Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (в асортименті)
Очікувана вартість
94 500,00 UAH
UA-2021-02-22-012491-b b687f30a536e4074a830acc8bf2f0040
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавель Максим Валентинович

380636409639 sm_centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41055229
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Журавель Максим Валентинович
380636409639
sm_centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 13:23
Очікувана вартість: 94 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 472,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 штуки
Маніпулятор типу «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
БФП (Багато функціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
БФП (Багато функціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Опис:Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Учасника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару.Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 23 лютого 2021 14:24
Дата відповіді: 23 лютого 2021 17:04
Згідно вимог тендерної документації, у Дод.1 до документації, а саме, Технічне завдання, ви вказуєте вимогу надання номеру телефона виробника -інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника (виробників) товару Вважаючи, що виробники товарів зокрема знаходяться за кордоном, наприклад,Китай,тому доцільність даної вимоги не обгрунтована. Тому вимагаємо прибрати вимогу надання номеру телефона виробника та викласти у наступній редакції - інформацію про повне найменування, місцезнаходження виробника товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за Ваше звернення. Ваша вимога була розглянута та прийнято рішення її не задовільняти. Те, що виробники знаходяться за кордоном жодним чином не зможе вплинути на оцінку пропозиції учасника, а дана умова застосована з метою подальшої перевірки законості перебування товару на території України.
Виробник
Дата подання: 24 лютого 2021 12:37
Дата відповіді: 25 лютого 2021 11:20
- Разом з Товаром Учасник передає Замовнику наступні документи: лист в довільній формі від виробника про співпрацю з учасником закупівлі не менше 1 року, що є показником надійності даного постачальника. Постачальником - є учасник пройцедури закупівлі, лист про співпрацю може видати лише представництво в Україні або дистриб'ютор. Просимо викласти даний пункт у наступній редакції : Разом з Товаром Учасник передає Замовнику наступні документи: лист в довільній формі від представництва виробника в України або офіційного дистриб'ютора, про співпрацю з учасником закупівлі не менше 1 року, що є показником надійності даного постачальника. Аналогічна вимога про надання номеру телефона виробника - 1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію, яка обов’язково має містити інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника (виробників) товару, викласти даний пункт у наступній редакції - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію, яка обов’язково має містити інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону від представництва виробника в України або офіційного дистриб'ютора товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитаня! Ваше звернення буде розглянуте уповноваженою особою та в разі прийнятя позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до Документації з приводу листа в довільній формі від виробника. З приводу контактного номеру телефону виробника, відповідь була надана раніше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОДРОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 94 500,00
UAH з ПДВ
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 83 736,00
UAH з ПДВ
83 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 14:15
Електронний підпис

Публічні документи

03 березня 2021 16:15
Електронний підпис
03 березня 2021 16:11
Тех.завдання.pdf
03 березня 2021 16:11
СЭС Epson.pdf
03 березня 2021 16:11
Строк дії ТП.pdf
03 березня 2021 16:11
Статут завірений.pdf
03 березня 2021 16:11
Сертифікати монітори.pdf
03 березня 2021 16:11
Сервіс, 5 днів.pdf
03 березня 2021 16:11
Рішення учасника.pdf
03 березня 2021 16:11
Протокол №1 завірений.pdf
03 березня 2021 16:11
Проект договору.pdf
03 березня 2021 16:11
Несертифікація.pdf
03 березня 2021 16:11
Наказ №1 завірений .pdf
03 березня 2021 16:11
Ліцензія.pdf
03 березня 2021 16:11
Досвід.pdf
03 березня 2021 16:11
Декларація M2120.pdf
03 березня 2021 16:11
Декларація M1100_DoC.pdf
03 березня 2021 16:11
Власний транспорт.pdf
03 березня 2021 16:11
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2021 16:11
Витяг ЄДР.pdf
03 березня 2021 16:11
Epson L3156, L3160.pdf
03 березня 2021 16:11
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОДРОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОДРОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2767616399
Відхилено 83 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 16:36
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 83 220,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 08:30

Документи

15 березня 2021 16:35
Електронний підпис

Документи

18 березня 2021 19:49
Електронний підпис
18 березня 2021 19:48
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
83 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 19:49
Електронний підпис
18 березня 2021 19:48
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 14:36
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:38
2021-04-01-0001.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0002.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0007.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0008.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0003.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0004.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0005.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37
2021-04-01-0006.pdf укладений
02 квітня 2021 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 83 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 870,00 UAH)