Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
11 645,00 UAH
UA-2021-02-22-013914-b ● a4706dd8e8b840f0962ab890496c00fe
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Покровської міської ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 04052212 |
Вебсайт: | https://pkrv.dp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна, будинок 48 |
Контактна особа: |
Ліля Білоус +380566741061,+380963690752 tender@pokrov-mr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 16:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 16:32 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 14:22 |
Очікувана вартість: | 11 645,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Книга канцелярська (обліку) в твердій ламінованій обкладинці, формат А4, папір білий у клітинку, 176 аркушів (192 аркуша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Книга канцелярська (обліку) в твердій ламінованій обкладинці, формат А4, папір білий у клітинку, 96 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
42 штуки
Зошит офісний у м’якій обкладинці, формат А4, папір білий у клітинку, 48 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 штуки
Папка картонна архівна А4 на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Папка картонна А4 швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штуки
Папка -швидкозшивач глянець А4 з перфорцією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Обкладинки для брошурування Agent А4 100 шт. Картон 250 г/м² Білі (8717201112426)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Клей -олівець “Economix” GLUE STICK, 36 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
155 пачка
Скоби для степлерів №10, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 пачка
Скоби для степлерів №24/6, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Стрічка клейка пакувальна (скотч), 48 мм х 200м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Стрічка клейка пакувальна (скотч), 25 мм х 200м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вул. Центральна 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Коректор NORMA 4953
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папка пластикова А4 з файлами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Папка-сегрегатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Нитка прошивальна поліефірна Buromax в котушці 762 м, щільність 210 текс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, Вулиця Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару згідно видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 16:38 |
Проект договору.doc | |
22 лютого 2021 16:38 |
Оголошення.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
5 360,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 11:56
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Очікує рішення |
5 841,96
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 13:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
5 360,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 13:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 квітня 2021 13:53 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю дотримання строків постачання товару згідно з вимогою замовника до 01.04.2021 року |
Документи:
06 квітня 2021 13:53
|
Електронний підпис |
06 квітня 2021 13:52
|
ПРОТОКОЛ скасування закупівлі.doc |