Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (технічне обслуговування та ремонт принтерів та БФП)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-02-22-009651-b 025d02f8381a44d98ca7fb21a1873315
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієць Андрій

380442027329 andriec@kmfd.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02317474
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Андрієць Андрій
380442027329
andriec@kmfd.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


ДК 021:2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (технічне обслуговування та ремонт принтерів та БФП)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 послуга
ДК 021:2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (технічне обслуговування та ремонт принтерів та БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у національній грошовій одиниці шляхом перерахування Замовником безготівкових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі Акту наданих Послуг, протягом 7 (семи) банківських днів, за умови отримання Замовником бюджетного фінансування. Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:40
проект договор по ремонту принтерів та БФП 2021.doc
22 лютого 2021 14:40
Технічний опис.doc
22 лютого 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:40
проект договор по ремонту принтерів та БФП 2021.doc
22 лютого 2021 14:40
Технічний опис.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС" 28 500,00
UAH з ПДВ
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 15:41
Електронний підпис
02 березня 2021 15:15
5 Наказ на дир.pdf
02 березня 2021 15:15
статут РФС.pdf
02 березня 2021 15:15
пропозиція.pdf
02 березня 2021 15:15
витяг ПДВ.pdf
02 березня 2021 15:15
витяг єдиний податок.pdf
02 березня 2021 15:15
витяг з ЄДР.pdf
02 березня 2021 15:15
4-ОПП.jpg
02 березня 2021 15:15
Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"
#34882300
Переможець 28 500,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"
#34882300
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 09:18
договір 5 ремонт принтерів.pdf укладений
22 березня 2021 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 750,00 UAH)