Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
(Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 3,2 %)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003456-b ● 88f73739ba984663a3969260581c3c7e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський будинок дитини "Берізка" |
Код ЄДРПОУ: | 23390630 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Жукова, 4 |
Контактна особа: |
Вовчук Тетяна Романівна vovchuktr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 14:17 |
Очікувана вартість: | 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 літр
Молоко та вершки
(Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 3,2 %)
(Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 3,2 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 10:58 |
договір шаблон.doc | |
22 лютого 2021 10:57 |
Додаток 1. технiчне завдання.docx | |
22 лютого 2021 10:57 |
Додаток 2. лист-згода ОПД.docx | |
22 лютого 2021 10:57 |
ТД МОЛОКО.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-003456-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 березня 2021 16:16
Невідповідність тендерної документації Учасника
Вимагаємо скасувати Протокол засідання тендерного комітету від 15.03.2021 року про визнання переможцем ПП «Сімол» так як, пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 16:47
Приватним підприємством «Сімол», на виконання вимог тендерної пропозиції надано аналогічний договір про закупівлю товарів за державні кошти від 04.02.2020 року № 31 (далі – Договір) з Ставівським психоневрологічним інтернатом (код ЄДРПОУ 03188850, організаційно-правова форма власності – державна власність). Предмет Договору – Молочна продукція ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 3,2 %).
Договір постачання заключено між сторонами відповідно до умов Закону Україви від 01.01.2020 року за №114-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Дані про умови процедури закупівлі:
- ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-26-000678-b;
- договір постачання занесено до системи закупівель 04.02.2020 року (дата розміщення договору).
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є: умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ); умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ); ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ); строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору; умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Відповідно до пунктів 2 та 11, Договору, Замовник має право розірвати Договір з вказаних причин.
Враховуючи викладене та зважаючи те, що в системі закупівель відсутні факти розірвання вказаного договору, даний Договір являється виконаним належним чином та в повному обсязі (згідно зі Законом України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, договір про закупівлю та всі додатки до нього мають бути опубліковані в системі закупівель з дня укладення).
Приватним підприємством «Сімол» до тендерної пропозиції надано медичну книжку огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, форми №140/5-о на Андріяша Л.О., який являється власником і водієм Фольксваген (фургон) LT 35 з рефрижератором д.н.з. СА 7279 ВЕ, який використовується на підставі Договору на транспортні послуги. Відповідно до даного документа – водій має право займатися відповідним видом діяльності. Черговий медичний огляд призначено на - 06.10.2021 рік.
Учасником, при подачі тендерної документації надано договір на транспортні послуги від 06.01.2020 року (додаткова угода від 01.12.2020 року до договору на транспортні послуги від 06.01.2020 року). В пункті 2 «Обов’язки сторін» Договору вказано, що виконавець надає послуги по перевезенню вантажу в автотранспорті належного технічного та санітарного стану.
Статтями 43, 44 розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» із змінами та доповненнями встановлено гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів вказаного Закону (пункт 7 стаття 37), визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товаро-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.
Приватним підприємством «Сімол», додатково надано інформацію щодо проведення санітарної обробки автотранспорту та обладнання суб’єкта господарювання.
Згідно з частиною 4 статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (проєкт договору) за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), зокрема у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Учасником, надано до тендерної пропозиції, підписаний проєкт договору, що в свою чергу є гарантією його виконання та дотримання всіх вимог і зобов’язань по Договору (істотних вимог), тобто умов постачання, передачі і приймання товару тощо.
В свою чергу, Приватне підприємство «Сімол» являється оператором ринку та відповідає за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку він здійснює, та забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
Договір постачання заключено між сторонами відповідно до умов Закону Україви від 01.01.2020 року за №114-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Дані про умови процедури закупівлі:
- ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-26-000678-b;
- договір постачання занесено до системи закупівель 04.02.2020 року (дата розміщення договору).
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є: умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ); умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ); ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ); строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору; умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Відповідно до пунктів 2 та 11, Договору, Замовник має право розірвати Договір з вказаних причин.
Враховуючи викладене та зважаючи те, що в системі закупівель відсутні факти розірвання вказаного договору, даний Договір являється виконаним належним чином та в повному обсязі (згідно зі Законом України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями, договір про закупівлю та всі додатки до нього мають бути опубліковані в системі закупівель з дня укладення).
Приватним підприємством «Сімол» до тендерної пропозиції надано медичну книжку огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, форми №140/5-о на Андріяша Л.О., який являється власником і водієм Фольксваген (фургон) LT 35 з рефрижератором д.н.з. СА 7279 ВЕ, який використовується на підставі Договору на транспортні послуги. Відповідно до даного документа – водій має право займатися відповідним видом діяльності. Черговий медичний огляд призначено на - 06.10.2021 рік.
Учасником, при подачі тендерної документації надано договір на транспортні послуги від 06.01.2020 року (додаткова угода від 01.12.2020 року до договору на транспортні послуги від 06.01.2020 року). В пункті 2 «Обов’язки сторін» Договору вказано, що виконавець надає послуги по перевезенню вантажу в автотранспорті належного технічного та санітарного стану.
Статтями 43, 44 розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» із змінами та доповненнями встановлено гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів вказаного Закону (пункт 7 стаття 37), визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товаро-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.
Приватним підприємством «Сімол», додатково надано інформацію щодо проведення санітарної обробки автотранспорту та обладнання суб’єкта господарювання.
Згідно з частиною 4 статті 41 Закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (проєкт договору) за результатами аукціону (зокрема, ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), зокрема у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Учасником, надано до тендерної пропозиції, підписаний проєкт договору, що в свою чергу є гарантією його виконання та дотримання всіх вимог і зобов’язань по Договору (істотних вимог), тобто умов постачання, передачі і приймання товару тощо.
В свою чергу, Приватне підприємство «Сімол» являється оператором ринку та відповідає за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку він здійснює, та забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-22-003456-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 25 березня 2021 16:44
Дата подання: 25 березня 2021 16:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 09:47
рішення від 29.03.2021 №6251+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 09:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 07 04 2021 № 7191.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 18:46
рішення від 07.04.2021 №7191.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 18:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення переможцем ПП СІМОЛ
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2021 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СІМОЛ" |
152 820,00
UAH з ПДВ
|
152 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
178 200,00
UAH з ПДВ
|
178 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІДАЛЬ" |
220 320,00
UAH з ПДВ
|
218 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Торгпродсервіс |
223 200,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
224 910,00
UAH з ПДВ
|
224 910,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СІМОЛ" #00443000 |
Рішення скасоване |
152 820,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 15:56
|
ПП "СІМОЛ" #00443000 |
Відхилено |
152 820,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:20
|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Переможець |
178 200,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 10:52
|
D_ВТ_М.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:04
|
ду 5 мол-змен 12_21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:59
|
ду молоко.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 15:02
|
Дог молоко ВТ.pdf | укладений |
26 квітня 2021 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2230/ВТ-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару та зменшення обсягів закупівлі - відпала потреба |
Номер договору про закупівлю: | 2230/ВТ-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення потреби |
Номер договору про закупівлю: | 2230/ВТ-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д№3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко та вершки (Молоко коров’яче пастеризоване, жирністю 3,2 %) | 3875 | літр |
21,46
UAH з ПДВ
|