Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №170 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61013, вулиця Гастелло, 11/13, м. Харків)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2021-02-22-009920-b b3afa1bf6a1447439923a5c438080fbf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Володимир Іванович

380577252484 ruo22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 13:33
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №170 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61013, вулиця Гастелло, 11/13, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Гастелло, буд. 11/13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 17:41
Прот. УО 12 ремонт ХСШ 170 - зміни.doc
22 лютого 2021 17:31
Тех. завдання (ремонт 170).XLS
22 лютого 2021 17:30
2021 Інформація (ремонт 170).doc
22 лютого 2021 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 17:41
Прот. УО 12 ремонт ХСШ 170 - зміни.doc
22 лютого 2021 17:31
Тех. завдання (ремонт 170).XLS
22 лютого 2021 14:55
Тех. завдання (ремонт 170).XLS
22 лютого 2021 17:30
2021 Інформація (ремонт 170).doc
22 лютого 2021 14:54
2021 Інформація (ремонт 170).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-009920-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Білінський Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3264806099
Дата подання: 19 березня 2021 12:37
ВИМОГА на рішення Замовника Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович повністю не погоджується з протоколом № 20 від 18.03.2020 р. про прийняття рішення Уповноваженою особою щодо відхилення власної пропозиції з наступних підстав.
В протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою зазначено, що учасником було надано скановане зображення Договору № 26к від 06.07.2020 р., зроблене з копії документу, що суперечить вимозі, згідно з якою учасник надає документи в електронному вигляді (сканованому у кольоровому вигляді з оригіналів у форматі Portable Document Format, далі – pdf).
При підготовці власної пропозиції Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович керувався вимогами п. 8 ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №170 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61013, вулиця Гастелло, 11/13, м. Харків) через систему електронних закупівель та п. 4 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 3.
Так, згідно п. 4 Розділу ІІ Додатку 3, учасник у складі пропозиції надає Копію зазначеного у довідці Договору (-ів), завірену належним чином. До копії аналогічного Договору Учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах.
Відповідно до вищезазначених вимог, Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович у складі пропозиції надав копію Договору на капітальний ремонт фасаду та покрівлі в комунальному закладі "Харківська спеціалізована школа I-III ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В. Бондаренка", за адресою: м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А" (код згідно НКУ «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), який вказано у довідці № 40 від 01.03.2020, копію довідки форми КБ-3, які завірені належним чином відповідно до «Вимоги до оформлювання документів»» (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 року №55 (далі – ДСТУ 4163-2003).
Враховуючи вищевикладене, Уповноважена особа відхилила пропозицію Білінського Сергія Сергійовича з надуманих підстав, чим порушив принципи здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Додатково, хочу зазначити, що якщо Замовником не буде задоволена моя вимога, то в свою чергу змушений буду звернутися до Державної аудиторської служби України з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів зі скаргою про виявленні порушення у діях Замовника при визначенні переможця спрощеної закупівлі.

ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати протокол № 20 від 18.03.2020 р. щодо відхилення пропозиції Білінського Сергія Сергійовича.
3. Скасувати протокол № 21 від 18.03.2020 р. про прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2021 09:25
Пунктом 3 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №170 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61013, вулиця Гастелло, 11/13, м. Харків) (далі - Інформація) Учасникам у складі своєї пропозиції необхідно було надати Довідку про досвід виконання аналогічного Договору, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена. Відсутність інформації про адресу замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення або будь-якої інформації прописаної у вимогах до предмету закупівлі є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з п. 8 Інформації: «Учасник надає документи, передбачені в цій Інформації в електронному вигляді (сканованому у кольоровому вигляді з оригіналів у форматі Portable Document Format, далі – pdf)». Учасником у складі своєї пропозиції було надано скановане зображення Договору № 26к від 06.07.2020 р., зроблене з копії документу, що суперечить даній вимозі.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-26-000001 • 8f1f1d0d8a9241c1a3dbe94b1d8922a2
Автор звернення: Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович
Дата створення звернення: 2021-03-26 10:09
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Звертаюся до Державної аудиторської служби України з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів зі скаргою про виявленні порушення у діях Замовника – Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради при визначенні переможця спрощеної закупівлі. Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович повністю не погоджується з протоколом № 20 від 18.03.2020 р. про прийняття рішення Уповноваженою особою Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради щодо відхилення власної пропозиції та з їх відповіддю на вимогу UA-2021-02-22-009920-b.c1 з наступних підстав. При підготовці власної пропозиції Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович керувався вимогами п. 8 ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №170 Харківської міської ради Харківської області за адресою: 61013, вулиця Гастелло, 11/13, м. Харків) через систему електронних закупівель та п. 4 Розділу ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 3. Відповідно до п. 4 Розділу ІІ Додатку 3, учасник у складі пропозиції мав надати Копію зазначеного у довідці Договору (-ів), завірену належним чином. До копії аналогічного Договору Учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах. Відповідно до вищезазначених вимог, Фізична особа-підприємець Білінський Сергій Сергійович у складі пропозиції надав копію Договору на капітальний ремонт фасаду та покрівлі в комунальному закладі "Харківська спеціалізована школа I-III ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області імені В.В. Бондаренка", за адресою: м. Харків, проспект Ново-Баварський, 89-А" (код згідно НКУ «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), який вказано у довідці № 40 від 01.03.2020, копію довідки форми КБ-3, які завірені належним чином відповідно до «Вимоги до оформлювання документів»» (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 року №55 (далі – ДСТУ 4163-2003). В протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою та у відповіді на Вимогу зазначено, що учасником було надано скановане зображення Договору № 26к від 06.07.2020 р., зроблене з копії документу, що суперечить вимозі, згідно з якою учасник надає документи в електронному вигляді (сканованому у кольоровому вигляді з оригіналів у форматі Portable Document Format, далі – pdf). Враховуючи вищевикладене, Уповноважена особа відхилила пропозицію Білінського Сергія Сергійовича з надуманих підстав, чим порушив принципи здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" 336 000,00
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білінський Сергій Сергійович 357 096,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" 418 800,00
UAH з ПДВ
418 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 15:32
Електронний підпис
05 березня 2021 15:32
5_ Ліцензія.pdf.p7s
05 березня 2021 15:32
5_ Ліцензія.pdf
05 березня 2021 15:32
4_ СТАТУТ.pdf.p7s
05 березня 2021 15:32
4_ СТАТУТ.pdf
05 березня 2021 15:32
3_Відомості про учасника.pdf
05 березня 2021 15:32
2_Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 березня 2021 15:32
2_Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2021 15:32
12_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
05 березня 2021 15:32
12_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 березня 2021 15:32
10.4_Акт Інтератомінвест.pdf
05 березня 2021 15:32
10.2_Інтератомінвест кб-3.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 13:24
Електронний підпис
05 березня 2021 13:23
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 09:35
Електронний підпис
05 березня 2021 09:34
10. пропозиція.pdf
05 березня 2021 09:34
9. ВІДГУК.PDF
05 березня 2021 09:34
8. 377.pdf
05 березня 2021 09:34
7. 83 школа.pdf
05 березня 2021 09:34
6. 63 школа.pdf
05 березня 2021 09:34
5. Лиценз.PDF
05 березня 2021 09:34
4. Модельний статут.pdf
05 березня 2021 09:34
3. опис модел стат.pdf
05 березня 2021 09:34
1. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ"

ФОП Білінський Сергій Сергійович

ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ"
#40377886
Відхилено 299 990,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 17:33
ФОП Білінський Сергій Сергійович
#3264806099
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 17:42
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
Переможець 418 800,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 17:45

Документи

18 березня 2021 17:31
Електронний підпис
18 березня 2021 17:30
прот 19 вIдхилення 1 уч.pdf

Документи

18 березня 2021 17:41
Електронний підпис
18 березня 2021 17:40
прот 20 вIдхилення 2 уч.pdf

Документи

18 березня 2021 17:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
418 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 17:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 15:09
ДУ 1 до 52-21.pdf зміни до договору
21 травня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 13:09
Дог 52-21 ремонт 170.pdf укладений
29 березня 2021 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 52-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 418 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 800,00 UAH)