Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Цілодобовий доступ до мережі Інтернет без тарифікації трафіку з фільтрацією забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) на рівні Виконавця)
Очікувана вартість
1 071 928,00 UAH
UA-2021-02-22-003095-b ● a755c320436746b898130d3e8810b0cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 1 071 928,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 359,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Цілодобовий доступ до мережі Інтернет без тарифікації трафіку з фільтрацією забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) на рівні Виконавця) згідно документації.
1. Постачальник послуги (далі - Виконавець) надає Управлінню освіти та інноваційного розвитку і закладам освіти комунальної форми власності Печерського району м. Києва (далі – ОТРИМУВАЧІ ПОСЛУГИ (ОП)) цілодобовий доступ до мережі Інтернет без тарифікації трафіку з фільтрацією забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) на рівні Виконавця (далі – ПОСЛУГА). Швидкість доступу до мережі Інтернет, з урахуванням можливих втрат внаслідок функціонування системи фільтрації забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти):
1. швидкість прийому даних не менше 100 Мб/с;
2. швидкість передачі даних не менше 100 Мб/с.
Вартість тендерної пропозиції Виконавця повинна враховувати витрати на всі необхідні заходи щодо проведення та обслуговування комунікацій; постачання, монтаж, налаштування, введення в експлуатацію, обслуговування, ремонт та заміна (за необхідності) обладнання, функціонування системи фільтрації забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) відповідно до даних вимог.
2. Обслуговування, ремонт та заміна (за необхідності) обладнання, необхідного для надання ПОСЛУГИ, в тому числі маршрутизатора (роутера), які використовуються для підключення до мережі Інтернет та кінцевих користувачів, здійснюється Виконавцем за власний рахунок. У разі заміни обладнання, якісні характеристики обладнання, яке встановлюється, повинні бути не нижчими ніж якісні характеристики обладнання, яке замінюється.
3. Виконавець здійснює за власний рахунок всі необхідні заходи щодо проведення комунікацій, монтажу та налаштування обладнання, необхідних для надання ПОСЛУГИ, а також забезпечує підключення до мережі Інтернет (з проведенням необхідних комунікацій /у разі потреби/):
а) відеокамер, які встановлені в закладах освіти Печерського району в рамках реалізації комплексної програми відеоспостереження на соціальних об’єктах району;
б) точки входу до локальної мережі закладу освіти.
4. Виконавець забезпечує обслуговування локальної мережі закладу освіти в межах регулювання її роботи та усунення можливих конфліктів на рівні мережевого обладнання, створює (оновлює) схеми локальної мережі закладу освіти.
5. Інформацію про відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам ОП, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій, завірених печаткою учасника: порівняльна таблиця відповідності запропонованого маршрутизатора вимогам ОП (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання вимогам ОП). Обладнання повинне відповідати вимогам абз. 4 п. 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. У разі якщо обладнання не відповідає вимогам ОП або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені ОП, Пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
6. Виконавець надає ПОСЛУГУ через власний захищений вузол Інтернет доступу, що має побудовану комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю /копія Атестату відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації та Експертного висновку на власний захищений вузол Інтернет доступу/.
7. Після закінчення дії Договору внутрішні комунікації та обладнання, які були придбані, змонтовані під час дії Договору та використані для надання ПОСЛУГИ, безоплатно передаються на баланс ОП.
8. Виконавець забезпечує цілодобову технічну та консультативну підтримку ОП (обов’язкова умова - наявність надання технічної та консультативної підтримки по телефону).
9. Враховуючи те, що ПОСЛУГА надається закладам освіти, Виконавець не проводить профілактичні роботи обладнання та комунікацій, необхідних для надання ПОСЛУГИ, з 8:00 до 19:00.
Розгорнути
Згорнути
1. Постачальник послуги (далі - Виконавець) надає Управлінню освіти та інноваційного розвитку і закладам освіти комунальної форми власності Печерського району м. Києва (далі – ОТРИМУВАЧІ ПОСЛУГИ (ОП)) цілодобовий доступ до мережі Інтернет без тарифікації трафіку з фільтрацією забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) на рівні Виконавця (далі – ПОСЛУГА). Швидкість доступу до мережі Інтернет, з урахуванням можливих втрат внаслідок функціонування системи фільтрації забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти):
1. швидкість прийому даних не менше 100 Мб/с;
2. швидкість передачі даних не менше 100 Мб/с.
Вартість тендерної пропозиції Виконавця повинна враховувати витрати на всі необхідні заходи щодо проведення та обслуговування комунікацій; постачання, монтаж, налаштування, введення в експлуатацію, обслуговування, ремонт та заміна (за необхідності) обладнання, функціонування системи фільтрації забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) відповідно до даних вимог.
2. Обслуговування, ремонт та заміна (за необхідності) обладнання, необхідного для надання ПОСЛУГИ, в тому числі маршрутизатора (роутера), які використовуються для підключення до мережі Інтернет та кінцевих користувачів, здійснюється Виконавцем за власний рахунок. У разі заміни обладнання, якісні характеристики обладнання, яке встановлюється, повинні бути не нижчими ніж якісні характеристики обладнання, яке замінюється.
3. Виконавець здійснює за власний рахунок всі необхідні заходи щодо проведення комунікацій, монтажу та налаштування обладнання, необхідних для надання ПОСЛУГИ, а також забезпечує підключення до мережі Інтернет (з проведенням необхідних комунікацій /у разі потреби/):
а) відеокамер, які встановлені в закладах освіти Печерського району в рамках реалізації комплексної програми відеоспостереження на соціальних об’єктах району;
б) точки входу до локальної мережі закладу освіти.
4. Виконавець забезпечує обслуговування локальної мережі закладу освіти в межах регулювання її роботи та усунення можливих конфліктів на рівні мережевого обладнання, створює (оновлює) схеми локальної мережі закладу освіти.
5. Інформацію про відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам ОП, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій, завірених печаткою учасника: порівняльна таблиця відповідності запропонованого маршрутизатора вимогам ОП (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання вимогам ОП). Обладнання повинне відповідати вимогам абз. 4 п. 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. У разі якщо обладнання не відповідає вимогам ОП або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені ОП, Пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
6. Виконавець надає ПОСЛУГУ через власний захищений вузол Інтернет доступу, що має побудовану комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю /копія Атестату відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації та Експертного висновку на власний захищений вузол Інтернет доступу/.
7. Після закінчення дії Договору внутрішні комунікації та обладнання, які були придбані, змонтовані під час дії Договору та використані для надання ПОСЛУГИ, безоплатно передаються на баланс ОП.
8. Виконавець забезпечує цілодобову технічну та консультативну підтримку ОП (обов’язкова умова - наявність надання технічної та консультативної підтримки по телефону).
9. Враховуючи те, що ПОСЛУГА надається закладам освіти, Виконавець не проводить профілактичні роботи обладнання та комунікацій, необхідних для надання ПОСЛУГИ, з 8:00 до 19:00.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Цілодобовий доступ до мережі Інтернет без тарифікації трафіку з фільтрацією забороненого та небажаного контенту (для закладів освіти) на рівні Виконавця (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання послуг на підставі Актом приймання-передачі послуг в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 15:59 |
Перелік ЗМІН.pdf | |
09 березня 2021 15:58 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_4_Проект_Договору_2021 ЗМІНИ.doc | |
09 березня 2021 15:58 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_1ТВ_2021 ЗМІНИ.doc | |
09 березня 2021 15:58 |
Тендер_послуги_2021 ЗМІНИ.doc | |
22 лютого 2021 10:50 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_5_Дислокацiя_2021.doc | |
22 лютого 2021 10:49 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.doc | |
22 лютого 2021 10:48 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_4_Проект_Договору_2021.doc | |
22 лютого 2021 10:47 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc | |
22 лютого 2021 10:47 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_1ТВ_2021.doc | |
22 лютого 2021 10:46 |
Тендер_послуги_2021.doc |
09 березня 2021 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 березня 2021 15:59 |
Перелік ЗМІН.pdf
|
|||
09 березня 2021 15:58 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_4_Проект_Договору_2021 ЗМІНИ.doc
|
|||
09 березня 2021 15:58 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_1ТВ_2021 ЗМІНИ.doc
|
|||
09 березня 2021 15:58 |
Тендер_послуги_2021 ЗМІНИ.doc
|
|||
22 лютого 2021 10:50 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_5_Дислокацiя_2021.doc
|
|||
22 лютого 2021 10:49 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
22 лютого 2021 10:48 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_4_Проект_Договору_2021.doc
|
|||
22 лютого 2021 10:47 |
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc
|
|||
22 лютого 2021 10:47 |
Тендер_iнтернет_послуги_Додаток_1ТВ_2021.doc
|
|||
22 лютого 2021 10:46 |
Тендер_послуги_2021.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ" |
1 071 840,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН" |
604 588,00
UAH з ПДВ
|
599 228,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "Укртелеком (Київська міська філія)" |
1 071 600,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМК" |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
837 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА МЕРЕЖЕВА КОМПАНІЯ" #32158624 |
Переможець |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 15:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2022 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 16:54
|
ДУ20%.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 16:58
|
ДУ20%.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 16:32
|
ДУ(ВТ2121М)000.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:04
|
ДУ(ВТ2121М)000.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 15:24
|
Договір (Інтернет).pdf | укладений |
13 квітня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2121зм/УМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2121зм/УМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2121зм/УМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ/2121зм/УМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |