Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (Папір ксероксний, папір А3, папір для приміток, папір кольоровий, картон, точилка, файли, обкладинка для класного журналу, пластелин, біндерси, ватман, ластик, скрепки, скотч, ручка учнівська, олівець, сегрегатор, коректор, маркери,фломастери, набір магнітів, лінійка,набір для фліпчартів, ніж універсальний, ножниці офісні, дирокол, степлер, скоби)
Очікувана вартість
15 422,62 UAH
UA-2021-02-22-002243-b 853c35e76c0d47eea1ba486b9c565ac6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Попова

+380567324297
+380675660231
+380505607889
nrc_6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24238634
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 30
Контактна особа: Людмила Попова
+380567324297,+380675660231,+380505607889
nrc_6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 15 422,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 лот
Канцелярські товари (Папір ксероксний, папір А3, папір для приміток, папір кольоровий, картон, точилка, файли, обкладинка для класного журналу, пластелин, біндерси, ватман, ластик, скрепки, скотч, ручка учнівська, олівець, сегрегатор, коректор, маркери,фломастери, набір магнітів, лінійка,набір для фліпчартів, ніж універсальний, ножниці офісні, дирокол, степлер, скоби)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, Днепропетровск, вул. 20 річчя Перемоги, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  12 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:15
document_elect__zakup_канцтовари.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій