Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Кронштейни для світильників консольних вуличних світлодіодних)
Очікувана вартість
356 720,00 UAH
UA-2021-02-22-013147-b ● b240bddf94fc42e7ba5b5f7474c589af
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 34850918 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А |
Контактна особа: |
Юрій Бубряк +380952161889 mmkprbu34850918@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 15:06 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 356 720,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 783,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Кронштейни для світильників консольних вуличних світлодіодних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Ужгородська, 17 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості Товару по безготівковому розрахунку протягом 30 робочих днів з моменту отримання Товару за цінами згідно видаткових накладних/актів прийому-передачі та за умови наявності відповідного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 14:09 |
Протокол № 35 від 02.03.2021р..PDF | |
02 березня 2021 14:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 02.03.2021 р..doc | |
02 березня 2021 14:09 |
ТД кронштейни НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
02 березня 2021 14:08 |
ДОДАТОК 4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc |
02 березня 2021 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 14:09 |
Протокол № 35 від 02.03.2021р..PDF
|
|||
02 березня 2021 14:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 02.03.2021 р..doc
|
|||
02 березня 2021 14:09 |
ТД кронштейни НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
02 березня 2021 14:08 |
ДОДАТОК 4 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
креслення
Дата подання: 22 лютого 2021 17:49
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:01
Доброго дня! Плануємо участь в вашій закупівлі. Є питання по розмірам кронштейнів: товщина труби? товщина п*ятки кріплення? розмір отворів?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше запитання. Щодо розмірів кронштейнів: товщина труби не менше 2,0 мм; товщина пятки кріплення не менше 2,5 мм; розмір отворів: довжина ~ 30мм , ширина ~ 5,0мм.
тех характеристики
Дата подання: 23 лютого 2021 10:43
Дата відповіді: 24 лютого 2021 09:59
Просимо уточнити техн характеристики , а саме :
-не вказано розміри трапеції......з якої товщини, ширина, довжина
або надати креслення виробу.
Відповідь: Доброго дня. дякуємо за Ваше запитання, щодо розмірів трапеції:
довжина не менше 110мм, ширина не менше 50мм, товщина пятки кріплення не менше 2,5 мм.
довжина не менше 110мм, ширина не менше 50мм, товщина пятки кріплення не менше 2,5 мм.
креслення
Дата подання: 23 лютого 2021 12:02
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:35
А яке покриття потрібно: цинк, чи щось інше?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання, антикорозійне цинкове покриття.
Покраска
Дата подання: 24 лютого 2021 16:10
Дата відповіді: 25 лютого 2021 09:17
Чи потрібне фарбування? Якщо так, то яке саме?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше запитання, кронштейн для світильника вуличного освітлення виготовляється зі сталі марки Ст3 та має антикорозійне покриття - цинкове покриття.
Креслення кронштейна.
Дата подання: 24 лютого 2021 16:17
Дата відповіді: 25 лютого 2021 16:15
Доброго дня! Надайте будь-ласка креслення кронштейна!
Відповідь: Доброго дня , відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Покриття кронштейна.
Дата подання: 25 лютого 2021 12:36
Дата відповіді: 25 лютого 2021 14:03
Доброго дня! Кронштейн повинен бути оцинкований, методом гарячого цинкуання згідно ISO 1461:2009?Чи допускається цинкове покриття, наприклад за допомогою цинк-спрея?
Відповідь: Доброго дня, кронштейн повинен бути оцинкований, методом гарячого цинкування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-013147-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС", Код ЄДРПОУ:39366860
Дата подання: 25 лютого 2021 15:50
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.
Відповідно до п. 5.6. Проекту договору, що доданий до тендерної документації місце і строк поставки: Поставка товару здійснюється за адресою «Замовника» (Покупця), окремими партіями та у кількості, зазначеній у заявці протягом 2021 року. Строк поставки товару: протягом 3 днів з моменту надання Замовником заявки на отримання товару .
Відповідно до п. 4.3. розділу І Тендерної документації місце поставки за адресою замовника: вул. Ужгородська, 17 А, м. Мукачево, Закарпатська обл. Кількість: Кронштейни для світильників консольних вуличних світлодіодних – 2 000 шт.
Відповідно у строк 3 днів постачальник повинен не лише виготовити продукцію, а і доставити її до Замовника.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Мукачево та Закарпатської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаній Замовником кількості у строк 3 (три) дні для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Мукачево або Закарпатської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Закарпатської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Також, Замовником під час обговорення у системі зазначено, що кронштейн повинен бути оцинкований, методом гарячого цинкування (відповідь Замовника від 25.02.2021, 14:03).
Повідомляємо, що цинкування передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий вибір, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес цинкування партії кронштейнів кількістю 2000 шт. займає не менше 5 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самих кронштейнів. Недотримання цього строку цинкування може суттєво вплинути на якість покриття та стійкість виробу до механічних навантажень, погодних умов, тощо.
Відповідно, встановлений Замовником строк постачання товару є занадто коротким та не передбачає реального виконання умов договору учасниками закупівлі.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі.
Відповідно з урахування часу необхідного для виготовлення кронштейнів, покриття готових виробів цинком (методом гарячого цинкування) та доставки товару до Замовника у м. Мукачево розумним та реальним є строк поставки товару – 14 робочих днів.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 14 робочих днів з моменту направлення Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації та проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 5.6. Проекту договору, що доданий до тендерної документації місце і строк поставки: Поставка товару здійснюється за адресою «Замовника» (Покупця), окремими партіями та у кількості, зазначеній у заявці протягом 2021 року. Строк поставки товару: протягом 3 днів з моменту надання Замовником заявки на отримання товару .
Відповідно до п. 4.3. розділу І Тендерної документації місце поставки за адресою замовника: вул. Ужгородська, 17 А, м. Мукачево, Закарпатська обл. Кількість: Кронштейни для світильників консольних вуличних світлодіодних – 2 000 шт.
Відповідно у строк 3 днів постачальник повинен не лише виготовити продукцію, а і доставити її до Замовника.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Мукачево та Закарпатської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаній Замовником кількості у строк 3 (три) дні для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Мукачево або Закарпатської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Закарпатської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Також, Замовником під час обговорення у системі зазначено, що кронштейн повинен бути оцинкований, методом гарячого цинкування (відповідь Замовника від 25.02.2021, 14:03).
Повідомляємо, що цинкування передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий вибір, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес цинкування партії кронштейнів кількістю 2000 шт. займає не менше 5 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самих кронштейнів. Недотримання цього строку цинкування може суттєво вплинути на якість покриття та стійкість виробу до механічних навантажень, погодних умов, тощо.
Відповідно, встановлений Замовником строк постачання товару є занадто коротким та не передбачає реального виконання умов договору учасниками закупівлі.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі.
Відповідно з урахування часу необхідного для виготовлення кронштейнів, покриття готових виробів цинком (методом гарячого цинкування) та доставки товару до Замовника у м. Мукачево розумним та реальним є строк поставки товару – 14 робочих днів.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 14 робочих днів з моменту направлення Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації та проекту Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2021 16:16
Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" |
203 500,00
UAH
|
148 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДАНАЯ ПЛЮС" |
220 000,00
UAH
|
149 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІНТЕК РІТЕЙЛ" |
284 000,00
UAH
|
150 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" |
297 000,00
UAH
|
160 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" |
224 700,00
UAH
|
174 196,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТЕРНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ" |
299 644,00
UAH
|
174 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сотник Максим Юрійович |
220 000,00
UAH
|
184 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" |
300 000,00
UAH
|
300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)" |
300 000,00
UAH
|
300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНАЯ ПЛЮС" #41275741 |
Очікує рішення |
149 000,00
UAH
|
16 березня 2021 11:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 березня 2021 00:00
|
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" #39071655 |
Відхилено |
148 999,00
UAH
|
16 березня 2021 11:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 березня 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 11:54 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме допущено помилку у визначенні вартості предмета закупівлі (вартість повинна бути обрахована з ПДВ, як визначено в тендерній документації). |
Документи:
29 березня 2021 11:54
|
Електронний підпис |
29 березня 2021 11:53
|
Протокол №52 від 29.03.2021р..PDF |