Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із залучення експертів/консультантів з організації роботи з локальними групами мешканців міста Кривого Рогу
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003451-a 416b6458692147d2868b6cc8280ab937
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьяненко Костянтин

(0564) 92-29-79 cdi.irm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37665263
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Героїв АТО, буд.30
Контактна особа: Касьяненко Костянтин
(0564) 92-29-79
cdi.irm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79320000-3: Послуги з опитування громадської думки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із залучення експертів/консультантів з організації роботи з локальними групами мешканців міста Кривого Рогу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79320000-3 — Послуги з опитування громадської думки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Doradztwo i Szkolenia Krzysztof Łątka 95 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 17:27
Реєстр.pdf
02 березня 2021 17:27
Пропозиція.pdf
02 березня 2021 17:27
ПДВ.pdf
02 березня 2021 17:27
Паспорт.pdf
02 березня 2021 17:27
Згода на обробку даних.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Doradztwo i Szkolenia Krzysztof Łątka

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Doradztwo i Szkolenia Krzysztof Łątka
#9461799773
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 13:27

Документи

03 березня 2021 13:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Doradztwo i Szkolenia Krzysztof Łątka
#9461799773
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2021 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 15:11
Протокол звіт про виконання 2021р 1.pdf укладений
24 грудня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 08:52
ДУ 2 від 26112021.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 08:49
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 08:32
Додоткова угода № 1 від 31.01.2021.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 08:31
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:47
Договір № 10 від 09.03.2021 р..PDF зміни до договору
11 березня 2021 15:46
Договір № 10 від 09.03.2021 р..PDF зміни до договору
11 березня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 14:35
Договір № 10 від 09.03.2021 р..pdf укладений
09 березня 2021 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви конрагента в договорі № 10 надання послуги від 09.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви конрагента в договорі № 10 надання послуги від 09.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: б\н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1. п. 2 договору № 10 від 09.03.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зміною кількості послуги, зменшується ціна договору на 11331,60грн без ПДВ. Ціна договору складає 83668,40 грн без ПДВ в еквіваленті за офіційним курсом гривні до іноземної валюти (Євро) на дату валютування.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із залучення експертів/консультантів з організації роботи з локальними групами мешканців міста Кривого Рогу 1 послуга 83 668,40
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 83 668,40
UAH