Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області
Очікувана вартість
66 373,00 UAH
UA-2021-02-22-007131-b ● f22ef0c7ed434b9ebcdde10a3cb80c64
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нехворощанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04382613 |
Місцезнаходження: | 39354, Україна , Полтавська обл., село Нехвороща Новосанжарського району, вулиця Миру, 3 |
Контактна особа: |
Сютрик Аліна Михайлівна +380995278205 vukonkom_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 66 373,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 331,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39352, Україна, Полтавська область, с. Соколова Балка, КТП-117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 09:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 14:23 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
23 лютого 2021 09:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 лютого 2021 14:23 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кабель СИП
Дата подання: 26 лютого 2021 10:37
Дата відповіді: 26 лютого 2021 15:53
Згідно технічного завдання предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45310000-3 – Електромонтажні роботи - Реконструкція (Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області), в розділі 2 Земляні роботи вказано прокладка в землі Самонесучого ізольованого проводу, марка СІП переріз 2x16 мм2, згідно технічних характеристик даного проводу він передбачений для прокладання повітряних ліній електропостачання 0,4 кВ. і не передбачений для прокладання в землі. Згідно пункту 2.4.13 Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) та у відповідності до таблиці 2.4 мінімально допустимий переріз жили Самонесучого ізольованого проводу, марка СіП за умови механічної міцності на магістралі ПЛІ має складати не менше як 25 мм2. Таким чином просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни в технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В проектній документації вказана прокладка СІП_а в двухслойній ТРУБІ KOROFLEX. Оскільки дана труба застосовується для захисту кабеля маючи температурну стійкість -45- +60 також мають механічну стійкість більше 450 N/20 см., і завдяки з'єднувальним муфтам і кольцам які ідуть в комплекті забеспечують рівень захисту ІР67. Дана труба дає можливість прокладання СІПа під землею. Також варто врахувати що даний кабель не прокладається під дорогами, під орними землями та не пересікається з комунікаціями. Даний кабель зі спеціалізованою трубою прокладається в землі паралельно (під) лінією. Оскільки дану лінію освітлення пересікає високовольтна лінія 30 кв яка має охоронну зону. Тому роботи які можуть нести навантаження на грунт , або їх зміщення виключаються. Тому в даній ситуації можливе застосування СІПа з даним допоміжним захистом. Не застосовуючи броньований кабель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-007131-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:39156686
Дата подання: 17 березня 2021 23:51
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ"
СКАРГА
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ»
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №54 від 15 березня 2021 року (далі за текстом - протокол) Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради (далі за текстом - Замовник) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (ЄДРПОУ: 39156686) щодо закупівлі за ідентифікатором UA-P-2021-02-22-007564-b (Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області).
На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного:
Підставою для відхилення, відповідно до протоколу, послужило подання прожектора (за думкою замовника) замість світлодіодного світильника.
Повідомляємо, що Правилами улаштування електроустановок, Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів та іншими нормативними актами та стандартами України не встановлено визначення термінів «світильник» та «прожектор».
Звернувшись до міжнарожнодних стандартів було встановлено, що відповідно до термінології міжнародної організації із стандартизації у сфері електричних, електронних і суміжних технологій Міжнародної електротехнічної комісії (International Electrotechnical Commission, IEC), стандарти якої розробляються спільно з Міжнародною організацією із стандартизації (ISO), світильник – це прилад для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи або ламп, що включають необхідні компоненти для їхнього захисту, кріплення і постачання електроенергією.
Варто зауважити, що прожектор також є приладом для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи. Отже, поняття «світильник» та «прожектор» є суміжними та взаємозамінними, тобто прожектор також являється світильником.
На виконання вимог пункту 14.2.1.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно було надати замовнику зразок ліхтаря. На виконання даної вимоги було ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» 03 березня 2021 року було надано (предоставлено) до Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради Консольний світильник Feron SP2911 30W 6400К 230V IP65 (в назві приладу не фігурує слово «прожектор»). Переконатися щодо точного найменування приладу можна на офіційному сайті виробника за посиланням: https://feron.ua/sadovo-parkovye-svetilniki/svetodiodnie-konsolnie-svetilniki/konsolnyy-svetilnik-feron-sp2911-30w-32547/ , або звернувшись до виробника з консультацією за додатковими роз’ясненнями.
Також, варто зауважити, що в документації, яка супроводжує передачу світильника від постачальника до ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (видаткова накладна та рахунок на оплату) зазначено саме «світильник», а не «прожектор» (видаткова накладна та рахунок на оплату додаються в додатках).
Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що представлений (наданий) замовнику прилад є світильником, а не прожектором. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
• добросовісна конкуренція;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі.
Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації є неправомірним та необгрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду
2. Скасувати рішення Замовника (Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №54 від 15 березня 2021 року) про дискваліфікацію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ».
3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України.
В РЕЗУЛЬТАТІ НЕГАТИВНОГО РОЗГЛЯДУ ДАНОЇ СКАРГИ, ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ» БУДЕ ВИМУШЕНЕ ЗВЕРТАТИСЬ ДО АДМІНІСТРАНИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ З МЕТОЮ ІНІЦІЮВАННЯ АНТИКОНКУРЕНТНОГО РОЗСЛІДУВАННЯ, А ТАКОЖ БУДЕ ІНІЦІЙОВАНО ВИМОГУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОЗНАК ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Додатки:
1. Видаткова накладна № 37 від 03 березня 2021 року – 1 примірник на 1 аркуші;
2. Рахунок на оплату по замовленню № 53 від 03 березня 2021 року – 1 примірник на 1 аркуші.
Директор
ТОВ “Домашні системи” О.В. Ларіонов
Розгорнути
Згорнути
Оскарження рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ»
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №54 від 15 березня 2021 року (далі за текстом - протокол) Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради (далі за текстом - Замовник) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (ЄДРПОУ: 39156686) щодо закупівлі за ідентифікатором UA-P-2021-02-22-007564-b (Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області).
На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного:
Підставою для відхилення, відповідно до протоколу, послужило подання прожектора (за думкою замовника) замість світлодіодного світильника.
Повідомляємо, що Правилами улаштування електроустановок, Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів та іншими нормативними актами та стандартами України не встановлено визначення термінів «світильник» та «прожектор».
Звернувшись до міжнарожнодних стандартів було встановлено, що відповідно до термінології міжнародної організації із стандартизації у сфері електричних, електронних і суміжних технологій Міжнародної електротехнічної комісії (International Electrotechnical Commission, IEC), стандарти якої розробляються спільно з Міжнародною організацією із стандартизації (ISO), світильник – це прилад для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи або ламп, що включають необхідні компоненти для їхнього захисту, кріплення і постачання електроенергією.
Варто зауважити, що прожектор також є приладом для розподілу, фільтрації і перетворення світла від лампи. Отже, поняття «світильник» та «прожектор» є суміжними та взаємозамінними, тобто прожектор також являється світильником.
На виконання вимог пункту 14.2.1.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учаснику необхідно було надати замовнику зразок ліхтаря. На виконання даної вимоги було ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» 03 березня 2021 року було надано (предоставлено) до Виконавчого комітету Нехворощанської сільської ради Консольний світильник Feron SP2911 30W 6400К 230V IP65 (в назві приладу не фігурує слово «прожектор»). Переконатися щодо точного найменування приладу можна на офіційному сайті виробника за посиланням: https://feron.ua/sadovo-parkovye-svetilniki/svetodiodnie-konsolnie-svetilniki/konsolnyy-svetilnik-feron-sp2911-30w-32547/ , або звернувшись до виробника з консультацією за додатковими роз’ясненнями.
Також, варто зауважити, що в документації, яка супроводжує передачу світильника від постачальника до ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (видаткова накладна та рахунок на оплату) зазначено саме «світильник», а не «прожектор» (видаткова накладна та рахунок на оплату додаються в додатках).
Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що представлений (наданий) замовнику прилад є світильником, а не прожектором. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
• добросовісна конкуренція;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі.
Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації є неправомірним та необгрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду
2. Скасувати рішення Замовника (Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №54 від 15 березня 2021 року) про дискваліфікацію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ».
3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України.
В РЕЗУЛЬТАТІ НЕГАТИВНОГО РОЗГЛЯДУ ДАНОЇ СКАРГИ, ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ» БУДЕ ВИМУШЕНЕ ЗВЕРТАТИСЬ ДО АДМІНІСТРАНИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ З МЕТОЮ ІНІЦІЮВАННЯ АНТИКОНКУРЕНТНОГО РОЗСЛІДУВАННЯ, А ТАКОЖ БУДЕ ІНІЦІЙОВАНО ВИМОГУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОЗНАК ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Додатки:
1. Видаткова накладна № 37 від 03 березня 2021 року – 1 примірник на 1 аркуші;
2. Рахунок на оплату по замовленню № 53 від 03 березня 2021 року – 1 примірник на 1 аркуші.
Директор
ТОВ “Домашні системи” О.В. Ларіонов
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2021 11:58
Шановний учаснику, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Ви маєте право ініціювати вимогу до Державної аудиторської служби України. Наразі ми вважаємо це безпідставним рішенням. По-перше: Ваша скарга надійшла в пізній час, коли фактичної можливості надати відповідь не було, На даний час період оскарження кваліфікації учасників закінчений. По-друге: попередньо було долучено протокол відхилення Вашої пропозиції, де чітко вказано причину відхилення, а саме невідповідність пропозиції (в технічній частині вказано прожектор) нашим вимогам- світлодіодні світильники. Без сумніву обидва прилади - світильник і прожектор - відносяться до класу світлові прилади. Основна відмінність прожектора і світильника - в характері світло розподілення. Прожектор світить концентрованим вузьконаправленим променем, тому його використовують для акцентного освітлення. Світильники ж, навпаки, висвітлюють близько розташовані об'єкти і мають більш широкий світловий потік, що повністю відповідає нашим вимогам. Дякуємо за участь в даній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-22-007131-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЕТМОНТАЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:38019196
Дата подання: 16 березня 2021 13:13
Стосовно кваліфікації переможця
Відповідно до «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», розділ 14 «Інша інформаці», пункт 14.2 «Вимоги до учасника», переможець закупівлі (ФОП Солтус Євгеній Олександрович) не надав документи зазначені в підпункті 14.2.1.8. Копію дозволу/декларації Учасника закупівлі на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий відповідним уповноваженим державним органом (на виконання даного виду робіт). Зазначені документи повинні бути дійсними на час виконання робіт. ФОП Солтус Євгеній Олександрович надав лише довідку по ліцензуванню, яка не відноситься до підпункту 14.2.1.8. Надану довідку можна віднести до розділу 14.8 «Строк укладання договору про закупівлю. Проект договору про закупівлю» до «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», підпункт 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи це ФОП Солтус Євгеній Олександрович не може бути переможцем даної спрощеної закупівлі, так як є невідповідності в подані пропозиції учасником.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи це ФОП Солтус Євгеній Олександрович не може бути переможцем даної спрощеної закупівлі, так як є невідповідності в подані пропозиції учасником.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2021 21:08
У відповідь на скаргу повідомляємо, що роботи по об’єкту (Реконструкція мереж вуличного освітлення від КТП-117 в с. Соколова Балка Новосанжарського району Полтавської області)» згідно розрахунку до робочого проекту відноситься до класу наслідків СС1. Тому наявність довідки про ліцензування в ТОВ «Солтус Євгеній Олександрович» вважаємо достатньою і не є причиною для відхилення пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЕТМОНТАЖПРОЕКТ" |
61 196,00
UAH з ПДВ
|
60 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ" |
62 500,82
UAH з ПДВ
|
61 195,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
64 923,40
UAH з ПДВ
|
64 923,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЕТМОНТАЖПРОЕКТ" #38019196 |
Відхилено |
60 864,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 13:09
|
ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ" #39156686 |
Відхилено |
61 195,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 08:29
|
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2796815411 |
Переможець |
64 923,40
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 22:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 09:42
|
договір | укладений |
26 березня 2021 09:36
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 квітня 2021 14:52
|
64 923,40 UAH | UA288201720344261016300018973 ВИКОНКОМ НЕХВОРОЩАНСЬКОЇ СІЛЬРАДИ |
UA063052990000026000001203575 ФОП Солтус Є. О. |
Оплачений |