Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі (компот консервований груша, капуста квашена)
Очікувана вартість
58 450,00 UAH
UA-2021-02-22-009439-b 267d827cd508481cba6a3d22c8f55759
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бочкарова

+380523652749 obochkareva@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 22219526
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1
Контактна особа: Оксана Бочкарова
+380523652749
obochkareva@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 58 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Якість товару повинна відповідати встановленим нормативним актами діючого законодавства, державним стандартам ДСТУ або ТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1290 літр
Компот консервований груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332150-0 — Оброблені груші
350 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331142-4 — Оброблена капуста

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 14:31
Додаток 2 Проект договору.doc
22 лютого 2021 14:31
Оголошення про спрощену закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 58 432,00
UAH з ПДВ
58 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 17:42
Електронний підпис
02 березня 2021 17:41
12. Щодо печатки.PDF
02 березня 2021 17:41
11. Мед.книжка.PDF
02 березня 2021 17:41
10. Технічна частина.PDF
02 березня 2021 17:41
8. Повноваження підпису.PDF
02 березня 2021 17:41
3. Проект договору.PDF
02 березня 2021 17:41
2. Додаток 5.PDF
02 березня 2021 17:41
1. Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2725706249
Переможець 58 432,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 14:37

Документи

03 березня 2021 14:37
Електронний підпис
03 березня 2021 14:30
Протокол 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЛИК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2725706249
58 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2021 14:37
Електронний підпис
03 березня 2021 14:30
Протокол 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 15:22
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 09:31
ДУ 2 дог 91.pdf зміни до договору
13 січня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:05
ДУ 1 дог 91.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:59
ДУ 1 дог 91.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 09:49
Договір 91.pdf укладений
10 березня 2021 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовдується до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжується до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору з 01.01.2022 по 31.03.2022 складає 11686,40 грн., загальна сума договору 70118,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 70 118,40
UAH