Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
46 830,00 UAH
UA-2021-02-22-003146-a f3fd9ec045684017ba52eb825ddd16ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (заправка картриджів, регенерація картриджів, заміна термоплівки, технічне обслуговування, ремонт) – 278 послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
278 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, за адресами розташування виконавчих органів Херсонської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг, згідно рахунку та акту наданих послуг на протязі 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 лютого 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:17
Звіт.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «АМІК»
#31917728
Переможець 46 830,00
UAH
22 лютого 2021 16:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:25
Договір від 18.02.21 № 4.PDF укладений
22 лютого 2021 16:24