Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 63 706 231,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 318000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 10:51 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
Тендерна документація.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
22 лютого 2021 10:51 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2021 18:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000025 ● 3bbbd56b5a9e4e46b474ce4554cab332
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 14:04 |
387 № 27.07.2021
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.07.2021 №387
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-02-22-003259-b 22.02.2021 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 15:07:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-22-003259-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Поясніть причину не відміни торгів за процедурою ID: UA-2021-02-22-003259-b?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-13 14:56:44
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, частини вартості устаткування (саме вмонтованого), кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Торги не було відмінено у звязку з тим, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України(далі - колегія) постановила - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕЛЛОР-ГРУП" переможцем процедури закупівлі. Враховуючи рішення колегії Протоколом №5 засідання тендерного комітету від 07 квітня 2021 року було відхилено учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕЛЛОР-ГРУП".
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-26 18:01:01
Пояснення
Відмінити торги неможливо так, як станом на 26 серпня 2021 року закупівля «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція адміністративної будівлі під центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) за оголошенням UA-2021-02-22-003259-b визнана такою, що не відбулася.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОМБ +" |
58 670 874,24
UAH з ПДВ
|
58 670 874,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
62 807 873,00
UAH з ПДВ
|
62 807 873,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
63 261 324,72
UAH з ПДВ
|
63 261 324,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОМБ +" #40395340 |
Рішення скасоване |
58 670 874,24
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 15:35
|
|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Рішення скасоване |
62 807 873,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 15:35
|
|
ПП "РОМБ +" #40395340 |
Відхилено |
58 670 874,24
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 15:53
|
|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Відхилено |
62 807 873,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 15:55
|
|
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" #41443121 |
Відхилено |
63 261 324,72
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 15:57
|