Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Очікувана вартість
2 996 624,40 UAH
UA-2021-02-22-002464-a ● 7bb0d0eaa25b41d385014d944cefa121
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04358477 |
Вебсайт: | https://bilogorodka.com/ |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул.Володимирська, 33 |
Контактна особа: |
Шкаранда Любов Миколаївна +380674348119 bilogorod.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2021 15:44 |
Очікувана вартість: | 2 996 624,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 983,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Білогородка, вул.Володимирська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг Виконавцю здійснюється у відповідності статті 49 Бюджетного кодексу України протягом двадцяти банківських днів з дати отримання Замовником рахунку та підписання акту здачі-прийняття наданих послуг. У разі затримання фінансування, Замовник сплачує кошти на протязі десяти банківських днів з дати надходження коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2021 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2021 14:56 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
22 лютого 2021 14:56 |
ТД Освілення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до учасника
Дата подання: 25 лютого 2021 19:24
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:53
Згідно яких нормативних документів клас наслідків при обслуговуванні вуличного освітлення став СС2.?
До чого тут вимога мати в ліцензії п 1.06.00 (зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій)?
В переліку робіт по тендеру будівництво конструкцій не передбачено.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
Згідно з 9 рядком Технічного завдання для надання послуг за закупівлею, передбачено “щомісячне усунення виявлених недоліків”, пунктом 1.14 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21 серпня 2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів» передбачено, що ліквідацію пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкоджень (руйнувань) опор, підвісок, кронштейнів, заміна дроселів та відбивачів тощо рекомендується здійснювати протягом доби з моменту виявлення.
Відповідно Таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 до СС2 середнього класу наслідків відповідальності зокрема відносяться такі можливі наслідки від відмови інженерно-транспортної інфраструктури, як: припинення функціонування об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури регіонального та місцевого рівня.
З огляду на вищесказане, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, а саме робіт за кодами: 2.0106, 2.0107, 2.0205, 1.0600 встановлена згідно вимог чинного законодавства України.
Згідно з 9 рядком Технічного завдання для надання послуг за закупівлею, передбачено “щомісячне усунення виявлених недоліків”, пунктом 1.14 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 21 серпня 2008 №253 «Про затвердження Методичних рекомендацій з утримання об’єктів зовнішнього освітлення населених пунктів» передбачено, що ліквідацію пошкоджень електромереж, освітлювальної арматури та устаткування, пошкоджень (руйнувань) опор, підвісок, кронштейнів, заміна дроселів та відбивачів тощо рекомендується здійснювати протягом доби з моменту виявлення.
Відповідно Таблиці 1 ДСТУ 8855:2019 до СС2 середнього класу наслідків відповідальності зокрема відносяться такі можливі наслідки від відмови інженерно-транспортної інфраструктури, як: припинення функціонування об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури регіонального та місцевого рівня.
З огляду на вищесказане, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, а саме робіт за кодами: 2.0106, 2.0107, 2.0205, 1.0600 встановлена згідно вимог чинного законодавства України.
Копія декларації відповідності
Дата подання: 25 лютого 2021 19:35
Дата відповіді: 01 березня 2021 14:56
Декларація за формою згідно з додатком подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Таким чином вимагати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
ви маєте право вимагати у переможця закупівлі до підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
Виконання послуг за закупівлею передбачає виконання робіт підвищеної небезпеки визначених пунктами 3, 5, 6, 11, 12, 15, 21 Додатку 6 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48, тому учасник згідно пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконує вищезазначені роботи підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до частини 1 Статті 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Оскільки законодавством не передбачено перевірку замовником кваліфікації учасника після визначення його переможцем, а декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці можна отримати у строки визначені тендерною документацією за закупівлею, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази учасника для виконання робіт підвищеної небезпеки визначених пунктами 3, 5, 6, 11, 12, 15, 21 Додатку 6 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 встановлена згідно вимог чинного законодавства України.
Виконання послуг за закупівлею передбачає виконання робіт підвищеної небезпеки визначених пунктами 3, 5, 6, 11, 12, 15, 21 Додатку 6 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48, тому учасник згідно пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконує вищезазначені роботи підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідно до частини 1 Статті 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Оскільки законодавством не передбачено перевірку замовником кваліфікації учасника після визначення його переможцем, а декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці можна отримати у строки визначені тендерною документацією за закупівлею, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка підтверджує відповідність матеріально-технічної бази учасника для виконання робіт підвищеної небезпеки визначених пунктами 3, 5, 6, 11, 12, 15, 21 Додатку 6 до Порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 встановлена згідно вимог чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАС-ЕЛЕКТРО" |
2 800 552,33
UAH з ПДВ
|
2 785 569,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК" |
2 945 000,00
UAH з ПДВ
|
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФОРУМ МАЛАХІТ" |
2 900 020,00
UAH з ПДВ
|
2 900 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАС-ЕЛЕКТРО" #43099907 |
Переможець |
2 785 569,20
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2022 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:38
|
Додаткова угода від 12.01.2022 _2.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:32
|
Дод. угода від 31.12.2021 _1.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 12:25
|
Протокол 4.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:38
|
Договір | укладений |
02 квітня 2021 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація вірної інформації щодо номеру Договору №151 від 01.04.2021 по закупівлі UA-2021-02-22-002464-a та виправленню технічної механічної помилки при його публікації. |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості Договору від 01.04.2021 №151 відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |