Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000, 0000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000 000000000000 000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 12:00 |
Publication date: | 22 лютого 2021 18:44 |
Enquiries until: | 01 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2021 12:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 15:43 |
00000000 |
26 лютого 2021 15:42 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
26 лютого 2021 15:42 |
00000000000000000000000000000000000000000 |
26 лютого 2021 09:20 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
26 лютого 2021 09:20 |
00000000000000000000000000000000000000000 |
22 лютого 2021 18:41 |
00000000000000000000000000000000000 |
22 лютого 2021 18:41 |
000000000000000000000000000000000000000000 |
22 лютого 2021 18:41 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
26 лютого 2021 15:43 |
00000000
|
||||||
26 лютого 2021 15:42 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
26 лютого 2021 15:42 |
00000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
26 лютого 2021 09:20 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
26 лютого 2021 09:20 |
00000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
22 лютого 2021 18:41 |
00000000000000000000000000000000000
|
||||||
22 лютого 2021 18:41 |
000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
22 лютого 2021 18:41 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000091 ● a21c53243b78450988788ca42ef455b3
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-02-22-003760-a 22.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-13 09:18:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної процедури закупівлі вантажний автомобіль для перевезення особового складу та вантажів на базі шасі автомобіля колісною формулою 4х2 (Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-22-003760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 15:48:45
Про надання пояснень
На виконання вимоги від 13.04.2021 р. «Про надання пояснень» повідомляємо наступне: Військова частина 3078 НГУ діє відповідно до розпоряджень головного розпорядника бюджетних коштів.
Закупівлю Вантажних автомобілів для перевезення особового складу та вантажів на базі шасі автомобіля колісною формулою 4х2 (ДК 021:2015 - 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) оголошення на офіційному сайті ProZorro № UA-2021-02-22-003760-a, було здійснено на підставі розпорядження «Про організацію закупівлі автомобільної техніки» від 08 лютого 2021 року № 27/10/2/1-1080/01 (завірена копія додається), яке надійшло від головного розпорядника бюджетних коштів, в якому визначено потребу, очікувану вартість та технічні вимоги до предмета закупівлі.
На виконання розпорядження від 08 лютого 2021 року № 27/10/2/1-1080/01 Військова частина 3078 НГУ, здійснила закупівлю Вантажних автомобілів для перевезення особового складу та вантажів на базі шасі автомобіля колісною формулою 4х2, що відповідає потребам та вимогам Національної гвардії України у відповідності до очікуваної вартості та технічним вимогам затверджених головним розпорядником бюджетних коштів.
Посилання на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів:
Національна гвардія України / Діяльність / Державні закупівлі / Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі / Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Військової частини 3078 Національної гвардії України (ЄДРПОУ 25574423) на офіційному порталі ProZorro (https://ngu.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
29 грудня 2021 15:37
|
00000000 | укладений |
22 березня 2021 13:09
|
000000000000000000000000 | укладений |
22 березня 2021 13:09
|