Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вказівники та супутні вироби (ДК 021:2015: 44423400-5 Вказівники та супутні вироби )
Очікувана вартість
5 160,00 UAH
UA-2021-02-22-002327-b 60c07ab3310e4bc08d0413e018811af5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Табличка формат 600x400, 4+0, спінений ПВХ 3 мм. Табличка формат 600х400, нанесення шрифту Брайля, спінений ПВХ 3 мм. ЯКІСТЬ ТОВАРУ МАЄ ВІДПОВІДАТИ НОРМАМ, СТАНДАРТАМ ЯКІСНИМ ПОКАЗНИКАМ І ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ ЧИННИМИ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ УКРАЇНИ Й УМОВАМИ ДОГОВОРУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Табличка ф.600x400, 4+0, спінений ПВХ 3 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
2 штуки
Табличка ф.600х400, нанесення шрифту Брайля, спінений ПВХ 3 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ЗАМОВНИК ПРОВОДИТЬ РОЗРАХУНКИ З ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ЗА ФАКТОМ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 3- х банківських ДНІВ. ОПЛАТА ЗА ПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ШЛЯХОМ ПЕРЕРАХУВАННЯ КОШТІВ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА ЗГІДНО З ВИДАТКОВИМИ НАКЛАДНИМИ. У ВИПАДКУ ЗАТРИМКИ ФІНАНСУВАННЯ, ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗУЄТЬСЯ ПРОВЕСТИ ОПЛАТУ ПОСТАВЛЕНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 10-ТИ БАНКІВСЬКИХ ДНІВ З ДНЯ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ НА СВІЙ РАХУНОК (ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ -КОШТИ НСЗУ) Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

22 лютого 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Рожко Володимир Петрович
#2530702934
Переможець 5 160,00
UAH
22 лютого 2021 10:39

Документи

22 лютого 2021 10:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 10:41
21 02 RVP 19.02.2021.pdf укладений
22 лютого 2021 10:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Табличка ф.600x400, 4+0, спінений ПВХ 3 мм 1 штуки 1 200,00
UAH
Табличка ф.600х400, нанесення шрифту Брайля, спінений ПВХ 3 мм 2 штуки 1 980,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 160,00
UAH