Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с.Степок Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
123 761,40 UAH
UA-2021-02-22-002608-c ● 3c58397b65ad46fe83edbef7e3c6f216
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Риль Світлана Анатоліївна 0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 16:29 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 123 761,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 618,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с.Степок Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 16:35 |
Проект Договору (Додаток 3).docx | |
22 лютого 2021 16:35 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-22-002608-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:10
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 14:51
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Номер вимоги: UA-2021-02-22-002608-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 14 березня 2021 13:50
Вимога щодо зміни рішення про дискваліфікацію та відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» за предметом закупівлі ( Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с. Степок Обухівського району Київської області)
Відповідно до абзацу другого п.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просим надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що у ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД», як учасника закупівлі, найбільш економічно вигідна пропозиція .
Також наголошуємо, що відповідно до вимог частини 3 статті 14 та частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» надав вичерпний перелік документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В вимогах до документації пропозиції Учасника не було зазначено в підтвердження досвіду виконання аналогічних договір надання скан-копій документів, як договірна ціна, кошторисний розрахунок вартості об’єкта до договірної ціни, локальний кошторис. Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
В свою чергу у відповідності до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємось у визначені Законом терміни надати додаткові документи, які суттєво не впливають на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо, що у ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД», як учасника закупівлі, найбільш економічно вигідна пропозиція .
Також наголошуємо, що відповідно до вимог частини 3 статті 14 та частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» надав вичерпний перелік документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В вимогах до документації пропозиції Учасника не було зазначено в підтвердження досвіду виконання аналогічних договір надання скан-копій документів, як договірна ціна, кошторисний розрахунок вартості об’єкта до договірної ціни, локальний кошторис. Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
В свою чергу у відповідності до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємось у визначені Законом терміни надати додаткові документи, які суттєво не впливають на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2021 11:25
1.Щодо вичерпного переліку документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі:
Відповідно до вимог, що вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника,
ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» вказану довідку не надав.
Також потрібно було надати скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту доріг.
Учасник подав скан-копію договору, за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту дороги не в повному обсязі, без додатків, які являються невід'ємною частиною договору, тобто – лише частину договору.
Крім того, в ціновій пропозиції №07/03 від 01.03.2021 р. не вірно вказана сума ПДВ.
2. Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено виправлення невідповідностей при проведенні спрощених закупівель.
Враховуючи вищевикладене - пропозиція ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Відповідно до вимог, що вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника,
ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» вказану довідку не надав.
Також потрібно було надати скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту доріг.
Учасник подав скан-копію договору, за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту дороги не в повному обсязі, без додатків, які являються невід'ємною частиною договору, тобто – лише частину договору.
Крім того, в ціновій пропозиції №07/03 від 01.03.2021 р. не вірно вказана сума ПДВ.
2. Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено виправлення невідповідностей при проведенні спрощених закупівель.
Враховуючи вищевикладене - пропозиція ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-22-002608-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 16 березня 2021 10:38
Зміна рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Спрощена закупівля це не процедура закупівлі. Перелік процедур закупівель визначено у статті 13 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) і до них віднесено відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та, як виняток, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі. Таким чином, там де у Законі встановлено вимоги до процедур закупівель і не має посилання, що вони застосовуються і у випадку проведення спрощених закупівель, Порядок проведення спрощеної закупівлі чітко визначено статтею 14 Закону.
Усі вимоги Замовника, згідно вимог Закону, є не обов’язковими при проведенні спрощеної закупівлі.
Зазначаємо, що згідно Закону у категорії спрощені закупівлі у документації Замовника не передбачено застосування кваліфікаційних вимог, що встановлені Законом для конкурентних процедур закупівель
Також наголошуємо, що даним Законом чітко передбачено - Переможець спрощеної закупівлі може бути відхилений виключно у разі якщо він відмовився від укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Розгорнути
Згорнути
Усі вимоги Замовника, згідно вимог Закону, є не обов’язковими при проведенні спрощеної закупівлі.
Зазначаємо, що згідно Закону у категорії спрощені закупівлі у документації Замовника не передбачено застосування кваліфікаційних вимог, що встановлені Законом для конкурентних процедур закупівель
Також наголошуємо, що даним Законом чітко передбачено - Переможець спрощеної закупівлі може бути відхилений виключно у разі якщо він відмовився від укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2021 15:34
Шановний учаснику, під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини3 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне. І якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, то це є підставою для її відхилення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" |
95 306,09
UAH з ПДВ
|
89 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОБАН-А.С.А." |
103 173,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
96 015,00
UAH з ПДВ
|
96 015,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
118 426,30
UAH з ПДВ
|
118 426,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" #41069074 |
Відхилено |
89 999,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 14:01
|
ПП "АВТОБАН-А.С.А." #40588231 |
Відхилено |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 16:15
|
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40299913 |
Відхилено |
96 015,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 11:29
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Переможець |
118 426,30
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:39
|
Додаткова угода 2 до 132-21 від 30.03.2021.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:22
|
ДУ №2 до дог. 132-21.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 14:51
|
дод.угода №1 до дог 132-21 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 10:25
|
Договір 132-21.pdf | укладений |
31 березня 2021 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 132/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості робіт на підставі п3. ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни У зв'язку з виробничою необхідністю на підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт (Причина "Зменшення обсягів закупівлі" обрана, щоб технічно внести зміни до суми та терміну виконання) |
Номер договору про закупівлю: | 132/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для покращення якості робіт на підставі п3. ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни У зв'язку з виробничою необхідністю на підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 132/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |