Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи ( морква,буряк,цибуля, лимони, капуста, помідори, огірки, кабачки)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2021-02-22-013450-b 620decd4c89745b3ae91b9b765b531de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірена Витвицька

+380970621112 osvitapidvol_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Підволочиської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40508989
Місцезнаходження: 47800, Україна , Тернопільська обл., смт. Підволочиськ, вул. А. Шептицького, 4
Контактна особа: Ірена Витвицька
+380970621112
osvitapidvol_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2021 08:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Технологічні вимоги згідно оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 кілограми
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1380 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
2100 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
2910 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
960 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
200 кілограми
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
215 кілограми
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
130 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком не більше 30 робочих днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_овочі.docx
22 лютого 2021 16:24
оголошення_овочі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Маник Неля Іванівна 150 380,00
UAH з ПДВ
150 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2021 22:41
Електронний підпис
06 березня 2021 22:35
додаток 2.pdf
06 березня 2021 22:33
якість 2.pdf
06 березня 2021 22:33
додаток 4.pdf
06 березня 2021 22:33
додаток 1.pdf
06 березня 2021 22:33
Лист-роз’яснення.pdf
06 березня 2021 22:33
якість 1.pdf
06 березня 2021 22:33
НАССР.pdf
06 березня 2021 22:33
рішення.jpg
06 березня 2021 22:33
якість 3.pdf
06 березня 2021 22:33
якість.jpg
06 березня 2021 22:33
22 - паспорт (1).pdf
06 березня 2021 22:33
витяг і виписка.pdf
06 березня 2021 22:33
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Маник Неля Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Маник Неля Іванівна
#2793301949
Переможець 150 380,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 14:38

Документи

09 березня 2021 14:38
Електронний підпис
09 березня 2021 14:37
ПРОТОКОл_овочі 09.03.21.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Маник Неля Іванівна
#2793301949
150 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 14:38
Електронний підпис
09 березня 2021 14:37
ПРОТОКОл_овочі 09.03.21.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 10:57
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 15:03
45_2.pdf зміни до договору
19 січня 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:29
ду45.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:05
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:03
дог_45.pdf укладений
22 березня 2021 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір продовжено до 01.04.2022 року, та збільшено суму договору на 30076.00 гривні
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 95 957,00
UAH