, а також дотримання вимог щодо порядку реалізації продукції. Так, невірна назва документа, що подається учасником, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, є формальною помилкою відповідно до пункту 3 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710.
Крім того, у складі пропозиції зазначеного учасника міститься довідка вих. № 1975 від 04.03.2021 р., згідно зі змістом якої ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" «гарантує та погоджується з усіма умовами оголошення UA-2021-02-22-015550-b про проведення спрощеної закупівлі.
Також, ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надало у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують відповідність якісних характеристик запропонованого товару вимогам, встановленим в Оголошенні: декларацію виробника (якісне посвідчення) № 63 від 04.03.21 р., експертний висновок № 000671 п/21 від 02.03.2021 р., висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/34551 від 21.07.2006 р.
Таким чином, у складі пропозиції ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" містяться документи, які за своїм змістом відповідають зазначеним вище умовам Оголошення.
2. Пунктом 8.1 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що учасники мають надати копію аналогічного договору з додатками, про поставку товарів, необхідних замовнику з документами, які підтверджують його виконання у повному обсязі (видаткові накладні тощо).
На виконання цієї умови ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" надало договір № 208 від 21.01.2019 р. та лист-відгук № 15-2/23-877 від 07.12.2020 р. щодо виконання зазначеного договору, згідно зі змістом якого «зобов’язання по вищезазначеному договору виконано у повному обсязі».
Також слід звернути увагу на те, що контрагент за вказаним договором – Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України є установою, яка є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та її видатки фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України.
Враховуючи зазначене, інформація про здійснення витрат цієї установи знаходиться у публічному доступі відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За результатами перевірки цієї інформації за допомогою інформаційно-аналітичних систем https://www.007.org.ua/ та https://spending.gov.ua/ встановлено, що відомості про здійснення оплат на користь ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" договором № 208 від 21.01.19 р. у період з 28.01.19 р. до 18.12.19 р. є відкритими і доступ до них є вільним.
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з частиною 4 статті 22 цього Закону, замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на викладене вище, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
122 850,00
UAH
|
122 850,00
UAH
|
Документи |
ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА |
137 475,00
UAH
|
137 475,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
154 440,00
UAH
|
154 440,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Переможець |
122 850,00
UAH
|
12 березня 2021 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2021 14:59
|
уг на змен 15-2021.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 11:19
|
4 сторінка.jpg | укладений |
25 березня 2021 11:18
|
3 сторінка.jpg | укладений |
25 березня 2021 11:18
|
2 сторінка.jpg | укладений |
25 березня 2021 11:18
|
1 сторінка.jpg | укладений |
25 березня 2021 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 15/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |