Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Heavy trucks
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОГАЛУЗЕВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43676613 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька область обл., місто Покровськ, ВУЛИЦЯ ЛІЗИ ЧАЙКІНОЇ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ізотова Альона +380661833569 kp.bkp.tender@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Береза Олександр Миколайович +380991203150 kp.bkp.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "BAGATOGALUZEVE KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO" POKROVSKOYi MISKOYi RADY DONETsKOYi OBLASTI |
National ID: | 43676613 |
Contact point: |
Izotova Alyona +380661833569 kp.bkp.tender@gmail.com |
Additional contacts: |
Береза Олександр Миколайович +380991203150 kp.bkp.tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 12 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 лютого 2021 10:41 |
Enquiries until: | 15 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 березня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 12 570 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 62 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 10:41 |
4_Тендерна_документація (4 одиниці).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000057 ● f38ec2b830344b51a5335eabf3af8364
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:39 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
55 UA-2021-02-22-002960-b 22.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-02 10:10:10
Заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2021-02-22-002960-b) ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз з заднім завантаженням (не менше 18 м³) зі снігоочисним відвалом – 2 одиниці, сміттєвоз з заднім завантаженням зі снігоочисним відвалом – 1 одиниця, дорожній пилосос на шасі МАЗ (або еквівалент) – 1 одиниця) від 25.06.21
Згідно висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.06.21 КП « Багатогалузеве комунальне підприємство» Покровської міської ради Донецької області під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено наступні порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
- у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ«ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС», надано договір суборенди від 04.01.2021 року № б/н, який містить інформацію про адресу знаходження приміщення, а саме: бульвар Автокразівський, 19, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600, проте надана довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 12.03.2021 № 12/03-01 такої інформації не містить, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям;
- учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» надано договір суборенди, який не передбачено вимогами тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації;
- у складі тендерної пропозиції учасником - переможцем надано довідку про досвід виконання аналогічного (-их)договору(-ів) від 12.03.2021 року № 12/03-03, яка не містить даних щодо адреси замовника, чим порушено пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Замовник не погоджується з зазначеним висновком, виходячи з наступного.
По – перше, відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (надалі – ТД) учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати довідку, складену у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виробництва та/або постачання предмету закупівлі (із зазначенням конкретної адреси знаходження). У складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду складських, або виробничих або офісних приміщень на зберігання товару.
На виконання даної вимоги ТОВ«ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» у складі власної тендерної пропозиції надало довідку у довільній формі від 12.03.2021 № 12/03-01 з переліком обладнання, матеріально – технічної бази та технологій із зазначенням їх найменування, кількості технічного стану та права користування. На підтвердження наявності зазначених у довідці обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ«ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» надало копії відповідних договорів, в тому числі і договору суборенди від 04.01.2021 року № б/н.
По – друге, відповідно до статті 774 Цивільного кодексу України за загальним правилом орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. До відносин суборенди (піднайму) застосовуються ті ж правила, що й до договорів оренди (найму). Отже, на виконання вимог ТД ТОВ«ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» надало, в тому числі і копію договору суборенди від 04.01.2021 року № б/н, який підтверджує оренду приміщенням за адресою: бульвар Автокразівський, 19, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600. Отже, зазначення у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.06.21, що договір суборенди не передбачений вимогами ТД, суперечить діючим положенням Цивільного кодексу України, який фактично ототожнює договір оренди та суборенди, та безпосередньо умовам ТД, в яких визначений обов’язок надання учасниками торгів документів, що підтверджують оренду складських, або виробничих або офісних приміщень на зберігання товару.
Крім того, не зазначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» у довідці від 12.03.2021 № 12/03-01 адреси місцезнаходження матеріально – технічної бази не може впливати на зміст пропозиції в цілому, оскільки даним товариством у складі тендерної пропозиції були надані копії підтверджуючих документів щодо права користування зазначеною у довідці матеріально – технічною базою, в яких міститься вся необхідна інформація, визначена в умовам ТД.
По – третє, відповідно до пункту 3 додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (досвід виконання поставок аналогічних товарів за кодом згідно ДК 021:2015 – 34140000-0 (Великовантажні мототранспортні засоби), складену за довільною формою за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
На виконання даної вимоги ТОВ«ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» у складі тендерної пропозиції надало довідку у довільній формі від 12.03.2021 року № 12/03-03, в якій зазначило про досвід виконання аналогічних договорів. Крім того, на підтвердження викладеного у даній довідці товариство надало копії підтверджуючих документів, в яких, зокрема, міститься інформація щодо адреси замовників. Отже, не зазначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» у довідці від 12.03.2021 року № 12/03-03 інформації про адресу замовників за аналогічними договорами є фактично технічною помилкою, яка не призвела до порушення умов ТД та не може впливати на зміст пропозиції в цілому, оскільки даним товариством у складі тендерної пропозиції були надані копії підтверджуючих документів щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, в яких міститься вся необхідна інформація, визначена в умовам ТД.
З огляду на зазначене, недоліки, виявлені Північно-східним офісом Держаудитслужби у тендерній пропозиції переможця торгів під час проведення моніторингу носять формальний характер, жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, можливості поставки продукції, що є предметом закупівлі, та відповідно і не могли бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Щодо зобов’язання усунути порушення шляхом припинення зобов`язань по договору з «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕКС» з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Також, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Відповідно до положень статті 37 Закону України "Про публічні закупівлі", договір про закупівлю є нікчемним у разі:
- його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону;
- його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
- його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Також, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. Отже, ні вказаним Законом, ні іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати припинення зобов’язань за договором.
Отже, відсутні правові підстави для припинення зобов’язань за договором, укладеним за результатами проведення даної процедури закупівлі. Крім того, за результатами торгів була обрана найбільш економічно вигідна пропозиція, договір фактично вже виконується. У висновку про результати моніторингу закупівлі не зазначено про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою про припинення зобов’язань за договором. В свою чергу, припинення зобов’язань за договором може призвести до непропорційно великих негативних наслідків для бюджету.
Враховуючи вищевикладене, вимога Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо зобов’язання Замовника вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором, укладеним з переможцем закупівлі, суперечить нормам діючого законодавства, не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки, суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси.
Зазначену позицію підтверджено наявною судовою практикою, а саме правовою позицією, викладеною у постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 10 грудня 2019 року у справі № 160/9513/18, також рішеннями, які набрали законної сили у справах № 200/10206/20-а, № 160/1884/20, № 140/15644/20.
В той же час, повідомляємо, що уважно ознайомившись з недоліками, що зазначені у вимозі, Замовник, маючи на меті здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, провів роз’яснювальні заходи з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/031/2136/2021/пр |
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 жовтня 2021 09:32
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОГАЛУЗЕВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43676613 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна, Донецька область обл., місто Покровськ, ВУЛИЦЯ ЛІЗИ ЧАЙКІНОЇ, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
12 540 000,00
UAH з ПДВ
|
12 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
12 568 900,00
UAH з ПДВ
|
12 568 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" #42775998 |
Переможець |
12 540 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 09:48
|
Дод. угода №1 (до дог. № 3-Т)від 27.05.21 р..pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 08:13
|
Договір № 3-Т від 20.04.2021 р.pdf | укладений |
22 квітня 2021 08:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 14. |
Номер договору про закупівлю: | 3-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |