Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги водопостачання
Очікувана вартість
38 102,40 UAH
UA-2021-02-22-008266-b 6e1362fa6695400cb20ff8fc4f19f241
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Личко

+380532604196
+380532607452
officeppk.agr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ " Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
Код ЄДРПОУ: 00216208
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Пушкіна, 83 А
Контактна особа: Сергій Личко
+380532604196,+380532607452
officeppk.agr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Через відсутність конкуренції у м. Полтава функції надавача послуг з водопостачання для потреб Відокремленого структурного підрозділу Полтавського політехнічного фахового коледжу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" покладено на КП ПОР "Полтававодоканал" згідно переліку природних монополій, який оприлюднюється на веб-порталі Антимонопольного комітету за адресою в мережі інтернет – http://www.amc.gov.ua. Лише це єдине підприємство має забезпечувати коледж водопостачанням протягом 2021 року. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІII (із змінами) та відповідно до затвердженого річного плану закупівель на 2021 рік тендерний комітет ВІдокремленого структурного підрозділу Полтавського політехнічного фахового коледжу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі послуг водопостачання (ДК 021:2015: 65110000-7 – Розподіл води).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 12:11
Оскарження наміру укласти договір: 07 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 метр кубічний
Послуги водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, Пушкіна 83 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

22 лютого 2021 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 13:56
Протокол № 148.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
#03361661
Переможець 38 102,40
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 12:11

Документи

24 лютого 2021 12:11
Електронний підпис
24 лютого 2021 12:10
протокол 150.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2021 12:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
#03361661
38 102,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2021 12:11
Електронний підпис
24 лютого 2021 12:10
протокол 150.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2022 09:12
додатк угода на зменш березень.pdf укладений
08 квітня 2022 09:11
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2022 08:58
додатк угода на зменш березень.pdf зміни до договору
08 квітня 2022 08:56
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 11:51
Водопостачання 20 відсотків.pdf зміни до договору
21 січня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:09
Дод угода Водоканал 68-2-В.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:05
додатк угода на зменшення грудень.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 18:16
Договір водопостачання.pdf укладений
09 березня 2021 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг закупівлі на 1061 м3 та відповідно суму ДОГОВОРУ на 16 844грн.44 коп. (Шістнадцять тисяч вісімсот сорок чотири грн. 44 коп.) 2. Пункт 1.2. Роздшу I.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «Найменування послуги: код за ДК 021:2015 - 65110000-7 Розподіл води (послуги з централгзованого водопостачання) - 1339м3.» 3. Абзац перший пункту 3.1. Роздшу III. 1ЦІНА ДОГОВОРУ викласти у наступит редакції: «Ціна цього ДОГОВОРУ становить 21 257 грн. 96 коп. (Двадцать одна тисяча двісті п'ятдесят сім грн. 96 коп.) з урахуванням ПДВ». 4. Інші умови ДОГОВОРУ залишаються незмінними i є обов’язковими до виконання СТОРОНАМИ. 5. Угода набирае чинності з дати підписання i діє до 31.12.2021 р., але в будь-якому випадку до повного виконання СТОРОНАМИ умов ДОГОВОРУ. 6. Угода є невід’ємною частиною ДОГОВОРУ № 68-2-В від 09.03.2021 року про закупівлю послуг з централізованого водопостачання.
Номер договору про закупівлю: 68-2-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», СТОРОНИ дійшли взаємної згоди продовжити дію ДОГОВОРУ на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2022 року. 2. Продовжити термін дії ДОГОВОРУ до «31» березня 2022 року. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках (по одному промірнику для кожної з СТОРІН), що мають однакову юридичну силу і набирає чинності з моменту її підписання СТОРОНАМИ. 4. Всі інші пункти ДОГОВОРУ залишаються незмінними. 5. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання СТОРОНАМИ, діє протягом терміну дії ДОГОВОРУ та є його невід’ємною частиною. 6. З підписанням цієї Додаткової угоди, умови ДОГОВОРУ застосовуються в частині, що не суперечить цій Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 68-2-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі від 25.12.2015 р. № 922-VII1 (із змінами), для проведения процедури закушвлі на початку 2022 року Сторони дійшли згоди збільшнти суму Договору на 4251 грн. 59 коп. (чотири тисячі двісті п’ятдесят одна три. 59 коп.) з урахуванням ПДВ, що не перевищуе 20% сумм ДОГОВОРУ № 68-2-В про закупівлю послуг з централізованого водопостачання від 09.03.2021 року (далі - ДОГОВіР). У зв’язку з цим викласти абзац 1 пункту 3.1. розділу «III. ЦІНА ДОГОВОРУ» ДОГОВОРУ в новій редакції, а саме - «Ціна цього ДОГОВОРУ становить 25509 грн. 55 коп. (двадцять п'ять тысяч п'ятсот дев'ять грн. 55 кап.) з урахуванням ПДВ». 2. Bci інші умови ДОГОВОРУ, не зачеплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними i Сторони підтверджують ПОНИМ СВ0Ї зобов'язання. 3. Ця додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному для кожної i3 Сторін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками CTOPIH та є невід’ємною частиною Договору № 68-2-В про закупівлю послуг з централізованого водопостачання від 09.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 68-2-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. СТОРОНИ дійшли згоди зменшити суму ДОГОВОРУ на 804 грн. 38 коп. (вісімсот чотири грн. 38 коп.) з ПДВ. 2. Викласти абзац 1 пункту 3.1. розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ в новій редакції: «Ціна цього ДОГОВОРУ становить 24705 грн. 17 коп. (двадцять чотири тисячі сімсот п'ять грн. 17 коп.) з урахуванням ПДВ». 3. Всі інші умови ДОГОВОРУ, не зачеплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і СТОРОНИ підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 68-2-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 705,17
UAH (в тому числі ПДВ 4 117,53 UAH)