Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин на ділянці км 168+611 - км 187+371 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of state importance R-67 Chernihiv-Nizhyn-Pryluky-Pyryatyn on the section km 168 + 611 - km 187 + 371 (45233142-6 Repair of roads)
Current average repair of the public road of state importance R-67 Chernihiv-Nizhyn-Pryluky-Pyryatyn on the section km 168 + 611 - km 187 + 371 (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
370 443 000,00 UAH
UA-2021-02-22-011274-b ● 3f876e676d814fd19dbf0927f2dff269
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Велігорська Оксана 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 370 443 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 704 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3704430 UAH |
Publication date: | 22 лютого 2021 15:22 |
Enquiries until: | 25 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 370 443 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 704 430 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою . Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 91 календарний день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання відповідно до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Highways Service in Chernihiv Region, 14005 Chernihiv, 17 Kyivska Street, USREOU code 25901106. All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Conditions for providing tender security: The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision of tender security by the Bidder, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with a qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). ) in accordance with the requirements of applicable law. The amount of security for the tender offer is 1% of the expected purchase price. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 91 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision in accordance with the Bidding Documents.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин на ділянці км 168+611 - км 187+371 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: P-67 — Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин
Current average repair of the public road of state importance R-67 Chernihiv-Nizhyn-Pryluky-Pyryatyn on the section km 168 + 611 - km 187 + 371 (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70%. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 19:07 |
Тендерна документація_П.Р. Р-67 км 168-187 2021 Зміна 4.docx | |
27 квітня 2021 19:06 |
_Зміна_4_Т_Д_П.Р. Р-67 км 168-187 2021.docx | |
22 лютого 2021 15:22 |
Оголошення П.Р. Р-67 км 168-187 2021.docx | |
22 лютого 2021 15:22 |
Додаток 11 Технічне завдання П.Р. Р-67 км 168-187 2021.PDF | |
22 лютого 2021 15:22 |
Додаток 11 Технічне завдання П.Р. Р-67 км 168-187 2021.doc | |
22 лютого 2021 15:22 |
+Додаток 13 Проект дог. П.Р. Р-67 км 168-187 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження виконання основних видів робіт за аналогічними договорами
Дата подання: 01 березня 2021 16:40
Дата відповіді: 03 березня 2021 08:24
У п. 5.2.1, у відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт (послуг) складеної відповідно до технічного завдання є п. 5, Влаштування розмітки площею 8 676 м2.
На виконаних нами об’єктах, у затверджених актах приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ2в), роботи по виконанню горизонтальної дорожньої розмітки виражались у мірах довжини (метри, кілометри), а не площі.
Ми, як учасник тендерної закупівлі, просимо змінити даний пункт тендерної документації і виразити досвід робіт по нанесенню розмітки у метрах, що згідно додатку №11 (Технічне завдання) до тендерної документації буде складати 58 370 метра.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше питання. Повідомляємо , що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Підтвердження виконання основних видів робіт за аналогічними договорами
Дата подання: 14 березня 2021 21:10
Дата відповіді: 17 березня 2021 10:26
Шановний Замовнику,
Відповідно до п.5.2.1 Розділу ІІІ ТД учасники закупівлі мають надати документальне підтвердження виконання основних видів робіт. Питання стосується такого виду робіт, як влаштування шару із органо-мінерального матеріалу виготовленого за методом холодного ресайклінгу із змішуванням на дорозі з додаванням ЩПС - 95 118 м2.
Просимо пояснити, що мається на увазі, змішування за допомогою грунтозмішувальної установки типу ДС-50, чи за допомогою мобільного колісного холодного ресайклера типу WIRTGEN серії WR?
Якщо передбачається змішування за допомогою ресайклера, то чому Довідка про наявність техніки має містити інформацію про наявність грунтозмішувальної установки, а не ресайклера?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику , на Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до пункту 5.2.2 Тендерної документації Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Додаток № 3 до цієї тендерної документації) в кількості не менше, визначеної Замовником, яка необхідна для виконання робіт (надання послуг) на об’єкті і становить:
- Грунтозмішувальна установка – 1шт;
- Грунтозмішувальна установка – 1шт;
Підтвердження виконання основних видів робіт за аналогічними договорами
Дата подання: 14 березня 2021 21:21
Дата відповіді: 16 березня 2021 10:20
Шановний Замовнику
Звертаємося до Вас з проханням викласти в новій редакції п.4 Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт (послуг) складену відповідно до технічного завдання, а саме ''Влаштування верхнього шару покриття з а/ сумішей - 114654 м2 '' замінити на ''Влаштування верхнього шару покриття з а/б сумішей або ЩМА - 114654 м2'', так як технічне завдання передбачає улаштування покриття саме із ЩМА-20.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо досвіду робіт з влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонних сумішей абсолютно не встановлює дискримінаційні вимоги та не обмежує участі учасників що виконували роботи виключно з влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей.
В свою чергу, вимога щодо досвіду з влаштування верхніх шарів з щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей може бути розцінена як дискримінаційна вимога.
Наголошуємо, що відповідна тендерна документація розроблена та затверджена замовником відповідно до вимог Закону, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 цього Закону, та нормативними актами, що регулюють питання ремонту автомобільних доріг.
В свою чергу, вимога щодо досвіду з влаштування верхніх шарів з щебенево-мастичних асфальтобетонних сумішей може бути розцінена як дискримінаційна вимога.
Наголошуємо, що відповідна тендерна документація розроблена та затверджена замовником відповідно до вимог Закону, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 цього Закону, та нормативними актами, що регулюють питання ремонту автомобільних доріг.
Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт(надання послуг)
Дата подання: 14 березня 2021 21:31
Дата відповіді: 17 березня 2021 10:22
В п.5.2.3 відсутня вимога щодо мінімальної кількості дорожніх робітників, що мають бути залучені до надання послуг. Чи дійсно учасники не повинні надавати підтвердження наявності дорожніх робітників?
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо, що Учасник повинен надавати підтвердження наявності дорожніх робітників у тій кількості, що забезпечить якісне та своєчасне надання послуг з поточного ремонту. Конкретну кількість необхідних дорожніх робітників Замовник в ТД не вимагає.
Додаток 7. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт(надання послуг)
Дата подання: 14 березня 2021 21:53
Дата відповіді: 17 березня 2021 11:47
У додатку 7 до тендерної документації під таблицю наявна примітка:
* Графи 4, 5, 6 не є обов’язковими для заповнення щодо робітників.
Можливо і для машиністів дорожньо-будівельних машин та водіїв графи 4, 5, 6 не є обов’язковими для заповнення? Просимо переглянути примітку.
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо, що Графи 4, 5, 6 Додатку 7 до Тендерної документації не є обов’язковими для заповнення щодо робітників. Визначення яких, згідно до затвердженого Довідника кваліфікаційних характеристик професій .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-22-011274-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 19 березня 2021 15:03
Дата подання: 19 березня 2021 15:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 18:14
рішення від 23.03.2021 № 5734 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 18:14
інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 №6608.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 17:09
рішення від 31.03.2021№6608.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №6608-р/пк-пз 31.03.2021 року виконане.
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2021 12:28
Номер скарги: UA-2021-02-22-011274-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 09 квітня 2021 17:04
Дата подання: 09 квітня 2021 17:04
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 11:49
рішення від 13.04.2021 № 7653 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 11:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8806.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 16:08
рішення від 22.04.2021 № 8806.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 19:37
Номер скарги: UA-2021-02-22-011274-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-22-011274-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 10 квітня 2021 22:42
Дата подання: 10 квітня 2021 22:42
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 19:52
рішення від 14.04.2021 № 7820 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 19:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8805.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 16:07
рішення від 22.04.2021 № 8805.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 21:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 травня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
368 205 000,00
UAH з ПДВ
|
364 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
368 800 000,00
UAH з ПДВ
|
365 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
364 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:36
|
ДУ 3 Дог 21184.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:55
|
ДУ 2 договір21184.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:05
|
Ду 2 Дог 21184.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 11:47
|
ДУ 1 дог 21184.PDF | зміни до договору |
10 червня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 16:44
|
Дог 21184.PDF | укладений |
04 червня 2021 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1; 5.1; 10.1 Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |