Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горох колотий, квасоля суха, повидло, сухофрукти, родзинки, паста томатна, огірки солені, огірки консервовані, капуста квашена, морська капуста, горошок консервований, квасоля консервована, кукурудза консервована, кабачкова ікра; Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015-15330000-0
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003739-b 7456c15d7fdc4e11ad5026ae9bd67722
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Пилипейко

+380997386483 kazka38@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Казка"
Код ЄДРПОУ: 38738321
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка , вул. ДАЧНА, 38
Контактна особа: Галина Пилипейко
+380997386483
kazka38@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 10:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 10:59
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Технічні (якісні) вимоги до товару згідно додатку 2 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Горох колотий, квасоля суха, повидло, сухофрукти, родзинки, паста томатна, огірки солені, огірки консервовані, капуста квашена, морська капуста, горошок консервований, квасоля консервована, кукурудза консервована, кабачкова ікра; Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015-15330000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08153, Україна, Київська область, Боярка, вул. Дачна 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати на підставі видаткової накладної протягом 30 робочих днів з моменту отримання Товару за наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюватиметься на протязі 3 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 11:05
Спрощена закупівля Оброблені фрукти та овочі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 10:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 75 678,00
UAH з ПДВ
75 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 09:45
Електронний підпис
02 березня 2021 19:43
Електронний підпис
02 березня 2021 19:42
Якісн.докум.квасоля.PDF
02 березня 2021 19:42
Якісн.докум. повидло.PDF
02 березня 2021 19:42
Якісн.докум.родзинки.pdf
02 березня 2021 19:42
15 Водійські посвідчення.pdf
02 березня 2021 19:42
13 Медичні книги працівн..pdf
02 березня 2021 19:42
1 Довідка МТБ.pdf
02 березня 2021 19:42
Довідка щодо ліцензії.pdf
02 березня 2021 19:42
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
02 березня 2021 19:42
8 Довідка з банку-24.02.pdf
02 березня 2021 19:42
7 Довідка 4-ОПП.PDF
02 березня 2021 19:42
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2021 19:42
5 Довідка ПДВ.PDF
02 березня 2021 19:42
4 Св-во про держ.р.pdf
02 березня 2021 19:42
3 Витяг-22.02.21.PDF
02 березня 2021 19:42
2 Виписка.PDF
02 березня 2021 19:42
1 Статут 2019.pdf
02 березня 2021 19:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 75 678,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 10:39

Документи

10 березня 2021 10:39
Електронний підпис
10 березня 2021 10:37
Протокол 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
75 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2021 10:39
Електронний підпис
10 березня 2021 10:37
Протокол 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2022 12:46
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 10:22
ДУ 4 Оброблені овочі та фрукти.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 10:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:49
Пролангація договору.12.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:50
дод.угода на зменшення договір 12.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:45
Дод.угода 2 Оброблені овочі та фрукти.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:23
Договір 12 Оброблені фрукти та овочі.pdf укладений
22 березня 2021 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до специфікації,згідно Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також умовами укладеного між Сторонами Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на закупівлю товару № 12 від 22.03.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2022 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, та внести відповідні зміни до Договору. Внести зміни до п.11.1. Договору, виклавши його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 31 179,04
UAH (в тому числі ПДВ 5 196,51 UAH)