Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного опосвідчення кисневих балонів (ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань): послуги з технічного опосвідчення кисневих балонів ДК 021:2015-71630000-3: лот 1 - Послуги з технічного опосвідчення кисневих балонів КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та Станцій швидкої медичної допомоги м. Волновахи, м. Донецька, м. Маріуполь - ВСП Замовника ДК 021:2015 - 71630000-3; лот 2 - Послуги з технічного опосвідчення кисневих балонів КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та Станцій швидкої медичної допомоги м. Костянтинівки, м. Краматорська, м. Слов’янська, м. Мирнограда - ВСП Замовника ДК 021:2015 - 71630000-3
Очікувана вартість
70 625,00 UAH
UA-2021-02-22-002861-c 848f638a1d3a4b8c9e0dc37ebcea092e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубань Марина Олександрівна

+380956300246 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Зубань Марина Олександрівна
+380956300246
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 16:00
Очікувана вартість: 70 625,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 3; 2. Кількість та місце надання послуг: Згідно Додатку 3; 3. Строк надання послуг: до 31.12.2021р.

Тендерна документація

22 лютого 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 17:36
Додаток 3.docx
22 лютого 2021 17:36
Додаток 2.docx
22 лютого 2021 17:36
Додаток 4.docx
22 лютого 2021 17:36
Оголошення_2021.docx
22 лютого 2021 17:36
Додаток 1.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - Послуги з технічного опосвідчення кисневих балонів КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та Станцій швидкої медичної допомоги м. Костянтинівки, м. Краматорська, м. Слов’янська, м. Мирнограда - ВСП Замовника ДК 021:2015 - 71630000-3
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 27 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 278,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

97 посл
Послуги з технічного опосвідчення кисневих балонів КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та Станцій швидкої медичної допомоги м. Костянтинівки, м. Краматорська, м. Слов’янська, м. Мирнограда - ВСП Замовника ДК 021:2015 - 71630000-3
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.О.Вишні,24 (а також за адресами: 85114, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Білоусова, будинок 2б; 84122, Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Центральна, будинок 7; 85323, Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, будинок 20 Д)
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на підставі актів наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОТЕХ 27 640,00
UAH з ПДВ
27 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 13:57
Електронний підпис
02 березня 2021 13:46
тех.паспорт на здание.pdf
02 березня 2021 13:46
св-во_платника_податку.pdf
02 березня 2021 13:46
св-во_о_держ.реeстр..pdf
02 березня 2021 13:46
проект договора.pdf
02 березня 2021 13:46
приказ_о_приеме.pdf
02 березня 2021 13:46
дозвiл_1051.13.30.pdf
02 березня 2021 13:46
дозвiл_0557.14.09.pdf
02 березня 2021 13:46
договор.pdf
02 березня 2021 13:46
довідки.pdf
02 березня 2021 13:46
Держпраця_(роз_яснення).pdf
02 березня 2021 13:46
витяг_з_реeстру.pdf
02 березня 2021 13:46
statut_ECOTEH_01082019.pdf
02 березня 2021 13:46
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОТЕХ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОТЕХ
#21817142
Переможець 27 640,00
UAH з ПДВ
05 березня 2021 14:18

Документи

05 березня 2021 14:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОТЕХ
#21817142
27 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2021 14:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 15:50
ДУ№1 до дог.№160321-Ц4_Екотех.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 17:14
Договір №160321-Ц4_ТОВ Екотех.pdf укладений
16 березня 2021 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 розділу 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 560,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 160321/Ц4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 513,33 UAH)