Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, яблука, лимони, банани, апельсини) код ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-02-22-013778-b ae99d360646c466ca3bdcb3c60d1e5f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чопик

+380955271445 slobidka.vo.msk.oz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СЛОБІДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44041821
Місцезнаходження: 66050, Україна , Одеська обл., смт. Слобідка, вул. Незалежності, будинок 2
Контактна особа: Наталія Чопик
+380955271445
slobidka.vo.msk.oz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 кілограми
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1100 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1100 кілограми
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
630 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
880 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
145 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
760 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
880 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі тільки по факту поставки товару згідно видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:33
Оголошення овочі.doc
22 лютого 2021 16:33
Додаток 5 Лист-згода.doc
22 лютого 2021 16:33
Додаток 4 Проект договору.doc
22 лютого 2021 16:33
Додаток 3 Цінова пропозиція.doc
22 лютого 2021 16:33
Додаток 2 Інформація про предмет закупівлі.doc
22 лютого 2021 16:33
Додаток 1 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Згардан Сергій Михайлович 155 330,00
UAH з ПДВ
155 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 19:37
Електронний підпис
01 березня 2021 19:35
Коп_я паспорту з кодом_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Проект договору Овоч__vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Витяг ЄДР_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Ц_нова пропозиц_я_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Наказ НАССР_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Лист - в_дгук_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Догов_р вив_з в_дход_в_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Дов_дка мтб_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Аналог_чний догов_р_vz.pdf
01 березня 2021 19:35
Витяг платника ЄП_vz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Згардан Сергій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Згардан Сергій Михайлович
#2790904656
Переможець 155 330,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 16:49

Документи

03 березня 2021 16:49
Електронний підпис
03 березня 2021 16:48
CCI03032021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Згардан Сергій Михайлович
#2790904656
155 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2021 16:49
Електронний підпис
03 березня 2021 16:48
CCI03032021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 12:46
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 12:43
ДУ 6_20 Згардан.doc зміни до договору
16 лютого 2022 12:40
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 20:41
CCI30112021_0003.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 20:33
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 20:30
CCI30112021_0005.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 20:28
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 13:31
ДУ 3 Дог 20.pdf зміни до договору
29 червня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 13:04
ДУ 3 Дог 20.pdf зміни до договору
29 червня 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 13:01
ДУ 2 Дог 20.pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 16:34
CCI11032021.pdf укладений
11 березня 2021 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди №3
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов Додаткової угоди №3
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до тексту додаткової угоди №4
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до тексту додаткової угоди №5
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до тексту ДУ №6
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 196,00
UAH