Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 15110000-2 «М’ясо» (філе куряче (свіже або охолоджене) - ДК 021:2015: код 15112130-6 «Курятина», м’ясо свинини охолоджене (свіже або охолоджене) - ДК 021:2015: код - 15113000-3 «Свинина»)
Очікувана вартість
110 350,00 UAH
UA-2021-02-22-005443-b e3ff1e6f541544b9a0f71cda82ed16eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плачкова Олена Юріївна

+380484644006 krinichnoe2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Криничненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04378161
Місцезнаходження: 68742, Україна , Одеська обл., Болградський район село Криничне, ВУЛ.ІНЗОВСЬКА, будинок 148
Контактна особа: Плачкова Олена Юріївна
+380484644006
krinichnoe2017@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 110 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 103,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


1. Найменування замовника: КРИНИЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2.Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:04378161. 4. Місцезнаходження замовника:68742, Одеська обл., Болградський р-н, село Криничне, ВУЛ.ІНЗОВСЬКА, будинок 148. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Плачкова Олена Юріївна, уповноважена особа, старший бухгалтер, телефон +380994334773, e mail: krinichnoe-rada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: філе куряче (свіже або охолоджене) - ДК 021:2015: код 15112130-6 «Курятина», м’ясо свинини охолоджене (свіже або охолоджене) - ДК 021:2015: код - 15113000-3 «Свинина». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015: код 15110000-2 «М’ясо»(окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15112130-6 «Курятина», ДК 021:2015: код - 15113000-3 «Свинина». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1) філе куряче (свіже або охолоджене) – 700 кг; 2) м’ясо свинини охолоджене (свіже або охолоджене) - 230 кг. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 68742, Одеська обл., Болградський р-н, село Криничневул. Інзовська, буд. 59; 2) 68742, Одеська обл., Болградський р-н, село Криничневул. Інзовська, буд. 113. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та видаткової накладної на товар, не пізніше ніж через 30календарних днів з дня отримання товару ПОКУПЦЕМ - СПОЖИВАЧЕМ. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 110 350,00 грн. (сто десять тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок)з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» лютого 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «03» березня 2021 року час 0000 год. 18.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кг
філе куряче (свіже або охолоджене) - ДК 021:2015: код 15112130-6 «Курятина»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та видаткової накладної на товар, не пізніше ніж через 30календарних днів з дня отримання товару ПОКУПЦЕМ - СПОЖИВАЧЕМ. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 11:58
ОГОЛОШЕННЯ_.pdf
22 лютого 2021 11:58
Додаток_5.doc
22 лютого 2021 11:58
Додаток_4.doc
22 лютого 2021 11:58
Додаток_3.docx
22 лютого 2021 11:58
Додаток_2.doc
22 лютого 2021 11:58
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЩЕНКО АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 106 900,00
UAH з ПДВ
106 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 21:55
Електронний підпис
02 березня 2021 21:54
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2021 21:54
Уставні Пащенко А..pdf
02 березня 2021 21:54
Технічна специфікація.pdf
02 березня 2021 21:54
Проект договору.pdf
02 березня 2021 21:54
Договір оренди авто реф.pdf
02 березня 2021 21:54
Довідка про учасника.pdf
02 березня 2021 21:54
Декларація виробника.pdf
02 березня 2021 21:54
Гарантійний лист.pdf
02 березня 2021 21:54
Водійське посвідчення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЩЕНКО АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЩЕНКО АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2858602498
Відхилено 106 900,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 12:33

Документи

04 березня 2021 12:33
Електронний підпис
04 березня 2021 12:15
рішення щодо відхил..pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій