Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2021-02-22-012398-b 60ad9158a52a4466a49adf4c4e329daf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таїсія Сторчеус

+380459873177
+380662615870
tenkpumg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ МІСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 34778905
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 2
Контактна особа: Таїсія Сторчеус
+380459873177,+380662615870
tenkpumg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 15:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 15:51
Початок аукціону: 10 березня 2021 14:27
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1814 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, Зелена, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 15:49
Додатки до спрощеної закупівлі.doc
22 лютого 2021 15:53
Оголошення.docx
22 лютого 2021 15:53
Проект договору .docx
25 лютого 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 15:49
Додатки до спрощеної закупівлі.doc
22 лютого 2021 15:53
Додатки до спрощеної закупівлі.doc
22 лютого 2021 15:53
Оголошення.docx
22 лютого 2021 15:53
Проект договору .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Найменування
Дата подання: 23 лютого 2021 10:32
Дата відповіді: 24 лютого 2021 10:23
Добрий день! В додатку 1, в таблиці позиції 1 і 2 Папір офісний формату А4, так і має бути, тобто загальна кількість 1000 пачок?
Відповідь: Доброго дня! Позиція 1 і 2 відрізняються, позиція 1 (700 пачок) має відповідати повній назві вказаній в ній, тому що тільки такий папір підходить для друку комунальних квитанцій. А позиція 2 (300 пачок) для інших потреб підприємства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-012398-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 25 лютого 2021 13:59
ТХ
Замовник вимагає: 3. Інформація про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації має бути підтверджена наступними документами:

– копії інструкції по використанню українською/російською мовою;

– оригінал гарантійного листа від учасника щодо строків придатності товарів на момент постачання замовнику (не менше 70% від загального терміну зберігання);

– оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника;

4. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника."

Перед тим як писати зазначені вимоги ознайтесь зі статтею в Раднику за посиланням https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/

Водночас, звертаємо Вашу увагу, що в ТХ підтверджується якість товару, а не постачальник та виробник, для цього існують інші критерії відповідно до законодавства. Вимагаємо внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2021 08:10
В ТХ зміни виконані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 82 104,60
UAH з ПДВ
79 164,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 83 075,58
UAH з ПДВ
80 135,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 11:25
Електронний підпис
03 березня 2021 11:24
Щодо повноважень.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Щодо повноважень.pdf
03 березня 2021 11:24
Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2021 11:24
Статут Самтекс.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Статут Самтекс.pdf
03 березня 2021 11:24
СТ 17 ЗУ повна.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
СТ 17 ЗУ повна.pdf
03 березня 2021 11:24
Рішення власника.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Рішення власника.pdf
03 березня 2021 11:24
Проект договора.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Проект договора.pdf
03 березня 2021 11:24
Приказ 36-К.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Приказ 36-К.pdf
03 березня 2021 11:24
Підтвердження ТХ.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Підтвердження ТХ.pdf
03 березня 2021 11:24
опис.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
опис.pdf
03 березня 2021 11:24
Витяг ПДВ.pdf.p7s
03 березня 2021 11:24
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 12:08
Електронний підпис
03 березня 2021 12:08
СТАТУТ.pdf
03 березня 2021 12:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 березня 2021 12:08
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЧ.pdf
03 березня 2021 12:08
ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 79 164,60
UAH з ПДВ
11 березня 2021 09:02
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 80 135,58
UAH з ПДВ
11 березня 2021 09:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 березня 2021 09:02
Електронний підпис
11 березня 2021 09:01
Протокол 17.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 березня 2021 09:53
Електронний підпис
11 березня 2021 09:52
Протокол 18.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
80 135,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 09:53
Електронний підпис
11 березня 2021 09:52
Протокол 18.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 15:39
ду 1 дог 101.PDF зміни до договору
28 квітня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 13:28
Договір 101.PDF укладений
16 березня 2021 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 135,58
UAH (в тому числі ПДВ 13 355,93 UAH)