Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сканери
Очікувана вартість
232 485,00 UAH
UA-2021-02-22-014183-b ● 5528a56316554867848c4e0753832d57
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43733545 |
Вебсайт: | https://mspu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2 |
Контактна особа: |
Віталій БУДЧЕНКО +380975705178 minstrategprom@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 232 485,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 162,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6974.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30216110-0 — Комп’ютерні сканери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 10:41 |
Додаток № 3 до ТД (проект договору) - сканери.docx.zip (1).zip | |
09 березня 2021 10:41 |
Тендерна документація (нова редакція) - сканери.docx.zip.zip | |
09 березня 2021 10:41 |
Перелік змін що вносяться від 09.03.2021 - сканери.docx.zip.zip | |
22 лютого 2021 16:46 |
Додаток № 1 до ТД (форма ТП) - сканери.docx.zip.zip | |
22 лютого 2021 16:46 |
Додаток № 2 до ТД (технічна специфікація) - сканери.docx.zip.zip |
09 березня 2021 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 10:41 |
Додаток № 3 до ТД (проект договору) - сканери.docx.zip (1).zip
|
|||
09 березня 2021 10:41 |
Тендерна документація (нова редакція) - сканери.docx.zip.zip
|
|||
09 березня 2021 10:41 |
Перелік змін що вносяться від 09.03.2021 - сканери.docx.zip.zip
|
|||
22 лютого 2021 16:46 |
Додаток № 1 до ТД (форма ТП) - сканери.docx.zip.zip
|
|||
22 лютого 2021 16:46 |
Додаток № 2 до ТД (технічна специфікація) - сканери.docx.zip.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 23 лютого 2021 20:16
Дата відповіді: 25 лютого 2021 20:37
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Щодо надання супутніх послуг (монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання).
Відповідно до частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ціна тендерної пропозиції вказується з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрат, пов’язаних із доставкою товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштуванням, підключенням до живлення, завантажувально-розвантажувальних, логістичних та інших супутніх робіт і послуг, що є необхідними і пов’язані із доставкою товару.
Таким чином, разом із сканерами замовник закуповує супутні послуги, пов’язані із їх доставкою, а саме доставка товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштування, підключення до живлення, завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші супутні роботи і послуги.
Відповідь на запитання надано Завідувачем Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.
Відповідно до частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ціна тендерної пропозиції вказується з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрат, пов’язаних із доставкою товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштуванням, підключенням до живлення, завантажувально-розвантажувальних, логістичних та інших супутніх робіт і послуг, що є необхідними і пов’язані із доставкою товару.
Таким чином, разом із сканерами замовник закуповує супутні послуги, пов’язані із їх доставкою, а саме доставка товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштування, підключення до живлення, завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші супутні роботи і послуги.
Відповідь на запитання надано Завідувачем Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВІСТА ГРУП" |
231 300,00
UAH з ПДВ
|
231 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІРОДОВ ТИМОФІЙ ДМИТРОВИЧ" |
232 485,00
UAH з ПДВ
|
232 485,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІСТА ГРУП" #35636178 |
Переможець |
231 300,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 23:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 15:47
|
Договір 31.pdf | укладений |
08 квітня 2021 15:45
|