Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації (Мішок АМБУ)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2021-02-22-010299-b cd648694c2744bcaa64f53692f79ac54
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чичкан Тетяна

0952858038 MENACRL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02006343
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 61
Контактна особа: Чичкан Тетяна
0952858038
MENACRL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 15:17
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ЄДРПОУ 02006343 м.Мена вул.Шевченка 61
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Мішок Амбу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 13366 — Пневматичний багаторазовий апарат штучної вентиляції легенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:56
2. оголошення мішок АМБУ+(1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови поставки
Дата подання: 23 лютого 2021 11:58
Дата відповіді: 25 лютого 2021 11:29
Шановний Замовник! Згідно вимог Тендерної документації, а саме п. 3.5. "Постачання товару проводиться за рахунок постачальника, автомобілем постачальника, з представником від постачальника" . Чи можлива поставка перевізником, Новою поштою (за рахунок Постачальника доставка із заносом на поверх) без представника від Постачальника?
Відповідь: Шановний Учасник, у процесі доставки товару інколи трапляються випадки коли Покупець стикається із фактом отримання неякісного або пошкодженого Товару. При цьому, істотні недоліки Товару можуть бути виявлені Покупцем вже після його прийняття (розпакування). При доставці товару перевізником – перевізник не несе відповідальності за якість, товару, що поставляється, у зв’язку із чим постає необхідність присутності представника Продавця в момент передачі товару.
Гарантійні листи
Дата подання: 23 лютого 2021 12:07
Дата відповіді: 25 лютого 2021 11:30
Добрий день! Чи може Учасник, як виробник та постачальник медичних виробів, замість гарантійного листа від виробника, представника, дилера, дистриб’ютора, надати Гарантійний лист від самого Учасника, що товар який є предметом закупівлі, знаходиться на складі у Учасника у необхідній кількості і якості?
Відповідь: Шановний Учасник, згідно Додатку 2 медико-технічних вимог тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати «Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.». Якщо Ви являєтесь виробником саме цієї продукції яка є предметом закупівлі і яка відповідає всім заявленим медико-технічним вимогам – Ви можете від себе надати такий лист.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 9 950,00
UAH з ПДВ
9 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клименко Роман Олександрович 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2021 18:04
Електронний підпис
01 березня 2021 18:03
_цінова.jpg
01 березня 2021 18:03
_Технічна.pdf
01 березня 2021 18:03
_Проект договору.pdf
01 березня 2021 18:03
_ПДВ Св-во_завер.pdf
01 березня 2021 18:03
_Лицензия.jpg
01 березня 2021 18:03
_Инструкция АМБУ.pdf
01 березня 2021 18:03
_Гарантійний лист.pdf
01 березня 2021 18:03
_Витяг_12.20_завер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

ФОП Клименко Роман Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Відхилено 9 950,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 12:21
ФОП Клименко Роман Олександрович
#3686308494
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 12:27

Документи

12 березня 2021 12:21
Електронний підпис
12 березня 2021 12:21
дискваліф проток.pdf

Документи

12 березня 2021 12:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Клименко Роман Олександрович
#3686308494
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 12:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 10:54
88.pdf укладений
31 березня 2021 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 000,00
UAH