Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)
Очікувана вартість
122 872 072,00 UAH
UA-2021-02-22-002519-a ● 14efe0a38713433d8108c7499c0abb01
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Маріупольського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728439 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Бількунов Д. В. +380629400876 d.bilkunov@mpw.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 122 872 072,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,81% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Код 45241100-9 – «Будівництво пристаней» - Будівельно-монтажні роботи з будівництва об'єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)»)». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2021
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за цим Договором у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Підрядника. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будівництва об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995); - у разі наявності дозволу на виконання будівельних робіт Державної інспекції архітектурно-будівельного контролю (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466). Замовник у строк, що не перевищує 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня настання умов, що викладені у договорі, здійснює відкриття акредитиву. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Дата виставлення рахунку | Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником на підставі отриманого від Підрядника відповідного рахунку та підписаних Сторонами Актами за формами КБ-2в та КБ-3, у безготівковій формі, протягом 15 банківських днів від дати отримання оригіналу Рахунку та податкової накладної, складеної в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно ст. 201 Податкового кодексу України у розмірі вартості виконаних Робіт відповідно до Акту за формами КБ-2в та КБ-3 за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно цього Договору | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 15:02 |
03 - ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензійні вимоги.
Дата подання: 26 лютого 2021 16:06
Дата відповіді: 03 березня 2021 14:23
Доброго дня шановний Замовник ! Наша компанія має досвід виконання робіт та спеіалізованих працівників для виконання робіт відповідно до технічних вимог. Відповідно до тендерної документації учасник повинен володіти ліцензією ДАБІ СС2 .Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ від 13 березня 2020 р. № 218 відбулась ліквідація Державної архітектурно-будівельної інспекції, а іншого містя для отримання чи продовження Ліцензії на даний момент не існує. Чи можемо ми приймати участь без Ліцензії , яку на даний момент отримати чи продовжити неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненнями Департаменту містобудування, архітектури та планування територій Міністерства розвитку громад та територій України, що надані з листом №8/14.5/4796-20 від 10.07.2020 р. на звернення ДП «Адміністрація морських портів України» від 22.05.2020 р. № 1761/10-02-03: «До прийняття відповідного рішення Кабінетом Міністрів України, як органом, що здійснює формування та реалізацію державної політики у сфері ліцензування, як це передбачено статтею 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками не здійснюється.» Але, якщо Ваша компанія має досвід виконання аналогічних робіт (тобто ці роботи вже виконані, прийняті замовником, і об’єкт будівництва прийнято в експлуатацію відповідно до вимог чинного законодавства), то у Вас повинна бути ліцензія на виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, яка отримана до березня 2020 року та має додаток, в якому визначені коди будівельних робіт, за якими підтверджується спроможність будівництва гідротехнічних споруд. Наявність зазначеної ліцензії з додатком дає змогу Вашому підприємству довести та підтвердити спроможність прийняти участь у будівництві в якості генерального підрядника або підрядника. Слід зауважити, що, згідно з чинним законодавством, отримати дозвіл на виконання будівельних робіт і розпочати будівництво об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, після березня 2020 року можливо лише за умови, якщо генеральний підрядник або підрядник має безстрокову ліцензію або строк дії ліцензії перевищує строк будівництва з моменту отримання дозволу.
Розрахунок вартості
Дата подання: 26 лютого 2021 16:23
Дата відповіді: 03 березня 2021 14:23
З метою забезпечення оптимальних показників Тендерної пропозиції, в обумовлені умовами Тендеру стислі терміни, просимо надати інформаційну модель проектно-кошторисного розрахунку в електронному вигляді в форматі (ims) програм АВК-5 або Будівельні технології Кошторис 8 в форматі (bdcu)з нульовою ціною.
Відповідь: Відповідно до вимог п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї або затверджену проектну документацію. Зазначені відомість обсягів робіт та відомість ресурсів надані в тендерній документації.
Розрахунок вартості
Дата подання: 26 лютого 2021 16:26
Дата відповіді: 03 березня 2021 14:24
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести у відповідності зі зміною 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначення прибутку при розрахунку ДЦ учасником в наступних розмірах, а саме: - розмір прибутку для будівельних робіт - 16,2 грн./люд.-г..; - розмір прибутку пусконалагоджувальних робіт – 1,77 грн./люд.-г.
Відповідь: Необхідність внесення змін в тендерну документацію відсутня оскільки:
Відповідно до додатку Е, таблиці Е.1, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» Зміна № 2 інвесторською кошторисною документацією на будівництво об’єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)» враховано усереднений показник визначення розміру кошторисного прибутку для об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми наслідками СС2, який складає 16,10 грн/люд.год. Пусконалагоджувальні роботи при будівництві об’єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)» не передбачаються.
Відповідно до додатку Е, таблиці Е.1, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» Зміна № 2 інвесторською кошторисною документацією на будівництво об’єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)» враховано усереднений показник визначення розміру кошторисного прибутку для об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми наслідками СС2, який складає 16,10 грн/люд.год. Пусконалагоджувальні роботи при будівництві об’єкту «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 3 морського порту Маріуполь (МФ ДП «АМПУ»)» не передбачаються.
Договірні відносини
Дата подання: 26 лютого 2021 17:41
Дата відповіді: 03 березня 2021 14:24
З огляду на те, що Акти контролюючих органів не є документами індивідуальної дії, що підтверджено усталеною судовою практикою, а судові справи за позовами до контролюючих органів у переважній більшості обґрунтовано та законно вирішуються на користь суб'єктів господарювання, оплата на підставі таких Актів штрафних санкцій вважаємо порушенням законних та охоронюваних прав та інтересів учасників торгів. Отже, пропонуємо пункти 13.12 та 13.13 доповнити як підставою для сплати відповідне постановлене рішення суду, наприклад:
"13.12. Підрядник за першою вимогою Замовника відшкодовує Замовнику в повному обсязі нараховані Замовнику штрафні санкції*, розмір яких визначено у відповідному акті за результатами перевірок, проведених державною фіскальною службою щодо документального та фактичного підтвердження операцій та розрахунків з Замовником, протягом семи календарних днів з дня отримання такої вимоги, якщо вина Підрядника доведена в судовому порядку та відповідне рішення суду набрало законної сили.
* - у разі, якщо Підрядник є платником ПДВ
13.13.Підрядник несе відповідальність та за першою вимогою Замовника відшкодовує Замовнику в повному обсязі шкоду (у вигляді збитків, завищення цін, інших порушень чинного законодавства), розмір якої визначено в відповідному акті (довідці) за результатами зустрічних звірок Підрядника, проведених контролюючими органами щодо документального та фактичного підтвердження операцій та розрахунків з Замовником, протягом семи календарних днів з дня отримання такої вимоги, якщо вина Підрядника доведена в судовому порядку та відповідне рішення суду набрало законної сили.".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним внесення запропонованих змін. При цьому, ніякого порушення прав та інтересів учасників торгів не виникає. Також, зазначаємо, що у розумінні Закону «Про публічні закупівлі», учасником є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Договірні відносини
Дата подання: 26 лютого 2021 17:51
Дата відповіді: 03 березня 2021 14:24
Шановний замовнику з огляду на те, що пунктом 4.7 Договору передбачено зупинення робіт після повного використання коштів за затвердженим фінансовим планом на відповідний рік, а також з огляду на те, що фінансовий план на наступний рік може бути затверджений із затримками, можна дійти висновку, що Роботи не будуть виконуватися з причин, що не залежать від підрядника деякий необхідний для затвердження фінансового плану час. З огляду на вказане, з метою дотримання балансу інтересів Сторін Договору, проект Договору необхідно доповнити положенням, що строк дії Договору та строк виконання Робіт продовжується на строк, пропорційний строку, протягом якого Замовником затверджувався фінансовий план на наступний відповідний рік, про що Сторонами складається додаткову угода у порядку. визначеному цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно пропозиції доповнити Договір положеннями щодо продовження строку дії Договору та строку виконання Робіт на термін, пропорційний строку, протягом якого Замовником затверджується фінансовий план на наступний відповідний рік, звертаємо увагу на те, що розділом 2 Договору визначається, що загальний строк виконання Робіт складає 487 календарних днів безпосереднього виконання Робіт. Тобто, в разі зупинення Робіт з причин, обумовлених Договором та за умови належного оформлення такого зупинення, строк, протягом якого Роботи фактично не виконуватимуться не може ураховуватися в строк виконання Робіт.
Стосовно продовження строку дії Договору з причин зупинення виконання Робіт, звертаємо увагу на пункт 17.1. Договору, відповідно до якого встановлено, що в частині обов'язків, які виникли в період дії Договору і відповідальності за їхнє виконання, Договір діє до повного їхнього виконання проведеного належним чином, і за вимогою кредитора відшкодування нанесених збитків і сплати неустойки.
Також, звертаємо увагу на те, що відповідно до положень Постанови КМУ № 133 від 27.02.2019р. «Деякі питання діяльності державного підприємства «Адміністрація морських портів України» встановлено, що за умови наявності певних підстав, Замовнику надається змога реалізовувати капітальні інвестиції стосовно об‘єктів будівництва без затвердженого фінансового плану. Суть пункту 4.7. Договору полягає у неприпустимості перевитрачання інвестиційних коштів, закладених у фінансовий план відповідного року.
Стосовно продовження строку дії Договору з причин зупинення виконання Робіт, звертаємо увагу на пункт 17.1. Договору, відповідно до якого встановлено, що в частині обов'язків, які виникли в період дії Договору і відповідальності за їхнє виконання, Договір діє до повного їхнього виконання проведеного належним чином, і за вимогою кредитора відшкодування нанесених збитків і сплати неустойки.
Також, звертаємо увагу на те, що відповідно до положень Постанови КМУ № 133 від 27.02.2019р. «Деякі питання діяльності державного підприємства «Адміністрація морських портів України» встановлено, що за умови наявності певних підстав, Замовнику надається змога реалізовувати капітальні інвестиції стосовно об‘єктів будівництва без затвердженого фінансового плану. Суть пункту 4.7. Договору полягає у неприпустимості перевитрачання інвестиційних коштів, закладених у фінансовий план відповідного року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" |
122 850 400,00
UAH
|
121 850 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД" |
122 472 000,00
UAH
|
122 472 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТКОМ ІНВЕСТ" |
122 866 900,00
UAH
|
122 866 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" #33653812 |
Відхилено |
121 850 400,00
UAH
|
08 квітня 2021 14:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУД" #38039364 |
Відхилено |
122 472 000,00
UAH
|
09 квітня 2021 09:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТКОМ ІНВЕСТ" #37007132 |
Відхилено |
122 866 900,00
UAH
|
09 квітня 2021 12:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 квітня 2021 12:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі