Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники в асортименті для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
634 500,00 UAH
UA-2021-02-22-012091-b ● 9b1845d2a1de453fab43f9dab287fa19
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА |
Код ЄДРПОУ: | 04653220 |
Вебсайт: | http://osvita-yu.mk.ua |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16 |
Контактна особа: |
Олеся Болотіна +380513657594 olesya0812@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 634 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 172,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Мова підготовки пропозиції українська.
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути
Згорнути
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 одиниця
Рушники паперові двошарові (2-рулони в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
15 квітня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
3780 одиниця
Рушники паперові листові V-складання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
15 квітня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
4230 одиниця
Рушники паперові трьохшарові (1 рулон в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2021
—
15 квітня 2021
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату отриманого рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання рахунку за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за поставлений товар або товари здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом постачання. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 15:44 |
проект договору Паперові рушники 2021 рік.doc | |
22 лютого 2021 15:44 |
Технічні та якісні характеристики Паперові рушники 2021 рік.doc | |
22 лютого 2021 15:44 |
ТД рушники паперові від 22.02.2021.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-012091-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 лютого 2021 11:14
Внесення змін у тендерну документацію
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в Додатку 4 до Тендерної документації, зокрема «Паперові рушники повинні бути упаковані. На їх упаковці повинно бути зазначено: « … штрихове кодування та інша інформація у порядку, визначених законодавством»
Відповідно до статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів», інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Штрихове кодування не передбачено Законом України «Про захист прав споживачів», а отже дана вимога потребує відміни Замовником шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Також, хочемо зазначити, що штрихове кодування наноситься на готову продукцію, тобто яка уже виготовлена та зареєстрована. Учасники-виробники, які планують брати участь у даній закупівлі і потребують внести зміни до технічних параметрів товару для приведення їх у відповідність технічному завданню Замовника, не мають потреби завчасно виготовляти товар (до акцепту їх пропозиції).
Виходячи з цього, фото упаковки товару зі штрих-кодом вони не можуть надати для участі у даній закупівлі, що призводить до обмеження конкуренції та залучення меншого кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів», інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Штрихове кодування не передбачено Законом України «Про захист прав споживачів», а отже дана вимога потребує відміни Замовником шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Також, хочемо зазначити, що штрихове кодування наноситься на готову продукцію, тобто яка уже виготовлена та зареєстрована. Учасники-виробники, які планують брати участь у даній закупівлі і потребують внести зміни до технічних параметрів товару для приведення їх у відповідність технічному завданню Замовника, не мають потреби завчасно виготовляти товар (до акцепту їх пропозиції).
Виходячи з цього, фото упаковки товару зі штрих-кодом вони не можуть надати для участі у даній закупівлі, що призводить до обмеження конкуренції та залучення меншого кола учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 11:20
Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської ради імені Бориса Грінченка розглянувши Вашу вимогу (UA-2021-02-22-012091-b.a1) повідомляє про наступне.
Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року № 1023-XII, як і випливає з його назви, захищає права споживачів, але не всіх, а тільки тих, хто підпадає під визначені цим Законом ознаки.
Споживачем у розумінні Закону №1023 може бути тільки фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує продукцію для особистих потреб або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, причому ці дії фізичної особи не повинні бути безпосередньо пов’язані з її підприємницькою діяльністю або з виконанням нею обов’язків найманого працівника (п. 22 ст. 1 Закону № 1023).
Отже, споживачами в розумінні Закону № 1023 не можуть бути юридичні особи, а також фізичні особи, які придбавають, замовляють, використовують продукцію при здійсненні підприємницької діяльності або при виконанні обов’язків найманого працівника.
Крім того, у пункті 1 Постанови Пленум Верховного суду України від 12.04.96 р. № 5 «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів» викладено наступну правову позицію, зокрема зазначено, що споживачем, права якого захищаються на підставі Закону, є лише громадянин (фізична особа), котрий придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб. Закон регулює відносини споживача з підприємством, установою, організацією чи громадянином-підприємцем, які виготовляють та продають товари, виконують роботи і надають послуги, незалежно від форм власності та організаційних форм підприємництва.
Стосовно дискримінаційних вимог у тендерній документації слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну – дискримінаційна вимога. За загальним правилом, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Замовник вважає, що суб’єкти господарювання виводячи продукцію на ринок, повинні подбати про належну форму його ідентифікації. Іншими словами, кожній позиції товару повинен бути присвоєний код, завдяки якому товар буде врахований при поставках від виробника до покупця (споживача).
У зв’язку з викладеним не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації.
Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року № 1023-XII, як і випливає з його назви, захищає права споживачів, але не всіх, а тільки тих, хто підпадає під визначені цим Законом ознаки.
Споживачем у розумінні Закону №1023 може бути тільки фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує продукцію для особистих потреб або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, причому ці дії фізичної особи не повинні бути безпосередньо пов’язані з її підприємницькою діяльністю або з виконанням нею обов’язків найманого працівника (п. 22 ст. 1 Закону № 1023).
Отже, споживачами в розумінні Закону № 1023 не можуть бути юридичні особи, а також фізичні особи, які придбавають, замовляють, використовують продукцію при здійсненні підприємницької діяльності або при виконанні обов’язків найманого працівника.
Крім того, у пункті 1 Постанови Пленум Верховного суду України від 12.04.96 р. № 5 «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів» викладено наступну правову позицію, зокрема зазначено, що споживачем, права якого захищаються на підставі Закону, є лише громадянин (фізична особа), котрий придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб. Закон регулює відносини споживача з підприємством, установою, організацією чи громадянином-підприємцем, які виготовляють та продають товари, виконують роботи і надають послуги, незалежно від форм власності та організаційних форм підприємництва.
Стосовно дискримінаційних вимог у тендерній документації слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну – дискримінаційна вимога. За загальним правилом, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Замовник вважає, що суб’єкти господарювання виводячи продукцію на ринок, повинні подбати про належну форму його ідентифікації. Іншими словами, кожній позиції товару повинен бути присвоєний код, завдяки якому товар буде врахований при поставках від виробника до покупця (споживача).
У зв’язку з викладеним не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" |
274 838,40
UAH з ПДВ
|
274 838,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
615 000,00
UAH з ПДВ
|
374 765,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ткач Володимир Миколайович |
485 034,30
UAH з ПДВ
|
485 034,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" #40840299 |
Відхилено |
274 838,40
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 березня 2021 00:00
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
374 765,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 08:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Ткач Володимир Миколайович #3255308150 |
Відхилено |
485 034,30
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 08:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 березня 2021 08:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі