Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с.Степок Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
123 761,40 UAH
UA-2021-02-22-002608-c 3c58397b65ad46fe83edbef7e3c6f216
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 16:29
Початок аукціону: 10 березня 2021 11:02
Очікувана вартість: 123 761,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 618,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с.Степок Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 16:35
Проект Договору (Додаток 3).docx
22 лютого 2021 16:35
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-002608-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:10
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 14:51
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Номер вимоги: UA-2021-02-22-002608-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 14 березня 2021 13:50
Вимога щодо зміни рішення про дискваліфікацію та відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» за предметом закупівлі ( Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с. Степок Обухівського району Київської області)
Відповідно до абзацу другого п.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просим надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що у ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД», як учасника закупівлі, найбільш економічно вигідна пропозиція .
Також наголошуємо, що відповідно до вимог частини 3 статті 14 та частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» надав вичерпний перелік документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В вимогах до документації пропозиції Учасника не було зазначено в підтвердження досвіду виконання аналогічних договір надання скан-копій документів, як договірна ціна, кошторисний розрахунок вартості об’єкта до договірної ціни, локальний кошторис. Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
В свою чергу у відповідності до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємось у визначені Законом терміни надати додаткові документи, які суттєво не впливають на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2021 11:25
1.Щодо вичерпного переліку документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі:
Відповідно до вимог, що вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника,
ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» вказану довідку не надав.
Також потрібно було надати скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту доріг.
Учасник подав скан-копію договору, за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту дороги не в повному обсязі, без додатків, які являються невід'ємною частиною договору, тобто – лише частину договору.
Крім того, в ціновій пропозиції №07/03 від 01.03.2021 р. не вірно вказана сума ПДВ.
2. Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено виправлення невідповідностей при проведенні спрощених закупівель.
Враховуючи вищевикладене - пропозиція ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-22-002608-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД", Код ЄДРПОУ:41069074
Дата подання: 16 березня 2021 10:38
Зміна рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Спрощена закупівля це не процедура закупівлі. Перелік процедур закупівель визначено у статті 13 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) і до них віднесено відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та, як виняток, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі. Таким чином, там де у Законі встановлено вимоги до процедур закупівель і не має посилання, що вони застосовуються і у випадку проведення спрощених закупівель, Порядок проведення спрощеної закупівлі чітко визначено статтею 14 Закону.
Усі вимоги Замовника, згідно вимог Закону, є не обов’язковими при проведенні спрощеної закупівлі.
Зазначаємо, що згідно Закону у категорії спрощені закупівлі у документації Замовника не передбачено застосування кваліфікаційних вимог, що встановлені Законом для конкурентних процедур закупівель

Також наголошуємо, що даним Законом чітко передбачено - Переможець спрощеної закупівлі може бути відхилений виключно у разі якщо він відмовився від укладення договору про закупівлю.

Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2021 15:34
Шановний учаснику, під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини3 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне. І якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, то це є підставою для її відхилення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" 95 306,09
UAH з ПДВ
89 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВТОБАН-А.С.А." 103 173,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 96 015,00
UAH з ПДВ
96 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 118 426,30
UAH з ПДВ
118 426,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 13:07
Електронний підпис
03 березня 2021 13:03
лист гарантія санкції.PDF
03 березня 2021 13:03
лист-гарантія 100%.PDF
03 березня 2021 13:03
Лист гарантія.PDF
03 березня 2021 13:03
дод.№2.PDF
03 березня 2021 13:03
Ліцензія ДАБІ.pdf
03 березня 2021 13:03
відгук с.рада.PDF
03 березня 2021 13:03
Відгук Новий Дім.PDF
03 березня 2021 13:03
КБ2В с.рада.PDF
03 березня 2021 13:03
КБ2В Новий Дім.PDF
03 березня 2021 13:03
КБ3 с.рада.PDF
03 березня 2021 13:03
КБ 3 Новий дім.PDF
03 березня 2021 13:03
довідка працівники.PDF
03 березня 2021 13:03
Довідка мат.тех.база.PDF
03 березня 2021 13:03
рах.альфа банк.PDF
03 березня 2021 13:03
виписка з реєстру.PDF
03 березня 2021 13:03
статут.PDF
03 березня 2021 13:03
лист підтвердження.PDF
03 березня 2021 13:03
проект дог.дод.3.pdf
03 березня 2021 13:03
Пояснювальна записка .PDF
03 березня 2021 13:03
Лок.кошторис.PDF
03 березня 2021 13:03
Зведений кошт.розр..PDF
03 березня 2021 13:03
Дог.ціна.PDF
03 березня 2021 13:03
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 березня 2021 17:54
Електронний підпис
01 березня 2021 17:53
цінова пропозиція001.pdf
01 березня 2021 17:53
технічні вимоги001.pdf
01 березня 2021 17:53
коштористі розрахунки001.pdf
01 березня 2021 17:53
ТД001.pdf
01 березня 2021 17:53
Рішення засновника.pdf
01 березня 2021 17:53
Рахунок Приват.pdf
01 березня 2021 17:53
Ліцензія з додатком.pdf
01 березня 2021 17:53
витяг з протоколу ОП2020.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 10:55
Виписка.pdf
03 березня 2021 10:55
Договір техніки.pdf
03 березня 2021 10:55
Ліцензія.pdf
03 березня 2021 10:55
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
03 березня 2021 10:55
Відомість.pdf
03 березня 2021 10:55
Договори оренди техніки.pdf
03 березня 2021 10:55
Довідка банк.pdf
03 березня 2021 10:55
Договір перевезення.pdf
03 березня 2021 10:55
Довідка ДПСУ.pdf
03 березня 2021 10:55
Статут.pdf
03 березня 2021 10:55
Техпаспорт Каток НАРДОР.pdf
03 березня 2021 10:55
Аналогічний договір.pdf
03 березня 2021 10:55
Договірна ціна.pdf
03 березня 2021 10:55
Договір утилізація.pdf
03 березня 2021 10:55
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2021 10:55
Наказ.pdf
03 березня 2021 10:55
Довідки.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 14:54
Електронний підпис
01 березня 2021 21:53
Електронний підпис
01 березня 2021 21:45
15.1. Технічні вмоги.pdf
01 березня 2021 21:45
13. Аналогічний досвід.rar
01 березня 2021 21:45
4. Проект договору.pdf
01 березня 2021 21:45
6. Статут.pdf
01 березня 2021 21:45
8. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
01 березня 2021 21:45
2. Кошторис.pdf
01 березня 2021 21:45
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 березня 2021 21:45
6.1. Лист з кодом доступу.pdf
01 березня 2021 21:45
1. Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2021 21:45
169.imd
01 березня 2021 21:45
19. Про санкції.pdf
01 березня 2021 21:45
7. Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"

ПП "АВТОБАН-А.С.А."

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"
#41069074
Відхилено 89 999,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 14:01
ПП "АВТОБАН-А.С.А."
#40588231
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 16:15
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 96 015,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 11:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 118 426,30
UAH з ПДВ
17 березня 2021 11:42

Документи

12 березня 2021 14:01
Електронний підпис
12 березня 2021 14:01
Протокол 73-ТД.pdf

Документи

16 березня 2021 16:14
Електронний підпис

Документи

17 березня 2021 11:28
Електронний підпис
17 березня 2021 11:28
Протокол 95-ТД.pdf

Документи

17 березня 2021 11:41
Електронний підпис
17 березня 2021 11:41
Протокол №97_ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
118 426,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 11:41
Електронний підпис
17 березня 2021 11:41
Протокол №97_ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 15:39
Додаткова угода 2 до 132-21 від 30.03.2021.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 10:22
ДУ №2 до дог. 132-21.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:51
дод.угода №1 до дог 132-21 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 10:25
Договір 132-21.pdf укладений
31 березня 2021 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 132/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості робіт на підставі п3. ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни У зв'язку з виробничою необхідністю на підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт (Причина "Зменшення обсягів закупівлі" обрана, щоб технічно внести зміни до суми та терміну виконання)
Номер договору про закупівлю: 132/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості робіт на підставі п3. ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни до локального кошторису та договірної ціни, без збільшення суми договірної ціни У зв'язку з виробничою необхідністю на підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились внести зміни в терміни виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 132/21
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 118 413,08
UAH (в тому числі ПДВ 19 735,51 UAH)