Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров. Річковий,6 м. Павлоград
Очікувана вартість
299 077,32 UAH
UA-2021-02-22-008212-b 289abb92b7b946a38e508cd0c0d6a7a2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Худович

+380508802388
+380508806445
zakupkiukgb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115
Контактна особа: Яна Худович
+380508802388,+380508806445
zakupkiukgb@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 11:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 14:37
Очікувана вартість: 299 077,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 495,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров. Річковий,6 м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, пров. Річковий,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на протязі 5 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 13:52
оголошення Річковий,6.doc
22 лютого 2021 13:52
протокол №184 від 22.02.2021_0001.pdf
22 лютого 2021 13:52
оголошення Річковий,6_0001.pdf
22 лютого 2021 13:52
технічне завдання Річковий,6_0001.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про досвід виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі.
Дата подання: 24 лютого 2021 12:19
Дата відповіді: 24 лютого 2021 14:21
Доброго дня! Надайте відповідь щодо досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі, а саме: буде вважатися аналогічним досвідом виконання робіт з реконструкції? Дякуємо!
Відповідь: аналогічним договір визначається по предмету закупівлі та державному класифікатору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-008212-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Код ЄДРПОУ:38131587
Дата подання: 17 березня 2021 14:16
Вимога скасування рішення про вибір переможця ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» ( ЄДРПОУ: 38131587) взяло участь у закупівлі ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров.6 м. Павлоград»
Протоколом № 223 від 15.03.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою була відхилена тендерна пропозиція ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т».
У Замовника підстави для відхилення були наступні: ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Замовник вимагав в складі своєї пропозиції надати:
Кошторисну документацію у складі пропозиції: договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, технічне завдання. Учасник ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» надав вищезазначену вимогу в неповному обсязі.

Учасник не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи з наступних підстав:

ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» надало кошторисну документацію у складі пропозиції: договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, технічне завдання, локальні кошториси на будівельні роботи.
Найбільш економічно–вигідною була пропозиція ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) з остаточною ціновою пропозицією 249 999,99 грн. і згідно п. 3.8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі головним критерієм оцінки Учасників є ціна - 100%.
Також хочемо зазначити, що в умовах, визначеними в оголошені про проведення спрощеної закупівлі відсутня інформація про оновлення цінової пропозиції після проведення аукціону.
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників надаються Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю, у тому числі весь пакет кошторисного розрахунку.
Вважаємо що Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.

ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (далі Учасник-переможець) та у відповідності до ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до Замовника та зазначати наступні невідповідності Учасника-переможця: ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 39242455):

Згідно пункту 5 Оголошення про проведення закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
По-перше: підпункт 8) «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - в підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані копії технічних паспортів або видаткових накладних, та свідоцтв про реєстрацію. У випадку володіння машинами та механізмами на праві оренди, надати копії договорів оренди/лізину/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці Учасника та копії свідоцтв про реєстрацію орендованого транспорту, та спецтехніки якими будуть надаватися послуги.
Порушення:
1. Учасник-переможець надав довідку Вих.№01/03-1 від 01.03.2020р. «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яка не відноситься до оголошеної спрощеної закупівлі у період 01.03-04.03.2021р.
2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №3 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», розділ №5 Інші роботи передбачено «Перевезення сміття до 20 км в кількості 4,553 т», та згідно наданого Учасником-переможцем розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 необхідно мати транспортний засіб для здійснення цієї послуги (роботи) або орендувати транспортний засіб (спецтехніку), або залучати субпідрядників для виконання цих послуг (робіт). Учасник-переможець не планує залучати субпідрядників згідно наданої довідки Вих.№ 1 від 01.03.2021р., та не володіє на праві оренди/лізингу/надання послуг тощо транспортним засобом (спецтехнікою) згідно наданого Договору оренди обладнання № 3 від 13.01.2020р. з додатком № 1 від 13.01.2020р.

Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

По-друге: підпункт 5) «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання для виконання робіт зазначених у закупівлі.»
Порушення:
1. Учасник-переможець надав довідку Вих.№2 від 24.02.2021р. «Інформація про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи», яка не відноситься до оголошеної спрощеної закупівлі у період 01.03-04.03.2021р.
2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №3 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», розділ №5 Інші роботи передбачено «Перевезення сміття до 20 км в кількості 4,553 т», та згідно наданого Учасником-переможцем розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 необхідно мати в штаті водія, адже субпідрядників Учасник-переможець не планує залучати згідно наданої довідки Вих.№ 1 від 01.03.2021р., отже Учасник-переможець не підтвердив відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям.
3. Учасник-переможець не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання для виконання робіт зазначених у закупівлі згідно Додатку № 3 «Технічне завдання», а саме: 1. Ремонт дверних та віконних прорізів; 2. Загальнобудівельні роботи, 3. Ремонт фасаду і зливової ями; 4. Ремонт системи опалення - не має ні в штаті працівників для виконання робіт зазначених у закупівлі, ні має намір залучати робітників для виконання робіт зазначених у закупівлі по цивільно-правовим договорам, а саме: муляр, столяр, арматурник, маляр-штукатур, слюсар-сантехник, монтажник гіпсокартоних конструкцій тощо.
4. Хочемо зазначити, що 3 (трьома) робітниками, які начебто будуть виконувати роботи зазначені у закупівлі, недостатньо для виконання робіт в повному обсязі у термін з 01.08.2021р.-31.08.2021р. тобто 30 календарних днів, тому що згідно розрахунку трудомісткості у складі кошторисної документації, яку надав Учасник-переможець, роботи будуть виконуватися на протязі 54 календарних днів.
5. Середньомісячна заробітна плата на одного робітника у Учасника-переможця становить 10761,12грн. згідно кошторисної документації, що перевищує заробітну плату робітників по регіону і повинна становить не більше 9954,78грн. відповідно до наказу Мінрегіону України. Таким чином Учасник-переможець навмисно завищив цінову пропозицію. Замовник не уважно дослідив кошторисну документацію у цій частини Учасника-переможця. Неправомірне збільшення коштів на виконання робіт по закупівлі приведе до нецільового використання бюджетних коштів.
Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

По-трете: підпункт 6) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі, разом з документами, що підтверджують виконання робіт виконавцем в повному обсязі»
Порушення:
1. Учасник-переможець у складі пропозиції надав наступні договори:
- Договір № 400 від 27.07.2020р. на загальну суму 559102,39грн. з класифікатором предмета закупівлі 45450000-6. Разом з договором Учасник-переможець надав довідку про вартість виконаних робіт та витрат від 09.11.2020р. на суму 559102,39грн. Відсутній Акт приймання виконаних будівельних робіт затверджений інженером технічного нагляду.
- Договір № 347 від 27.05.2019р. на загальну суму 1334125,85грн. з класифікатором предмета закупівлі 45454000-4, що не відповідає вимогам спрощеної закупівлі. Разом з договором Учасник-переможець надав: 1) довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 18.06.2019р. на суму 819276,25грн., акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2019 року від 18.06.2019р. на суму 819276,25грн. затверджений інженером технічного нагляду; 2) довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 26.07.2019р. на суму 514778,59грн., акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року від 26.07.2019р. на суму 475271,51грн. затверджений інженером технічного нагляду. Відсутні документи підтверджуючи виконання будівельних робіт на суму 39578,09грн.
- Договір № 245 від 29.07.2018р. на загальну суму 279682,60грн. з класифікатором предмета закупівлі 45450000-6. Разом з договором Учасник-переможець надав довідку про вартість виконаних робіт та витрат від 26.03.2019р. на суму 134259,17грн. Відсутні документи підтверджуючи виконання будівельних робіт на суму 279682,60грн. – тобто на всю суму договору.
Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

В-четверте: підпункт 13) «проект договору згідно Додатку № 1»
Порушення: Відсутні в пропозиції Учасника-переможця у файлі від 03 бер. 14:32
17. Додаток 1.pdf у «Проекті договору на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров. Річковий,6 м. Павлоград» (ст.12.1.) додатки до цього договору, які є його невід’ємною частиною. Також не заповнені преамбула та місцезнаходження та банківські реквізити сторін з боку «Підрядника». Таким чином Учасник-переможець не заповнив усі данні договору.

Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Тому ми вважаємо, що визнання переможцем ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП" (ЄДРПОУ 39242455) затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 225 пропозиції спрощеної закупівлі від 15.03.2021 р.– є таким що не відповідає вимогам оголошення про спрощену закупівлю, ЗУ «Про публічні закупівлі», а дії уповноваженої особи є помилковими та не спрямованими на те щоб застосовувати у своїй роботі принципи публічних закупівель зазначених у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищі наведеного, враховуючі невідповідності зазначені у пропозиції учасника ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП" (код ЄДРПОУ 39242455) та у зв’язку з тим, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т",
ПРОСИМО
- скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 225 пропозиції спрощеної закупівлі від 15.03.2021 р., та відхилити пропозицію ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 223 від 15.03.2021 року;

- визнати ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» - переможцем закупівлі.

З повагою,
Директор ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» _______________ Доценко Т.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 14:48
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Кошторисна документація подана учасником ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" не відповідає технічному завданню, а саме відсутні: локальний кошторис №2-1-1 на ремонт дверних та віконних прорізів та локальний кошторис №2-1-3 на ремонт фасаду і зливової ями.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-22-008212-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Код ЄДРПОУ:38131587
Дата подання: 17 березня 2021 15:06
Вимога скасування рішення про вибір переможця ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП"
ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (далі Учасник-переможець) та у відповідності до ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до Замовника та зазначати наступні невідповідності Учасника-переможця: ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 39242455):

Згідно пункту 5 Оголошення про проведення закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
По-перше: підпункт 8) «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - в підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані копії технічних паспортів або видаткових накладних, та свідоцтв про реєстрацію. У випадку володіння машинами та механізмами на праві оренди, надати копії договорів оренди/лізину/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці Учасника та копії свідоцтв про реєстрацію орендованого транспорту, та спецтехніки якими будуть надаватися послуги.
Порушення:
1. Учасник-переможець надав довідку Вих.№01/03-1 від 01.03.2020р. «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яка не відноситься до оголошеної спрощеної закупівлі у період 01.03-04.03.2021р.
2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №3 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», розділ №5 Інші роботи передбачено «Перевезення сміття до 20 км в кількості 4,553 т», та згідно наданого Учасником-переможцем розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 необхідно мати транспортний засіб для здійснення цієї послуги (роботи) або орендувати транспортний засіб (спецтехніку), або залучати субпідрядників для виконання цих послуг (робіт). Учасник-переможець не планує залучати субпідрядників згідно наданої довідки Вих.№ 1 від 01.03.2021р., та не володіє на праві оренди/лізингу/надання послуг тощо транспортним засобом (спецтехнікою) згідно наданого Договору оренди обладнання № 3 від 13.01.2020р. з додатком № 1 від 13.01.2020р.

Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

По-друге: підпункт 5) «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання для виконання робіт зазначених у закупівлі.»
Порушення:
1. Учасник-переможець надав довідку Вих.№2 від 24.02.2021р. «Інформація про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи», яка не відноситься до оголошеної спрощеної закупівлі у період 01.03-04.03.2021р.
2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №3 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», розділ №5 Інші роботи передбачено «Перевезення сміття до 20 км в кількості 4,553 т», та згідно наданого Учасником-переможцем розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 необхідно мати в штаті водія, адже субпідрядників Учасник-переможець не планує залучати згідно наданої довідки Вих.№ 1 від 01.03.2021р., отже Учасник-переможець не підтвердив відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям.
3. Учасник-переможець не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання для виконання робіт зазначених у закупівлі згідно Додатку № 3 «Технічне завдання», а саме: 1. Ремонт дверних та віконних прорізів; 2. Загальнобудівельні роботи, 3. Ремонт фасаду і зливової ями; 4. Ремонт системи опалення - не має ні в штаті працівників для виконання робіт зазначених у закупівлі, ні має намір залучати робітників для виконання робіт зазначених у закупівлі по цивільно-правовим договорам, а саме: муляр, столяр, арматурник, маляр-штукатур, слюсар-сантехник, монтажник гіпсокартоних конструкцій тощо.
4. Хочемо зазначити, що 3 (трьома) робітниками, які начебто будуть виконувати роботи зазначені у закупівлі, недостатньо для виконання робіт в повному обсязі у термін з 01.08.2021р.-31.08.2021р. тобто 30 календарних днів, тому що згідно розрахунку трудомісткості у складі кошторисної документації, яку надав Учасник-переможець, роботи будуть виконуватися на протязі 54 календарних днів.
5. Середньомісячна заробітна плата на одного робітника у Учасника-переможця становить 10761,12грн. згідно кошторисної документації, що перевищує заробітну плату робітників по регіону і повинна становить не більше 9954,78грн. відповідно до наказу Мінрегіону України. Таким чином Учасник-переможець навмисно завищив цінову пропозицію. Замовник не уважно дослідив кошторисну документацію у цій частини Учасника-переможця. Неправомірне збільшення коштів на виконання робіт по закупівлі приведе до нецільового використання бюджетних коштів.
Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

По-трете: підпункт 6) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі, разом з документами, що підтверджують виконання робіт виконавцем в повному обсязі»
Порушення:
1. Учасник-переможець у складі пропозиції надав наступні договори:
- Договір № 400 від 27.07.2020р. на загальну суму 559102,39грн. з класифікатором предмета закупівлі 45450000-6. Разом з договором Учасник-переможець надав довідку про вартість виконаних робіт та витрат від 09.11.2020р. на суму 559102,39грн. Відсутній Акт приймання виконаних будівельних робіт затверджений інженером технічного нагляду.
- Договір № 347 від 27.05.2019р. на загальну суму 1334125,85грн. з класифікатором предмета закупівлі 45454000-4, що не відповідає вимогам спрощеної закупівлі. Разом з договором Учасник-переможець надав: 1) довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 18.06.2019р. на суму 819276,25грн., акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2019 року від 18.06.2019р. на суму 819276,25грн. затверджений інженером технічного нагляду; 2) довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 26.07.2019р. на суму 514778,59грн., акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року від 26.07.2019р. на суму 475271,51грн. затверджений інженером технічного нагляду. Відсутні документи підтверджуючи виконання будівельних робіт на суму 39578,09грн.
- Договір № 245 від 29.07.2018р. на загальну суму 279682,60грн. з класифікатором предмета закупівлі 45450000-6. Разом з договором Учасник-переможець надав довідку про вартість виконаних робіт та витрат від 26.03.2019р. на суму 134259,17грн. Відсутні документи підтверджуючи виконання будівельних робіт на суму 279682,60грн. – тобто на всю суму договору.
Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

В-четверте: підпункт 13) «проект договору згідно Додатку № 1»
Порушення: Відсутні в пропозиції Учасника-переможця у файлі від 03 бер. 14:32
17. Додаток 1.pdf у «Проекті договору на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров. Річковий,6 м. Павлоград» (ст.12.1.) додатки до цього договору, які є його невід’ємною частиною. Також не заповнені преамбула та місцезнаходження та банківські реквізити сторін з боку «Підрядника». Таким чином Учасник-переможець не заповнив усі данні договору.

Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Тому ми вважаємо, що визнання переможцем ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП" (ЄДРПОУ 39242455) затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 225 пропозиції спрощеної закупівлі від 15.03.2021 р.– є таким що не відповідає вимогам оголошення про спрощену закупівлю, ЗУ «Про публічні закупівлі», а дії уповноваженої особи є помилковими та не спрямованими на те щоб застосовувати у своїй роботі принципи публічних закупівель зазначених у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищі наведеного, враховуючі невідповідності зазначені у пропозиції учасника ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП" (код ЄДРПОУ 39242455) та у зв’язку з тим, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т",
ПРОСИМО
- скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 225 пропозиції спрощеної закупівлі від 15.03.2021 р., та відхилити пропозицію ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;


З повагою,
Директор ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» _______________ Доценко Т.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 15:51
Оцінка пропозицій участників проведенно у відповідності з вимогами чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-22-008212-b.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Код ЄДРПОУ:38131587
Дата подання: 17 березня 2021 17:39
СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ на дії уповноваженої особи
СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ
На дії уповноваженої особи

ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» надіслало Вам Вимогу скасування рішення про вибір переможця ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» через електронний кабінет Замовника «Управління комунального господарства будівництва Павлоградської міської ради» № 17/03 від 17.03.2021р.

Уповноважена особа Федорук Ю.А. не надала належним чином оформлену відповідь на нашу Вимогу, чим самим порушила ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а розмістила коментар від «невизначеного автора».
Тим самим Уповноважена особа порушила окрім ЗУ «Про публічні закупівлі», ще положення ст.164-14 Кодексу Про адміністративні правопорушення, а також статті Кримінального кодексу України.
Просимо розібратися з цим правопорушенням, та притягнути до дисциплінарної , та адміністративної відповідальності уповноважену особу, а саме Федорук Ю.А. в межах Ваших повноважень.
Просимо зобов‘язати скасувати протокол від 15.03.2021р. № 225 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров. Річковий, 6 м. Павлоград) учасника торгів – ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» , яким було визначено переможця, та провести чесний, прозорий розгляд пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

17 березня 2021 14:16
вимога.PDF

Документи подані скаржником

17 березня 2021 15:06
вимога.PDF

Документи подані скаржником

17 березня 2021 17:39
СКАРГА-ЗВЕРНЕННЯ.PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-17-000005 • b43b9f10f0c0465084a66ee8db1d5c56
Автор звернення: Доценко Тетяна Володимирівна
Дата створення звернення: 2021-03-17 16:10
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
№ 17/03 від 17.03.2021р. Управлінню комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-22-008212-b ВИМОГА скасування рішення про вибір переможця ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 39242455) ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (далі Учасник-переможець) та у відповідності до ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до Замовника та зазначати наступні невідповідності Учасника-переможця: ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» (код ЄДРПОУ 39242455): Згідно пункту 5 Оголошення про проведення закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» для підтвердження кваліфікації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: По-перше: підпункт 8) «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - в підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані копії технічних паспортів або видаткових накладних, та свідоцтв про реєстрацію. У випадку володіння машинами та механізмами на праві оренди, надати копії договорів оренди/лізину/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці Учасника та копії свідоцтв про реєстрацію орендованого транспорту, та спецтехніки якими будуть надаватися послуги. Порушення: 1. Учасник-переможець надав довідку Вих.№01/03-1 від 01.03.2020р. «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яка не відноситься до оголошеної спрощеної закупівлі у період 01.03-04.03.2021р. 2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №3 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», розділ №5 Інші роботи передбачено «Перевезення сміття до 20 км в кількості 4,553 т», та згідно наданого Учасником-переможцем розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 необхідно мати транспортний засіб для здійснення цієї послуги (роботи) або орендувати транспортний засіб (спецтехніку), або залучати субпідрядників для виконання цих послуг (робіт). Учасник-переможець не планує залучати субпідрядників згідно наданої довідки Вих.№ 1 від 01.03.2021р., та не володіє на праві оренди/лізингу/надання послуг тощо транспортним засобом (спецтехнікою) згідно наданого Договору оренди обладнання № 3 від 13.01.2020р. з додатком № 1 від 13.01.2020р. Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-друге: підпункт 5) «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання для виконання робіт зазначених у закупівлі.» Порушення: 1. Учасник-переможець надав довідку Вих.№2 від 24.02.2021р. «Інформація про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід роботи», яка не відноситься до оголошеної спрощеної закупівлі у період 01.03-04.03.2021р. 2. Для вивозу сміття передбаченого додатком №3 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», розділ №5 Інші роботи передбачено «Перевезення сміття до 20 км в кількості 4,553 т», та згідно наданого Учасником-переможцем розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 необхідно мати в штаті водія, адже субпідрядників Учасник-переможець не планує залучати згідно наданої довідки Вих.№ 1 від 01.03.2021р., отже Учасник-переможець не підтвердив відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям. 3. Учасник-переможець не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та достатні знання для виконання робіт зазначених у закупівлі згідно Додатку № 3 «Технічне завдання», а саме: 1. Ремонт дверних та віконних прорізів; 2. Загальнобудівельні роботи, 3. Ремонт фасаду і зливової ями; 4. Ремонт системи опалення - не має ні в штаті працівників для виконання робіт зазначених у закупівлі, ні має намір залучати робітників для виконання робіт зазначених у закупівлі по цивільно-правовим договорам, а саме: муляр, столяр, арматурник, маляр-штукатур, слюсар-сантехник, монтажник гіпсокартоних конструкцій тощо. 4. Хочемо зазначити, що 3 (трьома) робітниками, які начебто будуть виконувати роботи зазначені у закупівлі, недостатньо для виконання робіт в повному обсязі у термін з 01.08.2021р.-31.08.2021р. тобто 30 календарних днів, тому що згідно розрахунку трудомісткості у складі кошторисної документації, яку надав Учасник-переможець, роботи будуть виконуватися на протязі 54 календарних днів. 5. Середньомісячна заробітна плата на одного робітника у Учасника-переможця становить 10761,12грн. згідно кошторисної документації, що перевищує заробітну плату робітників по регіону і повинна становить не більше 9954,78грн. відповідно до наказу Мінрегіону України. Таким чином Учасник-переможець навмисно завищив цінову пропозицію. Замовник не уважно дослідив кошторисну документацію у цій частини Учасника-переможця. Неправомірне збільшення коштів на виконання робіт по закупівлі приведе до нецільового використання бюджетних коштів. Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; По-трете: підпункт 6) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі, разом з документами, що підтверджують виконання робіт виконавцем в повному обсязі» Порушення: 1. Учасник-переможець у складі пропозиції надав наступні договори: - Договір № 400 від 27.07.2020р. на загальну суму 559102,39грн. з класифікатором предмета закупівлі 45450000-6. Разом з договором Учасник-переможець надав довідку про вартість виконаних робіт та витрат від 09.11.2020р. на суму 559102,39грн. Відсутній Акт приймання виконаних будівельних робіт затверджений інженером технічного нагляду. - Договір № 347 від 27.05.2019р. на загальну суму 1334125,85грн. з класифікатором предмета закупівлі 45454000-4, що не відповідає вимогам спрощеної закупівлі. Разом з договором Учасник-переможець надав: 1) довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 18.06.2019р. на суму 819276,25грн., акт приймання виконаних будівельних робіт за червень 2019 року від 18.06.2019р. на суму 819276,25грн. затверджений інженером технічного нагляду; 2) довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат від 26.07.2019р. на суму 514778,59грн., акт приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року від 26.07.2019р. на суму 475271,51грн. затверджений інженером технічного нагляду. Відсутні документи підтверджуючи виконання будівельних робіт на суму 39578,09грн. - Договір № 245 від 29.07.2018р. на загальну суму 279682,60грн. з класифікатором предмета закупівлі 45450000-6. Разом з договором Учасник-переможець надав довідку про вартість виконаних робіт та витрат від 26.03.2019р. на суму 134259,17грн. Відсутні документи підтверджуючи виконання будівельних робіт на суму 279682,60грн. – тобто на всю суму договору. Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; В-четверте: підпункт 13) «проект договору згідно Додатку № 1» Порушення: Відсутні в пропозиції Учасника-переможця у файлі від 03 бер. 14:32 17. Додаток 1.pdf у «Проекті договору на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будинку сімейного типу по пров. Річковий,6 м. Павлоград» (ст.12.1.) додатки до цього договору, які є його невід’ємною частиною. Також не заповнені преамбула та місцезнаходження та банківські реквізити сторін з боку «Підрядника». Таким чином Учасник-переможець не заповнив усі данні договору. Замовник повинен був у цій частині відхилити Учасника на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тому ми вважаємо, що визнання переможцем ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП" (ЄДРПОУ 39242455) затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 225 пропозиції спрощеної закупівлі від 15.03.2021 р.– є таким що не відповідає вимогам оголошення про спрощену закупівлю, ЗУ «Про публічні закупівлі», а дії уповноваженої особи є помилковими та не спрямованими на те щоб застосовувати у своїй роботі принципи публічних закупівель зазначених у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищі наведеного, враховуючі невідповідності зазначені у пропозиції учасника ТОВ "СЛАЛОМ ГРУП" (код ЄДРПОУ 39242455), ПРОСИМО - скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 225 пропозиції спрощеної закупівлі від 15.03.2021 р., та відхилити пропозицію ТОВ «СЛАЛОМ ГРУП» на підставі п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; З повагою, Директор ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» _______________ Доценко Т.В.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 252 213,46
UAH з ПДВ
249 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБЦ ОПТІМУС" 270 575,21
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Слалом Груп" 298 579,75
UAH з ПДВ
298 579,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 16:14
Електронний підпис
03 березня 2021 16:13
Реєстр документів.pdf
03 березня 2021 16:13
№35 Довідка версія АВК.pdf
03 березня 2021 16:13
НАКАЗ №1 від 26.03.2012.pdf
03 березня 2021 16:13
Виписка з ЄДР.pdf
03 березня 2021 16:13
Витяг з ЄДР.pdf
03 березня 2021 16:13
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2021 16:13
Рішення №20.pdf
03 березня 2021 16:13
Рішення №1.pdf
03 березня 2021 16:13
№15 Гарантійний лист.pdf
03 березня 2021 16:13
№14 Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2021 16:13
№13 Проект договору.pdf
03 березня 2021 16:13
№12 Щодо субпідрядника.pdf
03 березня 2021 16:13
СТАТУТ КОПІЯ.pdf
03 березня 2021 16:13
№3 Довідка Платник ПДВ.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 10:45
Договірна ціна.pdf
04 березня 2021 10:45
Трудові книжки.pdf
04 березня 2021 10:45
Відгуки.pdf
04 березня 2021 10:45
Фінансова звітність.pdf
04 березня 2021 10:45
Паспорт_ ІПН.pdf
04 березня 2021 10:45
Аналогічні роботи.pdf
04 березня 2021 10:45
Витяг.pdf
04 березня 2021 10:45
Витяг НДС.pdf
04 березня 2021 10:45
Довідки_ листи.pdf
04 березня 2021 10:45
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2021 10:45
Охорона праці.pdf
04 березня 2021 10:45
Договір.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 15:37
Електронний підпис
03 березня 2021 14:32
ЦПД.pdf
03 березня 2021 14:32
Приказ Мяукин.pdf
03 березня 2021 14:32
Приказ Каплунов.pdf
03 березня 2021 14:32
r_66_ДЦ_СВР.rtf.p7s.zip
03 березня 2021 14:32
29. Відгук 3.jpg
03 березня 2021 14:32
28. КБ3 к Дог №400.pdf
03 березня 2021 14:32
27. Дог №400.pdf
03 березня 2021 14:32
26. Відгук 2.pdf
03 березня 2021 14:32
25. Відгук 1.jpg
03 березня 2021 14:32
24. кб3 укх.pdf
03 березня 2021 14:32
23. Договір № 245.pdf
03 березня 2021 14:32
22. Аналог. дог. та акти.pdf
03 березня 2021 14:32
20. Відомості.pdf
03 березня 2021 14:32
19. Кошторис.pdf.p7s.zip
03 березня 2021 14:32
19. Кошторис.pdf
03 березня 2021 14:32
18. ДЦ.pdf
03 березня 2021 14:32
17. Додаток 1.pdf
03 березня 2021 14:32
16. Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2021 14:32
15. Щодо субпідрядників.pdf
03 березня 2021 14:32
11. Довідка працівники.pdf
03 березня 2021 14:32
10. Дозвіл.pdf
03 березня 2021 14:32
9. Щодо ліцензії.pdf
03 березня 2021 14:32
8. ТЗ.pdf
03 березня 2021 14:32
4. Виписка.pdf
03 березня 2021 14:32
3.1. витяг ед податок.pdf
03 березня 2021 14:32
2.1. Опис до статуту.pdf
03 березня 2021 14:32
2. статут_копія.pdf
03 березня 2021 14:32
1. Наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБЦ ОПТІМУС"

ТОВ "Слалом Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Відхилено 249 999,99
UAH з ПДВ
15 березня 2021 15:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТБЦ ОПТІМУС"
#40615317
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 15:16
ТОВ "Слалом Груп"
#39242455
Переможець 298 579,75
UAH з ПДВ
15 березня 2021 15:17

Документи

15 березня 2021 15:15
Електронний підпис

Документи

15 березня 2021 15:16
Електронний підпис

Документи

15 березня 2021 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Слалом Груп"
#39242455
298 579,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 16:09
дод угода №1 від 14.09.2021 Річковий,6_0001.pdf укладений
14 вересня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 09:45
договір №154 від 31.03.2021_0001.pdf укладений
31 березня 2021 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 139 813,60
UAH
Причини розірвання договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменшити вартість договору на суму 158 766,15 грн. та встановити вартість договору у сумі 139 813,60 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору: протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, план фінансування, календарний графік виконання робіт.