Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з: «Капітальний ремонт спортивної зали спорткомплексу «Портовик» (інв.№85500) ДП «Маріупольський морський торговельний порт» за адресою м. Маріуполь, пр. Луніна, 71а»
Очікувана вартість
1 549 000,00 UAH
UA-2021-02-22-003133-a e15b2bc5420d447eb1a8fbb0bb3ba84e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408678 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408678
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 549 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 7700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з: «Капітальний ремонт спортивної зали спорткомплексу «Портовик» (інв. №85500) ДП «Маріупольський морський торговельний порт» за адресою м. Ма-ріуполь, пр. Луніна, 71а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 60 календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт форми №КБ-2в і довідок форми №КБ-3, та надання оригіналу рахунку на оплату робіт шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПАМПАД 1 506 883,41
UAH
1 506 883,41
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 16:13
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2021 15:07
Цінова пропозиція.PDF
03 березня 2021 15:07
Статут.pdf
03 березня 2021 15:07
Паспорт Петренко Д.Д..pdf
03 березня 2021 15:07
Інформаційна модель АВК.imd
03 березня 2021 15:07
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПАМПАД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПАМПАД
#40216507
Переможець 1 506 883,41
UAH
12 березня 2021 07:38

Документи

12 березня 2021 07:38
Електронний підпис
12 березня 2021 07:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 07:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПАМПАД
#40216507
1 506 883,41
UAH
Документи

Документи

12 березня 2021 07:38
Електронний підпис
12 березня 2021 07:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 14:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:32
договір укладений
25 березня 2021 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20-17/21/110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML