Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки ,відновлення картриджів, з технічного обслуговування та ремонту друкуючої техніки та лічильних машин із заміною матеріалів і запчастин ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( 50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2021-02-22-001896-b c1d5748435cb436f9ef9bd254d6a518b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чередніченко

+380989869445 internat8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чередніченко
+380989869445
internat8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 14:01
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із заправки ,відновлення картриджів, з технічного обслуговування та ремонту друкуючої техніки та лічильних машин із заміною матеріалів і запчастин ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( 50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-здачі наданих послуг, виставленого Виконавцем. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:03
Оголошення.doc
22 лютого 2021 10:03
Документація.doc
22 лютого 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:03
Оголошення.doc
22 лютого 2021 10:03
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-001896-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: СІНЄЛЬНІКОВ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2796205799
Дата подання: 05 березня 2021 17:12
ВИМОГА
Шановна, В.о.головного бухгалтера, відповідальна за ProZоrro, Чередніченко О.А., в тендерній документації не було зазначено, що потрібно надати документи (акти) на виконання договору на всю суму договору. Дану умову тендерної документації ми виконали. Якщо Вам потрібно підтвердження виконання договору тоді краще вимагати Відгук.
Довідку у довільній формі , яка містить інформацію про технічні і якісні та кількістні характеристики надано в нашій пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 18:23
Шановний Учасник! На Вашу вимогу відповідаю: згідно положень Закону про публічні закупівлі та наказу ДП ПРОЗОРРО від 19.03.2019 №10, якщо пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника, вона відхиляється. Відповідно до вимог документації учасник повинен надати в складі пропозиції
- копію виконаного аналогічного договору* та документ (документи), що підтверджує (-ють) його виконання: копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія видаткової (видаткових) накладних.
Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічного (их) договору (ів) учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином, а надання Вами одного акту надання послуг №С-125 від 08 грудня 2020 року на суму 1799,00 грн. не підтверджує виконання Вами договору на суму 49600,00 грн.
Номер вимоги: UA-2021-02-22-001896-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2974214737
Дата подання: 10 березня 2021 15:30
Заперечення.
Шановна, в.о. головного бухгалтера Чередниченко О.А., документом, що підтверджує виконання Договору - є не відгук і не купа актів (півтори сотні) на кожен Договір ..., а бухгалтерський, типовий акт звірки взаєморозрахунків контрагентів (місячний, квартальний або річний), який не вимагався тендерною документацією. Невиконання зобов'язань - фіксується Додатковою угодою про розірвання Договору, або повідомленням. В системі прозоро викладаються усі Договори, Додаткові угоди та інша інформація щодо Договорів, якщо немає Додаткової угоди на розірвання та іншої інформації щодо не виконання зобов'язань Договору - то зобов'язання, за даним Договором, виконані у повному обсязі. А відсутність документів, що не передбаченні Законодавством для учасників та що не передбачені тендерною документацією - не може бути підставою для відхилення Замовником. З урахуванням вищевказаного прошу переглянути рішення щодо відхилення пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2021 17:06
Шановний Учасник ! Як вірно Ви зауважили ,що одним із документів підтвердження виконання договору може бути акт звірки взаєморозрахунків контрагентів (місячний, квартальний або річний),який до речі Вами міг би бути наданий на вимогу документації пункту 7.1. розділу VII Інструкція з підготовки пропозиції, а саме на підтвердження виконання аналогічного договору Учасник мав надати:
«копія акта (актів) наданих послуг, та/або копія акта (актів) звірки, та/або копія видаткової (видаткових) накладних.»
Виходячи з вище наведеного Ви шановний Учасник не підтвердили фактичного виконання договору, що й призвело до відхилення вашої пропозиції.
Під час здійснення Закупівлі замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та керується Інструкцією та чинним законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СІНЄЛЬНІКОВ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 7 902,40
UAH з ПДВ
7 902,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 8 970,00
UAH з ПДВ
8 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦИФРІКС-СЕРВІС" 8 980,00
UAH з ПДВ
8 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 15:43
Електронний підпис
02 березня 2021 15:40
цп.pdf
02 березня 2021 15:40
довідки та згода.pdf
02 березня 2021 15:40
виписка.pdf
02 березня 2021 15:40
пояснювальний лист.pdf
02 березня 2021 15:40
витяг ЄП.pdf
02 березня 2021 15:40
гарантійні листи.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 16:03
Електронний підпис
02 березня 2021 15:59
Паспорт та ІПН.pdf
02 березня 2021 15:59
Витяг.pdf
02 березня 2021 15:59
41 Цінова Пропозиція.pdf
02 березня 2021 15:59
33 ПЛ Статут.pdf
02 березня 2021 15:59
35 Довідка аналог роботи.pdf
02 березня 2021 15:59
39 Довідка від санкцій.pdf
02 березня 2021 15:59
37 Довідка вик Тех вимог.pdf
02 березня 2021 15:59
36 Тех вимоги.pdf
02 березня 2021 15:59
32 Довідка Юр дані.pdf
02 березня 2021 15:59
42 ПЛ ліцензій та сертиф.pdf
02 березня 2021 15:59
38 Довідка довкілля.pdf
02 березня 2021 15:59
44 Довідка МТБ.pdf
02 березня 2021 15:59
Витяг ЄДР.pdf
02 березня 2021 15:59
34 ПЛ ПДВ.pdf
02 березня 2021 15:59
Свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СІНЄЛЬНІКОВ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "ЦИФРІКС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІНЄЛЬНІКОВ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#2796205799
Відхилено 7 902,40
UAH з ПДВ
05 березня 2021 16:15
ФОП РЕШЕТНЯК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2974214737
Відхилено 8 970,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 12:00
ТОВ "ЦИФРІКС-СЕРВІС"
#44036020
Відхилено 8 980,00
UAH з ПДВ
10 березня 2021 12:04

Документи

05 березня 2021 16:15
Електронний підпис
05 березня 2021 16:14
Рішення відхилення.doc

Документи

10 березня 2021 12:00
Електронний підпис
10 березня 2021 11:59
Рішення відхилення 2.doc

Документи

10 березня 2021 12:04
Електронний підпис
10 березня 2021 12:02
Рішення відхилення 3.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій