Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-02-22-006182-b ● 3867869a95c54784900902b66bbc5b17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Екосервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 32404202 |
Вебсайт: | http://ecoservissarny.com |
Місцезнаходження: | 34500, Україна , Рівненська обл., Сарненський р-н.,м. САРНИ, вул.МАТРОСОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ольга Дудар +380638795040 ekoolga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 14:04 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 штуки
контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34500, Україна, Рівненська область, Сарни, вул.Матросова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 44618100-6 — Легкі контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після підписання видаткової накладної протягом 20 банківських днів після отримання товару, Покупець перераховує на розрахунковий рахунок Продавця кошти в сумі зазначеній у видатковій накладній та рахунку. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 16:28 |
Перелік змін, що вносяться у документацію.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Додаток 1 форма цінової пропозиції.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Тендерна документація контейнери лютий 2021 нова редакція 5.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Додаток 6 реквізити гарантії.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Додаток 4 відповідність ст. 17.doc | |
05 квітня 2021 16:26 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо буферів жорсткості
Дата подання: 24 лютого 2021 18:29
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:57
Просимо Замовника пояснити, що він вважає буферами жорсткості?
Відповідь: Здатність зазнавати пружної деформації під дією навантаження
Щодо ручки
Дата подання: 24 лютого 2021 18:30
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:57
Вимога щодо того, що контейнер повинен бути обладнаний «Ручкою суцільнолитою» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Учасники які пропонують контейнери із іншим видом ручок не мають можливості прийняти участь у закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів 120 л., тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади.
Щодо маркування
Дата подання: 24 лютого 2021 18:30
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:58
Просимо Замовника вказати чи пропонований Учасником контейнер повинен містити маркування і TUV і RAL-GZ? Чи може запропонований Учасником контейнер містити маркування лише RAL-GZ? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Відповідно до абзацу 3 п. 17 Технічні характеристики, які вимагаються Замовником, Додаток 2 до тендерної документації,кожен контейнер повинен мати TUV і RAL-GZ маркування.
Щодо зразку
Дата подання: 24 лютого 2021 18:31
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:58
Вимога щодо надання зразка є дискримінаційною. Зразок не є частиною тендерної документації, а тому просимо виключити вимогу щодо надання зразку.
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни.
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 24 лютого 2021 18:31
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:58
Якщо поставку контейнерів необхідно здійснювати партіями то просимо вказати, яка мінімальна та максимальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, що необхідно поставити?
Відповідь: Відповідно до п. 4.1. Проекту договору: «Поставка всієї партії Товару здійснюється Подавцем на підставі письмової чи усної заявки Покупця».
Щодо поставки контейнерів
Дата подання: 24 лютого 2021 18:32
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:00
Просимо замовника вказати чи Учасник повинен поставити контейнери однією партією, чи кількома партіями?
Відповідь: Відповідно до п. 4.1. Проекту договору: «Поставка всієї партії Товару здійснюється Подавцем на підставі письмової чи усної заявки Покупця».
Джерело фінансування
Дата подання: 24 лютого 2021 18:32
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:00
Просимо Замовника вказати яке джерело фінансування даної закупівлі?
Відповідь: Відповідно до річного плану закупівлі джерелом фінансування є місцевий бюджет. Зараз спостерігаються складнощі з відображенням планів та інформації про закупівлі на веб-порталі Prozorro, тому із технічних причин які виникли на майданчику zakupki.prom.ua. та prozorro.gov.ua ведуться технічні роботи щодо усунення таких недоліків у системі. На дату відповіді, майданчиком виправлено даний недолік. Відповідно до ч. 2 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення відкритих торгів немає вимоги щодо зазначення джерела фінансування закупівлі.
Буфери жорсткості
Дата подання: 26 лютого 2021 09:28
Дата відповіді: 02 березня 2021 11:04
Просимо Замовника виключити вимогу визначену у пункті № 5 Додатку № 2 , щодо буферів жорсткості
Повідомляємо, що такого поняття як «буфери жорсткості» не існує. Зазначене не передбачено ні стандартом EN 840-1 ні стандартом ДСТУ 8476:2015. Існує додаткова опція як гумовий буфер шумоізоляції.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стандарт EN 840-1 та ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-1 та ДСТУ 8476:2015. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів 120 л., тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади.
Щодо стандарту EN 840-1:2018
Дата подання: 26 лютого 2021 09:30
Дата відповіді: 02 березня 2021 13:26
Виключити вимогу визначену у пункті № 15 Додатку № 2 , щодо стандарту EN 840-1. Повідомляємо, що контейнер повинен відповідати стандарту EN 840-1. Контейнери які виготовлені згідно стандарту EN 840-1 містять лите маркування.
Відповідь: до документації внесено зміни
Щодо маркування
Дата подання: 26 лютого 2021 09:32
Дата відповіді: 02 березня 2021 13:26
Внести зміни до вимоги визначеної у пункті № 17 Додатку № 2 , та виключити вимогу що "Кожен контейнер повинен мати гаряче тиснення індивідуального маркування: щодо відповідності виробу міжнародному стандарту якості та проходження відповідних метрологічних випробувань, TUV, RAL-GZ ( а саме: 1) Перевірка на реальний об’єм контейнера; 2) Перевірка в реагенті на дефекти/тріщини; 3) Падіння завантаженого контейнера; 4) Перевірка на удари всіх частин контейнера; 5) Випробування передньої двоступеневої планки; 6) Випробування на удари по бордюру; 7) Випробування коліс; 8) Випробування на косий удар", та вказати, що повинно бути вилито:
- номер європейського стандарту (EN 840-1);
- номінальний об'єм;
- найменування виробника або товарний знак;
- загальна допустима маса, в кілограмах.
Зазначене міститься у розділі 9 стандарту EN 840-1."
Вимоги ж які вказані Замовником у пункті 17 Додатку № 2 суперечать вимогам стандарту і є нікчемними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: до документації внесено зміни
Щодо сертифікату
Дата подання: 26 лютого 2021 09:33
Дата відповіді: 02 березня 2021 13:26
Просимо внести зміни до вимоги що «Для документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник торгів у складі пропозиції надає оригінал сертифікату або його копію відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-1:2018», та зазначити, що «Для документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник торгів у складі пропозиції надає оригінал сертифікату або його копію відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-1».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: до документації внесено зміни
Товщина стінки
Дата подання: 26 лютого 2021 14:32
Дата відповіді: 02 березня 2021 11:06
Відповідно до вимог технічного завдання Замовником встановлено відкриту дискримінаційну вимогу стосовно товщини стінки, у звязку із зазначенням конкретного показника, а саме - 3,5 мм. Просимо надати уточнення, на підставі яких нормативних актів Вами було прийнято рішення стосовно конкретизації даного показника? Вбачаємо необхідним повідомити Вам, що відсутні будь-які документи, які передбачають відповідні обмеження, отже встановлюючи їх Ви навмисно та усвідомлено порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів 120 л., тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади.
Стандарт EN 840-1 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-3. Вимога не є дискримінаційною.
Стандарт EN 840-1 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-3. Вимога не є дискримінаційною.
Габарити
Дата подання: 26 лютого 2021 14:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 11:08
Просимо надати уточнення, яким чином встановлення габаритних розмірів із дискримінаційним уточненням «не менше» допоможе Замовнику закупити якісний товар, оскільки відповідне обмеження не підпадає під жоден стандарт.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів 120 л., тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади. Усі вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-1. Вимога не є дискримінаційною.
При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів 120 л., тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади. Усі вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-1. Вимога не є дискримінаційною.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 лютого 2021 14:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 11:09
Замовником вимагається надання у складі пропозиції підтвердження виконання аналогічного договору із ідентичним предметом закупівлі. Просимо надати уточнення, чи буде вважатись ідентичним предмет договору, в якому будуть наявні додаткові словосполучення, які не містяться у предметі даної закупівлі?
Відповідь: Аналогічним вважається договір, в якому вказано предмет закупівлі, який ідентичний (однаковий) назві, що вказана Замовником у предметі оголошеної закупівлі. (Предмет закупівлі визначається за класифікатором ДК 021:2015 відповідно до встановлених та діючих Правил). Аналогічним вважається договір у якому предмет закупівлі визначено відповідно до ДК 021:2015.
Документ, що підтверджує особу керівника
Дата подання: 26 лютого 2021 14:54
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:53
Просимо надати уточнення, який саме документ має надати учасник у складі пропозиції: паспорт, код або достатньо надання довідки, що буде містити відповідне підтвердження із зазначенням ключової інформації?
Відповідь: Документом що підтверджує особу керівника, у даному розумінні, є паспорт.
Інші необхідні документи
Дата подання: 26 лютого 2021 14:57
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:44
Просимо надати уточнення, відповідно до змісту додатку 4 до тендерної документації пунктом 17 зазначено: Тендерна пропозиція (подається з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі). Чи має учасник надати документ, яким буде повідомлено, що він подає пропозицію з дотриманням вимог Закону?
Відповідь: Замовником не вимагається надання Учасником документів згідно даного пункту, даний пункт носить інформативний характер, про те, що усі документи які подаються учасником повинні відповідати Закону України"Про публічні закупівлі".
Документи, що складаються учасником
Дата подання: 26 лютого 2021 15:03
Дата відповіді: 02 березня 2021 16:41
Відповідно до умов тендерної документації Замовником зазначено вимогу стосовно оформлення документів, а саме: Зазначені документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах). Чи це означає, що в разі надання документу Лист, ми не маємо права зазначити найменування «лист» в документі, а в разі надання довідки ми повинні вказати слово «довідка»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має право зазначати або не зазначати назву документу «Лист», у документах які вимагають замовником у формі листа. Якщо замовником вимагається документ у формі довідки, така назва документу «Довідка» повинна зазначатися замовником.
Формальні помилки
Дата подання: 26 лютого 2021 15:11
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:21
Замовником відповідно до вимог тендерної документації зазначено власний перелік формальних (несуттєвих) помилок.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 року Міністерством розвитку, торгівлі та сільського господарства України був затверджений перелік формальних помилок, що є значно ширшим, ніж це встановлено Замовником у тендерній документації. Просимо надати уточнення, чи буде Замовник при проведенні аналізу пропозицій учасників керуватись даним переліком?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник при проведенні аналізу пропозицій учасників керуватиметься наказом № 710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Про затвердження Переліку формальних помилок. Зазначені у тендерній документації Замовником вимоги формальних (несуттєвих) помилок не суперечать наказу № 710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Про затвердження Переліку формальних помилок.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-22-006182-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 05 березня 2021 16:09
Дата подання: 05 березня 2021 16:09
Щодо усунення Замовником (Комунальне підприємство "Екосервіс") дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-22-006182-b
Враховуючи викладене просимо:
1. Виключити з Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, Технічне завдання» вимогу Замовника щодо:
- «Стінки контейнера мають бути з підсилюючими ребрами жорсткості»;
2. Виключити з Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, Технічне завдання» вимогу Замовника щодо:
- «Кришка відкидна плоска або випукла, має бути обладнана буферами жорсткості».
3. Виключити з Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, Технічне завдання» вимогу Замовника щодо:
- «Ручка суцільнолита».
4. Вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, Технічне завдання», а саме:
- «Маркування відповідно до чинного законодавства, а саме маркування TUV, EN 840-1, відповідно до стандарту, до якого проводиться дана закупівля».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 13:26
рішення від 10.03.2021 №4430 + лист Замовнику та лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 13:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 №5503.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 15:39
рішення від 19.03.2021 №5503.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5503-р/пк-пз від 19.03.2021 року по закупівлі контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (ДК 021:2015: 44610000-6 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) було виконано, що підтверджується рішенням уповноваженої особи про внесеннязмін до тендерної документації від 01.04.2021 року та оприлюдненням тендерної документації по закупівлі у новій редакції через елетронну систему закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 15:03
Номер скарги: UA-2021-02-22-006182-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:43016485
Дата подання: 30 квітня 2021 13:51
Дата подання: 30 квітня 2021 13:51
Про відміну результату тендеру
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель ProZorro, Комунальним підприємством "Екосервіс" (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги за предметом: код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (відповідно до оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-006182-b)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні контейнерні системи» (далі – Скаржник) виявило намір прийняти участь у закупівлі та надало свою пропозицію відповідно до умов Тендерної документації.
За результатами електронного аукціону проведеного 14.04.2021 р. найбільш економічно вигідною була пропозиція ТОВ «Ренток груп». 21.04.2021р зазначене підприемство було визначено переможцем.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні контейнерні системи», не погоджуємося із результатами розгляду тендерних пропозицій та вважаємо дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки під час оцінки тендерних пропозицій Замовником було порушено порядок та основні принципи здійснення закупівель, чим порушено наше право на участь у процедурі закупівель на рівних умовах.
1. У наданій тендерній документації ТОВ «Ренток груп» , міститься довідка « відсутністі підстав ,визначених у частині першої і другоій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» де п.9 зазначено:
При цьому у тендерній документації відсутня антікорупційна программа та наказ на призначення уповноваженого з реалізації антікорупційної програии на яку є посилання.
Таким чином тендерна документація подна ТОВ «Ренток груп» не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: - учасником процедури закупівлі не надано інформацію про те, що він виконав вимоги ст.17 Закону ( наявність антікорупційної програми та відповідальної особи. Таким чином замовник повинен був відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У наданій тендерній документації ТОВ «Ренток груп» , міститься довідка « відсутністі підстав ,визначених у частині першої і другоій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Для документального підтвердження відсутністі підстав ,визначених у частині першої і другоій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Ренток груп» надано довідку «про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контралюючий орган від 22.04.2021 №30619» (довідка додається). Згідно якої вона надана для подання до: «комунального підприємства «багатогалузеве комунальне підприємство» покровської міської ради донецької області» в той час як Замовником закупівлі (Індетифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-006182-b, предметом: код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (відповідно до оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-006182-b) є Комунальним підприємством "Екосервіс".
Таким чином тендерна документація подна ТОВ «Ренток груп» не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: - учасником процедури закупівлі не надано інформацію про те, що він виконав вимоги ст.17 Закону ( наявність антікорупційної програми та відповідальної особи. Замовник повинен був відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Згідно додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. код ДК 021:2015: 44610000-9 – цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Замовником зазначена «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» де п.14 замовник зазначив: «Кожен контейнер повинен мати чітке, належним чином нанесене маркування на корпусі на видному місці. Маркування відповідно до чинного законодавства, а саме маркування TUV, EN 840-1, відповідно до стандарту, до якого проводиться закупівля.» Для документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник торгів у складі пропозиції повиен був надати сертифікат відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або TUV Rheinland, із зазначенням у ньому відповідності до стандартів, зокрема EN 840-1, RAL-GZ.Фотографії (графічні зображення) виробу.
У наданих тендерних документах ТОВ «Ренток груп» відсутні фотографії (додаток до скарги) які підтверджують що кожен контейнер мате чітке, належним чином нанесене маркування на корпусі на видному місці. Маркування відповідно до чинного законодавства, а саме маркування TUV, EN 840-1, відповідно до стандарту, до якого проводиться закупівля. Враховуюче порушення вимог ст22, замовник був зобов’язаній відхилити зазначену тендерну пропозицію. згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Скаржник є учасником даної закупівлі та зацікавлений у добросовісній поведінці всіх учасників процесу закупівель. Визначивши переможцем закупівлі учасника ТОВ "Ренток груп", з порушенням порядку здійснення закупівель, встановлених Законом, Замовник порушив наші майнові та немайнові права та інтереси, як учасника процедури закупівлі, а також норми чинного законодавства у сфері закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Основними засадами здійснення закупівель є забезпечення рівного й об’єктивного відношення до всіх учасників закупівельного процесу, тобто оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною (незалежною від волі та бажань замовників) і неупередженою (без обманної, заздалегідь сформованої думки замовниками) та містити повноцінну оцінку пропозиції враховуючи чинне Законодавство. Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником не дотримано відповідних принципів, що дискредитує систему закупівель в цілому.
ВИМОГАЕМО
1.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі (Індетифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-006182-b, предметом: код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (відповідно до оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-006182-b) ТОВ «Ренток груп» .
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 10:55
Рішення від 06.05.2021 № 9877 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 10:54
інформація про перенесення розгляду скарги від 14.05.2021 № 8437.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 11:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2021 № 11670.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 17:50
Рішення від 26.05.2021 № 11670.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 18:53
Номер скарги: UA-2021-02-22-006182-b.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:43016485
Про відміну результату тендеру
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель ProZorro, Комунальним підприємством "Екосервіс" (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги за предметом: код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (відповідно до оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-006182-b)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні контейнерні системи» (далі – Скаржник) виявило намір прийняти участь у закупівлі та надало свою пропозицію відповідно до умов Тендерної документації.
За результатами електронного аукціону проведеного 14.04.2021 р. найбільш економічно вигідною була пропозиція ТОВ «Ренток груп». 21.04.2021р зазначене підприемство було визначено переможцем.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні контейнерні системи», не погоджуємося із результатами розгляду тендерних пропозицій та вважаємо дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки під час оцінки тендерних пропозицій Замовником було порушено порядок та основні принципи здійснення закупівель, чим порушено наше право на участь у процедурі закупівель на рівних умовах.
1. У наданій тендерній документації ТОВ «Ренток груп» , міститься довідка « відсутністі підстав ,визначених у частині першої і другоій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» де п.9 зазначено:
При цьому у тендерній документації відсутня антікорупційна программа та наказ на призначення уповноваженого з реалізації антікорупційної програии на яку є посилання.
Таким чином тендерна документація подна ТОВ «Ренток груп» не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: - учасником процедури закупівлі не надано інформацію про те, що він виконав вимоги ст.17 Закону ( наявність антікорупційної програми та відповідальної особи. Таким чином замовник повинен був відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У наданій тендерній документації ТОВ «Ренток груп» , міститься довідка « відсутністі підстав ,визначених у частині першої і другоій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Для документального підтвердження відсутністі підстав ,визначених у частині першої і другоій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Ренток груп» надано довідку «про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контралюючий орган від 22.04.2021 №30619» (довідка додається). Згідно якої вона надана для подання до: «комунального підприємства «багатогалузеве комунальне підприємство» покровської міської ради донецької області» в той час як Замовником закупівлі (Індетифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-006182-b, предметом: код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (відповідно до оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-006182-b) є Комунальним підприємством "Екосервіс".
Таким чином тендерна документація подна ТОВ «Ренток груп» не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: - учасником процедури закупівлі не надано інформацію про те, що він виконав вимоги ст.17 Закону ( наявність антікорупційної програми та відповідальної особи. Замовник повинен був відхилити пропозицію згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Згідно додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. код ДК 021:2015: 44610000-9 – цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Замовником зазначена «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» де п.14 замовник зазначив: «Кожен контейнер повинен мати чітке, належним чином нанесене маркування на корпусі на видному місці. Маркування відповідно до чинного законодавства, а саме маркування TUV, EN 840-1, відповідно до стандарту, до якого проводиться закупівля.» Для документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник торгів у складі пропозиції повиен був надати сертифікат відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або TUV Rheinland, із зазначенням у ньому відповідності до стандартів, зокрема EN 840-1, RAL-GZ.Фотографії (графічні зображення) виробу.
У наданих тендерних документах ТОВ «Ренток груп» відсутні фотографії (додаток до скарги) які підтверджують що кожен контейнер мате чітке, належним чином нанесене маркування на корпусі на видному місці. Маркування відповідно до чинного законодавства, а саме маркування TUV, EN 840-1, відповідно до стандарту, до якого проводиться закупівля. Враховуюче порушення вимог ст22, замовник був зобов’язаній відхилити зазначену тендерну пропозицію. згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Скаржник є учасником даної закупівлі та зацікавлений у добросовісній поведінці всіх учасників процесу закупівель. Визначивши переможцем закупівлі учасника ТОВ "Ренток груп", з порушенням порядку здійснення закупівель, встановлених Законом, Замовник порушив наші майнові та немайнові права та інтереси, як учасника процедури закупівлі, а також норми чинного законодавства у сфері закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Основними засадами здійснення закупівель є забезпечення рівного й об’єктивного відношення до всіх учасників закупівельного процесу, тобто оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною (незалежною від волі та бажань замовників) і неупередженою (без обманної, заздалегідь сформованої думки замовниками) та містити повноцінну оцінку пропозиції враховуючи чинне Законодавство. Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником не дотримано відповідних принципів, що дискредитує систему закупівель в цілому.
ВИМОГАЕМО
1.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі (Індетифікатор закупівлі: UA-2021-02-22-006182-b, предметом: код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску , контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів об’ємом 120 л. (відповідно до оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-006182-b) ТОВ «Ренток груп» .
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
432 250,00
UAH з ПДВ
|
425 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
453 245,00
UAH з ПДВ
|
425 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
486 720,00
UAH з ПДВ
|
448 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
449 800,00
UAH з ПДВ
|
449 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
425 700,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 09:27
|
IMG_20210608_085008.jpg | зміни до договору |
08 червня 2021 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 09:11
|
IMG_20210608_085107.jpg | укладений |
08 червня 2021 09:11
|
IMG_20210608_085041.jpg | укладений |
08 червня 2021 09:11
|
IMG_20210608_085025.jpg | укладений |
08 червня 2021 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із документально підтвердженими об’єктивними обставинами, а саме - оскарженням в Антимонопольному комітету України Рішення Замовника про визначення переможця закупівлі UA-2021-02-22-006182-b та керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” Сторони вирішили викласти п. 4.1. Договору купівлі-продажу №1 від “07” червня 2021 року у наступній редакції: «Поставка всієї партії Товару здійснюється Подавцем на підставі письмової чи усної заявки Покупця. Строк (термін) поставки – по 31.08.2021 року". Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, а саме: "Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору купівлі-продажу № 1 від “07” червня 2021 року (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункти 3.1, 3.2 Договору купівлі-продажу № 1 від “07” червня 2021 року викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору купівлі-продажу № 1 від “07” червня 2021 року становить 425 685 грн. 00 коп. (Чотириста двадцять п`ять тисяч шiстсот вiсiмдесят п`ять гривень 00 копiйок), у тому числі ПДВ 70 947,50 грн (Сiмдесят тисяч дев`ятсот сорок сiм гривень 50 копiйок). 3.2. Ціна за одиницю товару: 654,90 грн. з ПДВ. До ціни Товару включається вартість його доставки"". |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |