Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Супровід програмного продукту «Business automation software for accounting. PROF»)
Очікувана вартість
35 100,00 UAH
UA-2021-02-22-009970-b dceea4fa1a674812a04cd009c2712b46
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курносова Тетяна

380442883199
ktv.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа: Курносова Тетяна
380442883199,
ktv.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 16:00
Очікувана вартість: 35 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Технічні та економічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі наведені в Додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Супровід програмного продукту «Business automation software for accounting. PROF»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на протязі 15 робочих днів у безготівковій формі, у національній валюті України, згідно рахунку-фактури та акту надання послуг, надісланого Виконавцем або замовленого Замовником за фактично використаний час за надані послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:50
Вимоги до предмету закупівлі супровід.doc
22 лютого 2021 14:50
Проект Договору супровід.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОФТ СОЛЮШНС" 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 08:35
Електронний підпис
04 березня 2021 08:10
відгук_сервер.pdf
04 березня 2021 08:10
Відгук_БАС.pdf
04 березня 2021 08:10
Відомості_про_учасникаpdf
04 березня 2021 08:10
Довідка_ЄДРПОУ_стр_2.pdf
04 березня 2021 08:10
Цінова_пропозиція_БАС.pdf
04 березня 2021 08:10
Виписа_стр_1.pdf
04 березня 2021 08:10
Довідка_код_доступу.pdf
04 березня 2021 08:10
Досвід_сервер.pdf
04 березня 2021 08:10
Довідка_заборгованість.pdf
04 березня 2021 08:10
Довідка_досвід_БАС.pdf
04 березня 2021 08:10
Витяг_03_03_21.pdf
04 березня 2021 08:10
Статут_новий.pdf
04 березня 2021 08:10
Лист_погодження.pdf
04 березня 2021 08:10
Довідка_ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2021 08:10
Виписа_стр_2.pdf
04 березня 2021 08:10
свідоцтво_реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОФТ СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОФТ СОЛЮШНС"
#37675030
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 13:19

Документи

05 березня 2021 13:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС СОФТ СОЛЮШНС"
#37675030
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 13:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 12:08
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 19:39
Додаткова угода № 15, 2022.pdf зміни до договору
31 січня 2022 19:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:35
Додаткова угода 1 обслуговування сервера15.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 14:58
Договір 15.pdf укладений
12 березня 2021 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі. що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі. що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 33 475,00
UAH