Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів, які перебувають у господарському віданні Замовника
Очікувана вартість
189 659,14 UAH
UA-2021-02-22-007290-b 66acd22ccb674528b70220590b91abb0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шульгіна

+380459453527 b_jek3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА - 3"
Код ЄДРПОУ: 38337158
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 47А
Контактна особа: Юлія Шульгіна
+380459453527
b_jek3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 13:34
Очікувана вартість: 189 659,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 948,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору", що додається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування вентиляційних каналів, які перебувають у господарському віданні Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, місто Бровари, відповідно до адресного переліку будинків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється у безготівковій формі щомісячно рівними частинами на підставі акту наданих послуг, засвідченого підписами та печатками сторін(за наявності), з дня його підписання.. Інша інформація щодо закупівлі: Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від госоподарської діяльності підприємства). Місцезнаходження замовника - 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 47-А. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТЕПЛЮК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ 176 383,00
UAH з ПДВ
176 383,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВАНТАЖ СИНТЕЗ 180 000,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 15:41
Електронний підпис
05 березня 2021 15:33
протокол 2-0601-21.PDF
05 березня 2021 15:33
посвідчення 1-0601-21-3.PDF
05 березня 2021 15:33
Договір ОСББ.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 68-15.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 20-0601-21-6.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 5-1302-20.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 1-060121.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 1-2312-20.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 1-0601-21.PDF
05 березня 2021 15:33
посвідчення керівника.PDF
05 березня 2021 15:33
Посвідчення 2-0601-21-5 Щ.О.О..PDF
05 березня 2021 15:33
Свідоцтво калібрування.PDF
05 березня 2021 15:33
наказ на Щербак О.О..PDF
05 березня 2021 15:33
дозвіл.PDF
05 березня 2021 15:33
Договір Додаток 2.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 295.PDF
05 березня 2021 15:33
протокол 2-2312-20.PDF
05 березня 2021 15:33
посвідчення 2-0601-21-6 Щ.О.Г.PDF
05 березня 2021 15:33
наказ на Щербину О.Г..PDF
05 березня 2021 15:33
лист-гарантія.PDF

Публічні документи

09 березня 2021 17:43
Електронний підпис
09 березня 2021 17:41
лист декларацыя.pdf
09 березня 2021 17:41
дог.pdf
09 березня 2021 17:41
довідка.pdf
09 березня 2021 17:41
2.6.Статут_2020.pdf
09 березня 2021 17:41
2.6.Опис_2020.pdf
09 березня 2021 17:41
2.6.Виписка_2020.pdf
09 березня 2021 17:41
1.4 Договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТЕПЛЮК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ АВАНТАЖ СИНТЕЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТЕПЛЮК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ
#2112117319
Переможець 176 383,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 12:36

Документи

15 березня 2021 12:36
Електронний підпис
15 березня 2021 12:35
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТЕПЛЮК МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ
#2112117319
176 383,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 12:36
Електронний підпис
15 березня 2021 12:35
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 15:08
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 13:07
ДУ ТО вентканалів.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:05
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:05
Договір ТО вентиляційних каналів.pdf укладений
01 квітня 2021 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода фактично не являється зміною істотних умов договору, а оприлюднюється з метою надання інформації про внесення змін до договору, пов'язаних із зміною найменування Замовника на підставі рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Номер договору про закупівлю: 01/04/2021-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 176 383,00
UAH