Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети)
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003782-b ● 83312e4284c44a0daad14c0c32ab2901
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Шевчук Світлана Михайлівна 380674473114 zakupivli_tmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 285 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
30213200-7 Планшетні комп’ютери
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається.
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
Планшети (30213200-7 Планшетні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку та накладної про прийняття товару матеріально - відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання товару. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 11:10 |
Оголошення.docx | |
22 лютого 2021 11:10 |
Додаток 4_проект договору.docx | |
22 лютого 2021 11:10 |
Додаток 3_техн.характеристики.docx | |
22 лютого 2021 11:09 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-003782-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Діксі-Центр", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 26 лютого 2021 16:08
Авторизаційний лист виробника.
Шановний Замовнику!
В документі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено:
«3. Учасник повинен мати авторизаційний лист від виробника (офіційного представника виробника на території Україні) про те, що Учасник … матиме можливість забезпечити їх поставку в обсягах та строках, визначених Замовником».
Жоден виробник не може гарантувати виконання договору продажу за іншу особу (Учасника), навіть якщо перебуває з нею в партнерських відносинах. Ці гарантії надаються виключно Учасником та підтверджуються згодою з проектом договору купівлі-продажу між Замовником та Учасником та подальшим підписанням такого договору. Виробник не є постачальником товару для Замовника та не може нести зобов’язання виконання поставки за договором, який буде складений між Замовником та Учасником.
Просимо виключити з тексту документу «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимогу до листа від Виробника надати гарантії виконання «поставки в обсягах та строках, визначених Замовником». Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
В документі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено:
«3. Учасник повинен мати авторизаційний лист від виробника (офіційного представника виробника на території Україні) про те, що Учасник … матиме можливість забезпечити їх поставку в обсягах та строках, визначених Замовником».
Жоден виробник не може гарантувати виконання договору продажу за іншу особу (Учасника), навіть якщо перебуває з нею в партнерських відносинах. Ці гарантії надаються виключно Учасником та підтверджуються згодою з проектом договору купівлі-продажу між Замовником та Учасником та подальшим підписанням такого договору. Виробник не є постачальником товару для Замовника та не може нести зобов’язання виконання поставки за договором, який буде складений між Замовником та Учасником.
Просимо виключити з тексту документу «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимогу до листа від Виробника надати гарантії виконання «поставки в обсягах та строках, визначених Замовником». Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:19
Відповідно до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник повинен надати авторизаційний лист – підтвердження від офіційного представника в Україні (або виробника) з метою попередження поставки фальсифікатів та підтвердження, що учасник матиме можливість забезпечити постачання якісного товару, який є предметом закупівлі, в необхідній кількості та, відповідно, в належній якості. Також зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже відповідно до вищевказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару та матиме можливість такий товар забезпечити в обсягах та строках, визначених замовником.
Номер вимоги: UA-2021-02-22-003782-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Діксі-Центр", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 26 лютого 2021 17:09
Сервісні центри.
Шановний Замовнику!
В документі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено:
«4.Учасник повинен мати власний авторизований сервісний центр (центри), для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту ... У разі відсутності власного авторизованого сервісного центру надати Довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту…».
Зазначаємо, що ця вимога є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників та зменшує конкуренцію. Більшість відомих світових виробників не вимагають від постачальників наявності авторизованих виробником сервісних центрів або договорів із авторизованими сервісними центрами для здійснення продажів та забезпечення техніки гарантійним обслуговуванням.
Просимо доповнити п.4 фразою «… або надати довідку/інформацію в довільній формі з переліком авторизованих виробником обладнання сервісних центрів із зазначенням їх місця знаходження, телефонів та описом офіційних умов виробника із гарантійного сервісного обслуговування, які забезпечують виконання гарантійних зобов’язань…». Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
В документі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено:
«4.Учасник повинен мати власний авторизований сервісний центр (центри), для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту ... У разі відсутності власного авторизованого сервісного центру надати Довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту…».
Зазначаємо, що ця вимога є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників та зменшує конкуренцію. Більшість відомих світових виробників не вимагають від постачальників наявності авторизованих виробником сервісних центрів або договорів із авторизованими сервісними центрами для здійснення продажів та забезпечення техніки гарантійним обслуговуванням.
Просимо доповнити п.4 фразою «… або надати довідку/інформацію в довільній формі з переліком авторизованих виробником обладнання сервісних центрів із зазначенням їх місця знаходження, телефонів та описом офіційних умов виробника із гарантійного сервісного обслуговування, які забезпечують виконання гарантійних зобов’язань…». Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 14:11
Відповідно до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник повинен надати довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту або мати власний авторизований сервісний центр (центри), для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту. Вказана інформація буде засвідчувати про можливість проведення сервісного обслуговування впродовж гарантійного терміну. Дана вимога не є дискримінаційною, так як наявність визначеного сервісного центру (центрів) забезпечить безкоштовне та оперативне технічне обслуговування техніки у гарантійний термін та, крім того, забезпечить оперативне вирішення технічних проблем в роботі працівників міської ради із вказаною технікою.
Номер вимоги: UA-2021-02-22-003782-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 18 березня 2021 10:12
Вимога
Шановний Замовнику, просимо Вас звернути увагу на те, що в Додатку 3 Вами вимагалось наступне: “4.Учасник повинен мати власний авторизований сервісний центр (центри), для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) даного комп’ютерного обладнання (зазначити в довідці /інформації в довільній формі, із зазначенням його (їх) місцезнаходження та телефонів).
У разі відсутності власного авторизованого сервісного центру надати Довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування), із зазначенням його місцезнаходження та телефонів”. Учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" надав довідку про наявність власного сервісного центру, який НЕ Є АВТОРИЗОВАНИМ ВИРОБНИКОМ, що є відхиленням від тендерної документації, і не відповідає вимогам Замовника.
Згідно з Додатком 3 : “Учасник повинен надати у складі пропозиції авторизований лист про відповідність технічних параметрів технічним вимогам Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань виробників, стосовно запропонованого обладнання на планшети у вигляді офіційного листа - підтвердження технічних характеристик від виробника або офіційного представництва виробника в Україні;” Учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", надав такий лист від себе, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" у відомостях про учасника не зазначив інформацію про адресу банку, в якому обслуговується , що вимагалось згідно Розділу ІІІ, п.1, підпункт 1.1.7
Виходячи з вище зазначеного, просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", так як їхня пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
У разі відсутності власного авторизованого сервісного центру надати Довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування), із зазначенням його місцезнаходження та телефонів”. Учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" надав довідку про наявність власного сервісного центру, який НЕ Є АВТОРИЗОВАНИМ ВИРОБНИКОМ, що є відхиленням від тендерної документації, і не відповідає вимогам Замовника.
Згідно з Додатком 3 : “Учасник повинен надати у складі пропозиції авторизований лист про відповідність технічних параметрів технічним вимогам Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань виробників, стосовно запропонованого обладнання на планшети у вигляді офіційного листа - підтвердження технічних характеристик від виробника або офіційного представництва виробника в Україні;” Учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", надав такий лист від себе, що суперечить вимогам тендерної документації.
Також учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" у відомостях про учасника не зазначив інформацію про адресу банку, в якому обслуговується , що вимагалось згідно Розділу ІІІ, п.1, підпункт 1.1.7
Виходячи з вище зазначеного, просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", так як їхня пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
251 586,00
UAH з ПДВ
|
248 724,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
257 005,20
UAH з ПДВ
|
250 150,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
258 278,64
UAH з ПДВ
|
250 151,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Діксі-Центр" |
260 760,00
UAH з ПДВ
|
256 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВП"НЕОТЕК" |
266 790,00
UAH з ПДВ
|
266 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
248 724,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 15:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 13:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 09:47 |
Кінець періоду оскарження: | 10 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 квітня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити тендер номер закупівлі UA-2021-02-22-003782-b з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до частини 4 статті 33 Закону Замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Крім того, згідно консультації Мінекономіки – для обчислення перебігу строків необхідно керуватись Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов'язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення (скрін однієї із консультацій додається). В даному випадку вимога від Учасника ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" код ЄДРПОУ 42246444 до закупівлі номер UA-2021-02-22-003782-b прийнята 18.03.2021 року, відповідно до вищенаведеного розгляд даної вимоги 5 календарних днів, що відповідає останньому дню розгляду - даті 23.03.2021 року. 23.03.2021 року встановлено, що майданчиком системи Prozorro E-tender.UA заблоковано можливість надання відповіді на вимогу, що не відповідає вимогам і термінам, зазначених в Законі (скрін додається). Враховуючи дану ситуацію, замовник відміняє тендер, номер закупівлі UA-2021-02-22-003782-b Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети). |
Документи:
30 березня 2021 09:47
|
Електронний підпис |
30 березня 2021 09:46
|
Протокол.pdf |