Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 09110000-3
Очікувана вартість
1 273 000,00 UAH
UA-2021-02-22-012252-b ● f9a44965bd1443a783a1a4324aa55d4e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБОЛОНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43910982 |
Місцезнаходження: | 38230, Україна , Полтавська обл., село Оболонь, вул. Позена, будинок 5 |
Контактна особа: |
Валентина Кривчун +380661539949 obolon_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 1 273 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,94% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305 тонни
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 13:40 |
ТД нова редакція 19 04 2021.docx | |
19 квітня 2021 13:40 |
Зміни.docx | |
17 квітня 2021 16:15 |
Зміни.docx | |
17 квітня 2021 16:15 |
ТД нова редакція із додатками вугілля.docx | |
22 лютого 2021 15:49 |
ТД вугілля із додатками.docx | |
22 лютого 2021 15:49 |
проект договору.docx |
19 квітня 2021 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2021 13:40 |
ТД нова редакція 19 04 2021.docx
|
|||
19 квітня 2021 13:40 |
Зміни.docx
|
|||
17 квітня 2021 16:15 |
Зміни.docx
|
|||
17 квітня 2021 16:15 |
ТД нова редакція із додатками вугілля.docx
|
|||
22 лютого 2021 15:49 |
ТД вугілля із додатками.docx
|
|||
22 лютого 2021 15:49 |
проект договору.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" |
1 271 850,00
UAH з ПДВ
|
1 271 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПВКФ "Мирт" |
1 272 002,50
UAH з ПДВ
|
1 272 002,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" #39423389 |
Переможець |
1 271 850,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 14:19
|
ду вугілля (1).pdf | укладений |
07 грудня 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 14:05
|
ду вугілля (1).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 11:27
|
ДУ вугілля..pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 10:45
|
ДУ вугілля..pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 09:06
|
Договір вугілля.pdf | укладений |
14 травня 2021 08:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми закупівлі загальна вартість договору становить 10803.00 грн за 259 т вугілля кам'яного макрки Г(Г2)(25-50). |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми закупівлі загальна вартість договору становить 1080030.00 грн за 259 т вугілля кам'яного макрки Г(Г2)(25-50) |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 373298.40 грн. грн. ПДВ Загальна сума договору становить 706731.60 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 травня 2021 — 07 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
706 731,60
UAH
|
Причини розірвання договору: | договір розірвано за згодою сторін відповідно до п. 1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.651,654 Цивільного кодексу України та п.п. 5.2.1 Договору №14 від 13 травня2021р. загальна кількість купленого товару становить 169.48т |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 14:43 |
Кінець періоду оскарження: | 14 березня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 06 квітня 2021 11:32 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
03 березня 2021 14:43
|
Електронний підпис |
03 березня 2021 14:23
|
Протокол скасування вугілля.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-02-22-012252-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД", Код ЄДРПОУ:39423389
Дата подання: 13 березня 2021 16:05
Дата подання: 13 березня 2021 16:05
СКАРГА на рішення тендерного комітету у формі протоколу № 3 від 03 березня 2021 року про відміну процедури закупівлі
22 лютого 2021 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-012252-b вийшло оголошення Замовника про початок процедури закупівлі ДК 021: 2015 09110000-3 — ТВЕРДЕ ПАЛИВО (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50) або еквівалент), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-012252-b.
.
Аукціон повинен був відбутися 11 березня 2021 року.
Протоколом № 3 від 03.03.2021 року у процедурі відкритих торгів UA-2021-02-22-012252-b було прийнято рішення про скасування закупівлі.
ТОВ «КЕВПРОД» не погоджується з цим рішенням Замовника і вважає, що тендерний комітет Замовника безпідставно скасував процедуру закупівлі UA-2021-02-22-012252-b виходячи з наступного:
Відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник зазначив причину відміни – неможливість усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 03.03.2021, в якому зазначено, зокрема:
Слухали:
Тобто, причиною скасування торгів Замовник зазначає – неможливість внесення змін у річний план закупівель.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
У свою чергу, відповідно до пункту 5 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», в річному плані замовник зокрема вказує вид закупівлі та орієнтовний початок проведення.
Так, виходячи зі змісту пункту 5 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», до річного плану зокрема вноситься інформація про закупівлі, вартість предмета закупівлі яких менше відповідних вартісних меж, визначених частиною першою статті 2 Закону, та які передбачають проведення замовником спрощених закупівель або оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Отже, оскільки складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель та передує їх проведенню, замовник в залежності від наявної потреби може періодично вносити зміни в річний план.
З огляду на викладене не зрозуміло, які такі «технічні неможливості» заважали Замовнику внести зміни до плану закупівель і взагалі, яким чином внесення змін до плану закупівель заважало Замовнику провести процедуру закупівлі, яка була відмінена.
Замовник знехтував обов’язком описати порушення, які неможливо було усунути аби провести публічну закупівлю.
Варто також зазначити, що зазначена Замовником підстава для відміни тендерної закупівлі передбачає «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель». За текстом протоколу № 3 від 03.03.2021 року відсутній опис тих порушень, які були виявлені Замовником після оголошення процедури закупівлі і які неможливо було усунути після їх виявлення.
Разом з тим, дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2021 рік з розміром відповідного бюджетного призначення.
Для того аби говорити про неможливість усунення порушень у сфері публічних закупівель, потрібно щоб такі порушення існували об’єктивно. Як вбачається зі змісту опублікованого протоколу засідання тендерного комітету рішення про відміну торгів по цій закупівлі не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами.
Тобто, рішення Замовника зводиться до констатації факту без його обгрунтування, що є порушенням права ТОВ «КЕВПРОД» на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
Необгрунтована відміна Замовником відкритих торгів позбавляє ТОВ «КЕВПРОД» на участь у такій закупівлі.
Будь-яка дія Замовника повинна бути законною та обгрунтованою, але просте бажання відмінити процедуру закупівлі не можна назвати законним та обгрунтованим. Замовник взагалі не наводить доказів на обгрунтування свого рішення.
Таким чином ТОВ «КЕВПРОД» вважає, що тендерний комітет ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБОЛОНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ безпідставно скасував закупівлю UA-2021-02-22-012252-b чим порушив право ТОВ «КЕВПРОД» на участь у процедурі закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 5 Закону).
Аналогічною є практика АМКУ, зокрема у рішеннях № 19504-р/пк-пз від 19.10.2020 року, № 16262-р/пк-пз від 28.08.2020 року, № 15185-р/пк-пз від 07.08.2020р.у яких Колегія зобов'язала замовників скасувати неправомірне рішення про відміну закупівлі.
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати тендерний комітет Замовника відмінити рішення про скасування закупівлі UA-2021-02-22-012252-b.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2021 19:39
рішення від 17.03.2021 №5262+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 19:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 №6119.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 17:04
рішення від 26.03.2021 №6119.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 22:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Настанови АМКУ виконано, рішення скасовано
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 15:18