Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери, код за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-02-22-004097-b ● ed48f32bb1684ee280e601b26624c0cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 15:26 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
1 штуки
Персональний комп'ютер (системний блок з монітором)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами накладної (акта) приймання-передачі товару. В зв'язку з відсутністю інформації при формуванні автоматичною системою звіту про результати проведення закупівлі, така інформація оприлюднюється в даній графі: Місце знаходження замовника 08292, Київська обл. м.Буча, вул. Енергетиків,12 ; Критерії оцінювання - Ціна 100% | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 11:17 |
Тендерна документація зі змінами 2.docx | |
25 лютого 2021 11:17 |
Перелік змін 2.docx | |
25 лютого 2021 11:17 |
Додаток 1 (Технічні вимоги) зі змінами 2 .docx | |
23 лютого 2021 09:15 |
Перелік змін.docx | |
22 лютого 2021 12:18 |
Оголошення.pdf | |
22 лютого 2021 11:40 |
Додаток 4 (Проекет договору)docx.docx | |
22 лютого 2021 11:39 |
Додаток 3(Форма тендерної пропозиції).doc | |
22 лютого 2021 11:36 |
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc |
25 лютого 2021 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 лютого 2021 11:17 |
Тендерна документація зі змінами 2.docx
|
||||||
25 лютого 2021 11:17 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
25 лютого 2021 11:17 |
Додаток 1 (Технічні вимоги) зі змінами 2 .docx
|
||||||
23 лютого 2021 09:15 |
Перелік змін.docx
|
||||||
22 лютого 2021 12:18 |
Оголошення.pdf
|
||||||
22 лютого 2021 11:40 |
Додаток 4 (Проекет договору)docx.docx
|
||||||
22 лютого 2021 11:39 |
Додаток 3(Форма тендерної пропозиції).doc
|
||||||
22 лютого 2021 11:36 |
Додаток 2(Кваліфікаційні критерії).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилка в тех. вимогах.
Дата подання: 22 лютого 2021 12:25
Дата відповіді: 23 лютого 2021 09:18
Ш. Замовник! Ви допустили помилку в тех вимогах, Процесора Pentium i7 не існує, просимо виправити вимоги, можливо ви мали як Intel Pentium або Intel Core i7!? Просимо виправити.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 23 лютого 2021 21:10
Дата відповіді: 25 лютого 2021 11:14
Шановний Замовник. Просимо переглянути вимогу п.1, додаток 1 і викласти її з доповненням " 1. З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення (ПЗ) Windows має бути забезпечений оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення (ПЗ) встановлене безпосередньо вітчизняним виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника ( у разі пропозиції ПЗ у складі імпортованого пристрою- для перевірки достовірності наданої інформації про встановлене ПЗ) або лист вiд виробника обладнання, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання з документальним підтвердженням від виробника ( представника виробника) програмного забезпечення про повноваження виробника пристрою на таке встановлення. Адже в країні вже кілька вітчизняних виробників обладнання, які мають повноваження від Майкрософт на встановлення Windows безпосередньо при виробництві обладнання, права яких ігноруються вимогою до ПЗ в існуючій редакції вимоги п1 Додатку 1. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник , Ваші зауваження будуть переглянуті і в разі необхідності будуть внесені зміни до Тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-004097-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 20 квітня 2021 15:51
ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права»
Уважно розглянувши тендерну пропозицію переможця ФОП Кучерявий Костянтин Григорович у тендерній закупівлі № UA-2021-02-22-004097-b наступним хочемо повідомити, що пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам закупівлі, а саме:
- Замовником у Додатку № 1 вимагалося надати: АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути забезпечений оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері:
- – усупереч вимогам Замовника, у пропозиції ФОП Кучерявий К.Г. – ВІДСУТНІЙ Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, чим самим порушила вимоги тендерної документації.
Тобто, Замовник в своїй тендерній документації чітко встановив те, що учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
-
Хочемо зауважити, що Замовник є юридичною особою, що забезпечує потреби держави або територіальної громади, а, отже, повинен дотримуватися у своїй діяльності Постанови КМУ від 10 вересня 2003 року № 1433 «Про затвердження Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади» а саме п. 7
Слід зауважити, що встановлення Замовником вимоги надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні не є дискримінаційною умовою для учасників публічної закупівлі, адже попереджає порушення учасниками Закону України «Про авторське право і суміжні права», зокрема пункт «б» статті 50: «піратство у сфері авторського права і (або) суміжних прав - опублікування, відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження контрафактних примірників творів (у тому числі комп’ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, незаконне оприлюднення програм організацій мовлення, камкординг, кардшейрінг, а також Інтернет-піратство, тобто вчинення будь-яких дій, які відповідно до цієї статті визнаються порушенням авторського права і (або) суміжних прав з використанням мережі Інтернет».
Отже, виходячи із вище викладеного УЧАСНИК, свідомо порушує вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Нижче наводимо порівняння цін постачальників неліцензійної продукції з цінами офіційних постачальників, через які легально відбувається поставка програмного забезпечення
Вартість неліцензійного програмного забезпечення Вартість ліцензійного програмного забезпечення
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Отже, тільки шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні постачальник може дійсно підтвердити та гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення!
Також, керуючись рішенням АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020- 04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Рішення АМКУ по цій закупівлі: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ФОП Кучерявий К.Г. та ДИСКВАЛІФІКУВАТИ, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
- Замовником у Додатку № 1 вимагалося надати: АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути забезпечений оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері:
- – усупереч вимогам Замовника, у пропозиції ФОП Кучерявий К.Г. – ВІДСУТНІЙ Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, чим самим порушила вимоги тендерної документації.
Тобто, Замовник в своїй тендерній документації чітко встановив те, що учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
-
Хочемо зауважити, що Замовник є юридичною особою, що забезпечує потреби держави або територіальної громади, а, отже, повинен дотримуватися у своїй діяльності Постанови КМУ від 10 вересня 2003 року № 1433 «Про затвердження Порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади» а саме п. 7
Слід зауважити, що встановлення Замовником вимоги надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні не є дискримінаційною умовою для учасників публічної закупівлі, адже попереджає порушення учасниками Закону України «Про авторське право і суміжні права», зокрема пункт «б» статті 50: «піратство у сфері авторського права і (або) суміжних прав - опублікування, відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження контрафактних примірників творів (у тому числі комп’ютерних програм і баз даних), фонограм, відеограм, незаконне оприлюднення програм організацій мовлення, камкординг, кардшейрінг, а також Інтернет-піратство, тобто вчинення будь-яких дій, які відповідно до цієї статті визнаються порушенням авторського права і (або) суміжних прав з використанням мережі Інтернет».
Отже, виходячи із вище викладеного УЧАСНИК, свідомо порушує вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Нижче наводимо порівняння цін постачальників неліцензійної продукції з цінами офіційних постачальників, через які легально відбувається поставка програмного забезпечення
Вартість неліцензійного програмного забезпечення Вартість ліцензійного програмного забезпечення
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Отже, тільки шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні постачальник може дійсно підтвердити та гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення!
Також, керуючись рішенням АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020- 04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Рішення АМКУ по цій закупівлі: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ФОП Кучерявий К.Г. та ДИСКВАЛІФІКУВАТИ, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2021 13:23
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації містилась вимога:
«1. З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути забезпечений оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо вітчизняним виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника (у разі пропозиції програмного забезпеченя у складі імпортного пристрою для первірки достовірності наданої інформації про встановлене програмне забезпечення) або лист вiд виробника обладнання, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання з документальним підтвердженням від виробника (представника виробника) програмного забезпечення про повноваження виробника пристрою на таке встановлення.»
Учасник ФОП Кучерявий К.Г. в своїй тендерній пропозиції надав файл «Технічні вимоги.pdf», де зазначив, що програмне забезпечення Windows 10 Pro ukr 64 bit вбудоване виробником та надав посилання на сайт виробника по кожній одиці комп’ютерного обладнання, що пропонується, чим виконав вимогу Замовника щодо підтвердження легальної продукції Windows 10 Pro.
«1. З метою запобігання порушення авторського права та закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути забезпечений оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо вітчизняним виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника (у разі пропозиції програмного забезпеченя у складі імпортного пристрою для первірки достовірності наданої інформації про встановлене програмне забезпечення) або лист вiд виробника обладнання, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання з документальним підтвердженням від виробника (представника виробника) програмного забезпечення про повноваження виробника пристрою на таке встановлення.»
Учасник ФОП Кучерявий К.Г. в своїй тендерній пропозиції надав файл «Технічні вимоги.pdf», де зазначив, що програмне забезпечення Windows 10 Pro ukr 64 bit вбудоване виробником та надав посилання на сайт виробника по кожній одиці комп’ютерного обладнання, що пропонується, чим виконав вимогу Замовника щодо підтвердження легальної продукції Windows 10 Pro.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-22-004097-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Кучерявий Костянтин Григорович, Код ЄДРПОУ:3614201379
Дата подання: 18 березня 2021 03:19
Дата подання: 18 березня 2021 03:19
Не погоджуюсь з рішенням замовника
Не погоджуюсь з рішенням замовника. Детально у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2021 12:23
рішення від 22.03.2021 № 5622 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2021 12:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6590.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 18:08
рішення від 31.03.2021 №6590.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: 03.03.2021 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закукпівель (далі – Колегія) розглянула скаргу ФОП Кучерявий К.Г. щодо неправомірного відхилення його пропозиції при здійсненні закупівлі персональних комп’ютерів, код 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-22-003721-в та постановила скасувати рішення тендерного комітету Бучанської міської ради від 16.03.2021р. Протокол № 28 про відхилення пропозиції ФОП Кучерявий К.Г.
Враховуючи вищезазначене тендерний комітет Бучанської міської скасував своє рішення від 16.03.2021р. Протокол № 28 та повернув учасника ФОП Кучерявий К.Г. на повторну кваліфікацію .
Дата виконання рішення замовником: 20 квітня 2021 11:05
Номер скарги: UA-2021-02-22-004097-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:3097209703
Дата подання: 30 квітня 2021 13:58
Дата подання: 30 квітня 2021 13:58
ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права»
Невідповідність пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 12:12
рішення від 06.05.2021 №9910+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 12:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 №10873.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 17:04
рішення від 18.05.2021 №10873.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 17:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович |
168 795,00
UAH з ПДВ
|
168 795,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
181 694,00
UAH з ПДВ
|
181 694,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
194 976,00
UAH з ПДВ
|
193 199,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
193 200,00
UAH з ПДВ
|
193 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович #3614201379 |
Рішення скасоване |
168 795,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 11:01
|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Рішення скасоване |
181 694,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 11:01
|
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович #3614201379 |
Переможець |
168 795,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 16:38
|
104_20210531.pdf | укладений |
31 травня 2021 16:37
|