Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Нагірна (цвинтар), (с.Д.Яківці), Берізки (на Центр) з заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Очікувана вартість
90 895,20 UAH
UA-2021-02-22-014891-b 9fb46cc1e25c47f49478afdec8e77d48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна

0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна
0532609432
sidorenko_anna13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2021 14:00
Очікувана вартість: 90 895,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Нагірна (цвинтар), (с.Д.Яківці), Берізки (на Центр) з заміною існуючих павільйонів у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, зупинки громадського транспорту: Нагірна (цвинтар), (с.Д.Яківці), Берізки (на Центр)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
22 лютого 2021 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 17:19
Оголошення Спрощена зупинка Нагірна(цвинтар), (с. Д.Яківці), Берізки(на Центр).docx
22 лютого 2021 17:19
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 90 678,61
UAH з ПДВ
90 678,61
UAH з ПДВ
1.4285714286 63 475.03 Документи

Публічні документи

04 березня 2021 12:01
Електронний підпис
04 березня 2021 11:57
Гар_лист,_нiчний_час.pdf
04 березня 2021 11:57
Наказ на директора.pdf
04 березня 2021 11:57
Накази.pdf
04 березня 2021 11:57
Пропозицiя.pdf
04 березня 2021 11:57
протокол зміни.PDF
04 березня 2021 11:57
Опис.pdf
04 березня 2021 11:56
Мат_тех_база.pdf
04 березня 2021 11:56
Статут Віват Груп.PDF
04 березня 2021 11:56
витяг.pdf
04 березня 2021 11:56
вiдомостi_про_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 90 678,61
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 березня 2021 15:20
Електронний підпис
11 березня 2021 15:18
Протокол 11.03.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
90 678,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 15:20
Електронний підпис
11 березня 2021 15:18
Протокол 11.03.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 13:26
Додаткова угода 1 від 20.04.2021р. До договору підряду 1 від 23.03.2021р (1).PDF зміни до договору
20 квітня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 11:31
Договір підряду 1 від 23 березня 2021р..PDF укладений
24 березня 2021 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупілі : "Капітальний ремонт зупинок громадського транспорту: Нагірна (цвинтар) (с. Д.Яківці), Берізки (на Центр) з заміною існуючих павільйонів у місті Полтава ", які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди №1 від 20.04.2021 до Договору підряду №1 від 23.03.2021
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 65 156,30
UAH (в тому числі ПДВ 10 859,38 UAH)