Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
63 706 231,20 UAH
UA-2021-02-22-003259-b b346009117e24ba9a7bb47363aba5f0b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Масльоха

+380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Масльоха
+380563730123
maslekha@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 13:38
Очікувана вартість: 63 706 231,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 319 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 318000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49081, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі.
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Вимоги до документу: Довідка у довільній формі.
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зазначити ці заходи).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зазначити ці заходи).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зазначити ці заходи).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зазначити ці заходи).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зазначити ці заходи).
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 лютого 2021 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:51
Форма пропозиції Додаток 5.doc
22 лютого 2021 10:51
Тендерна документація.doc
22 лютого 2021 10:51
стаття 17 Додаток 2.doc
22 лютого 2021 10:51
стаття 16 Додаток 1.doc
22 лютого 2021 10:51
Проект договору Додаток 6.doc
22 лютого 2021 10:51
Інші документи Додаток 3.doc
22 лютого 2021 10:51
Документи для переможця Додаток 4.doc
22 лютого 2021 10:51
Додаток 7 Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який клас наслідків будівництва?
Дата подання: 23 лютого 2021 13:21
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:12
Який клас наслідків будівництва?
Відповідь: Клас наслідків ( відповідальності) об'єкту - СС2.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-22-003259-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РОМБ +", Код ЄДРПОУ:40395340
Дата подання: 22 березня 2021 18:03
Скарга на неправомірне обрання переможця
Скарга на неправомірне обрання переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2021 11:55
рішення від 24.03.2021 № 5887 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 11:54
рішення від 02.04.2021 № 6795.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом №5 від 07 квітня 2021 року була відхилена тендерна пропозиція ТОВ ТЕЛЛОР-ГРУП.
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2021 16:01

Документи подані скаржником

22 березня 2021 16:41
12.1. ДЦ_кошторис.pdf

Документи подані замовником

26 березня 2021 16:23
АМКУ пояснення.pdf
26 серпня 2021 16:01
Протокол №5.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-07-000025 ● 3bbbd56b5a9e4e46b474ce4554cab332
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2021 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

387 № 27.07.2021

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

5 UA-2021-02-22-003259-b 22.02.2021 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-10 15:07:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-22-003259-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Поясніть причину не відміни торгів за процедурою ID: UA-2021-02-22-003259-b?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-13 14:56:44

Пояснення

Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, частини вартості устаткування (саме вмонтованого), кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Торги не було відмінено у звязку з тим, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України(далі - колегія) постановила - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕЛЛОР-ГРУП" переможцем процедури закупівлі. Враховуючи рішення колегії Протоколом №5 засідання тендерного комітету від 07 квітня 2021 року було відхилено учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕЛЛОР-ГРУП".

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-08-26 18:01:01

Пояснення

Відмінити торги неможливо так, як станом на 26 серпня 2021 року закупівля «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) за оголошенням UA-2021-02-22-003259-b визнана такою, що не відбулася.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-2-16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "РОМБ +" 58 670 874,24
UAH з ПДВ
58 670 874,24
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 62 807 873,00
UAH з ПДВ
62 807 873,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 63 261 324,72
UAH з ПДВ
63 261 324,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 березня 2021 11:52
Електронний підпис
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОС_7-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОС_6-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОС_2-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7_ .rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС2_2-1-8.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС2_2-1-6.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-7_ .rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-12.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-11.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-10.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7_ .rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ИВР.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ДЦриз інф.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ДЦ-поясн.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ДЦ.rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ДЦ розр..rtf
10 березня 2021 11:50
r_200_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.rtf
10 березня 2021 11:50
200.imd
10 березня 2021 11:50
200.bdcu
10 березня 2021 11:50
Nakaz_Davydchuk.zip
10 березня 2021 11:50
Dovirenist_Davydchuk.zip
10 березня 2021 11:50
Bank_licenzia.zip
10 березня 2021 11:50
204858_ГР_0629_318 000.ZIP
10 березня 2021 11:50
кошторис.rar
10 березня 2021 11:50
Фін звіт РОМБ+ річна 2019.pdf
10 березня 2021 11:50
фін звіт РОМБ+ 2020.pdf
10 березня 2021 11:50
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2021 11:50
ст.17 Флоріан.pdf
10 березня 2021 11:50
ст.17 СПЕЦБУД-ЗАХІД.pdf
10 березня 2021 11:50
РОМБ+_статут_2021.pdf
10 березня 2021 11:50
Протокол призначення.pdf
10 березня 2021 11:50
Проект договору.pdf
10 березня 2021 11:50
Поліетилен ВОДА РЕ80-100.pdf
10 березня 2021 11:50
Поливально мийна_ШРБУ-65.pdf
10 березня 2021 11:50
навантажувач_L-34_ШРБУ_65.pdf
10 березня 2021 11:50
Ліцензія_РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
лист-підтвердження_ШРБУ.pdf
10 березня 2021 11:50
Коток дорожний HAMM 3414.pdf
10 березня 2021 11:50
Коток Bomag 174_ШРБУ-65.pdf
10 березня 2021 11:50
контракт Романів В.Я.pdf
10 березня 2021 11:50
дозвіл_РОМБ+_роботи_1.pdf
10 березня 2021 11:50
дозвіл_РОМБ+_крани_3.pdf
10 березня 2021 11:50
дозвіл_РОМБ+_крани_2.pdf
10 березня 2021 11:50
дозвіл_крани_РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
додаткок РОМБ+баштовий.pdf
10 березня 2021 11:50
Договір_послуг_ШРБУ_65_.pdf
10 березня 2021 11:50
Довідка працівники.pdf
10 березня 2021 11:50
декларація МТБ.pdf
10 березня 2021 11:50
Графік виконання.pdf
10 березня 2021 11:50
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2021 11:50
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2021 11:50
Відгук_КЛУБ-СІТІ_.pdf
10 березня 2021 11:50
витяг_платник_ПДВ_РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
Витяг_котельня_Х-1_РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
Витяг_котельня_П-3_РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
Виписка РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
Баштовий кран РОМБ+.pdf
10 березня 2021 11:50
Аналогічний клуб-сіті.pdf
10 березня 2021 11:50
акти КБ - АНАЛОГІЧНИЙ р.pdf
10 березня 2021 11:50
Автокран ШРБУ.pdf
10 березня 2021 11:50
АвтогрейдерQ&K.pdf
10 березня 2021 11:50
MAN_Медвідь_.pdf
10 березня 2021 11:50
FAW-КухарЯБ.pdf

Публічні документи

16 березня 2021 15:09
Електронний підпис
16 березня 2021 14:57
Документи Переможця.rar
10 березня 2021 11:55
Електронний підпис
10 березня 2021 11:53
12.1. ДЦ_кошторис.pdf
10 березня 2021 11:53
5.2. Календарний графік.pdf
10 березня 2021 11:53
3. Довідки відп. ст.17 п. 13.pdf
10 березня 2021 11:53
3. Довідки відп. ст.17 п.12.pdf
10 березня 2021 11:53
3. Довідки відп. ст.17 п. 6.pdf
10 березня 2021 11:53
12.2. ДЦ_кошторис.pdf
10 березня 2021 11:53
8. Банківська гарантія.rar
10 березня 2021 11:53
5.1. Проект договору.pdf
10 березня 2021 11:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 16:35
Електронний підпис
04 березня 2021 16:33
10 АП, наказ АП Адонія.pdf
04 березня 2021 16:33
ДОВІДКА СТ 17.pdf
04 березня 2021 16:33
ДОВІДКА СТ 17.pdf
04 березня 2021 16:33
ДОВІДКА СТ 17.pdf
04 березня 2021 16:33
ДОКУМЕНТИ ТОВ АДОНІЯ 2.pdf
04 березня 2021 16:33
ДОКУМЕНТИ ТОВ АДОНІЯ 1.pdf
04 березня 2021 16:33
ГРАФІК, РОЗРАХУНКИ.rar
04 березня 2021 16:33
ГАРАНТІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОМБ +"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ДОВІДКА СТ 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ДОВІДКА СТ 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ДОВІДКА СТ 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОМБ +"
#40395340
Рішення скасоване 58 670 874,24
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 15:35
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Рішення скасоване 62 807 873,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 15:35
ПП "РОМБ +"
#40395340
Відхилено 58 670 874,24
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 15:53
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Відхилено 62 807 873,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 15:55
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"
#41443121
Відхилено 63 261 324,72
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 15:57

Документи

12 березня 2021 11:25
Електронний підпис
12 березня 2021 11:24
Протокол №2.pdf
11 березня 2021 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 квітня 2021 15:53
Електронний підпис
07 квітня 2021 15:52
Протокол №4.pdf

Документи

07 квітня 2021 15:55
Електронний підпис
07 квітня 2021 15:55
Протокол №5.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозицій (далі-ТП), мають надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та устаткування. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасником ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" у складі ТП не було надано листа-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Лист підтвердження повинен бути отриманий не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Надати лист-підтвердження орендодавця до Договору №23112020/1 від 23 листопада 2020 року, щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. 2) Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх ТП, мають надати Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником не менше ніж двох аналогічних договорів із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально шляхом надання копій таких договорів з додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договорів необхідно надати оригінали позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. Листи-відгуки повинні бути отримані учасником не раніше 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасником ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" у складі ТП не було надано оригіналів позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. Надати листи відгуки від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця на виконання вказаних вимог ТД. 3) Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх ТП, мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні) та обов’язкова наявність у штатному розкладі організації: інженера з проектно-кошторисної роботи (необхідно надати копію сертифікату або свідоцтва). Учасником ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" у складі ТП не було надано копію сертифікату або свідоцтва інженера з проектно-кошторисної роботи. Надати документи на виконання вказаних вимог ТД. 4) Відповідно до ч.4 Додатку 1 до ТД, Учасники у складі своїх ТП, мають надати копії «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2 попередні роки. Фінансова спроможність учасника закупівлі: обсяг річного доходу (виручка) за попередній рік має бути не менше 95% від тендерної пропозиції учасника. Учасником ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" у складі ТП не було надано копії «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за 2019 рік, що суперечить вказаним вимогам ТД. Надати документи відповідно до зазначеної вимоги ТД.

Документи

08 квітня 2021 16:09
Електронний підпис
08 квітня 2021 16:08
Протокол №6.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 квітня 2021 16:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі