Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості: крупи гречана, вівсяна, ячнева, пшенична, булгур, перлова, пшоняна, рисова, борошно пшеничне вищого гатунку
Очікувана вартість
72 330,00 UAH
UA-2021-02-22-001775-b 24fa075c5e78490ca68a26d6d9810ff8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МасловаБігун Катерина Олександрівна

380473523145 rada_korsun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Корсунь-Шевченківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04061599
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, Шевченка,42
Контактна особа: МасловаБігун Катерина Олександрівна
380473523145
rada_korsun@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2021 14:17
Очікувана вартість: 72 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3915 кілограми
ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості: крупи гречана, вівсяна, ячнева, пшенична, булгур, перлова, пшоняна, рисова, борошно пшеничне вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2021 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2021 10:00
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-22-001775-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Семененко Микола Петрович, Код ЄДРПОУ:2201019010
Дата подання: 15 березня 2021 15:31
НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Відповідно до умов оголошення спрощеної закупівлі: «Відповідно до частини 3 статті 12 Закону документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів у електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти або кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає у складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо учасник надає у складі пропозиції документи у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо учасник у складі пропозиції надає документ не у формі електронного документа (без КЕП на документі), то такий документ повинен бути підписаний уповноваженою посадовою особою або представником учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також повинен містити відбиток печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Під час перевірки КЕП на https://www.dzo.com.ua/ встановлено наступне: Останній підпис здійснено: Підписувач: ДОЛГОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА
П.І.Б.: ДОЛГОВА Світлана Сергіївна
РНОКПП: 2789516940
Організація (установа): ФОП ДОЛГОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА
Код ЄДРПОУ: 2789516940
Посада: ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 23:37:54
02.03.2021
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000430A57000AFEBA01
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ДОЛГОВОЇ СВІТЛАНИ СЕРГІЇВНИ не відповідає умовам оголошення. Звертаємо також Вашу увагу на лист Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 березня 2021 року (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR2EyYRGh_h9NhE9kAcYRaQDVKz6ooAeEZnHAvc2ACBxmPXv36hb-znKWXI), в якому зазначено, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Долгової С. С. та відхилити пропозицію за невідповідністю вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 19:45
7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон).
Згідно із частиною 5 розділу VII Закону Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.
Відповідно до Закону удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами.
Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.
Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 вказаного вище Закону застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають:
• органи державної влади,
• органи місцевого самоврядування,
• підприємства, установи та організації державної форми власності,
• державні реєстратори, нотаріуси
• та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора
для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону.
Відповідно Замовники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі)

Згідно з пп. 1 п. 3 Постанови, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізичних осіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
А оголошенням передбачено, що Відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону документи учасника повинні бути завантажені з накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Таким чином, оголошенням не передбачає вимог, стосовно того, що учасниками процедури закупівлі повинні бути завантажені документи з накладенням КЕП, з виключно захищеним носієм особистого ключа, а тому, підстави для задоволення скарги Скаржника в цій частині відсутні.

Данна позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2137-р/пк-пз від 08.02.2021.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2021 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА 71 020,00
UAH з ПДВ
67 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семененко Микола Петрович 71 101,00
UAH з ПДВ
67 547,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 23:37
Електронний підпис
02 березня 2021 23:37
перловка.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
перловка.pdf
02 березня 2021 23:37
крупи.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
крупи.pdf
02 березня 2021 23:37
борошно та крупи.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
борошно та крупи.pdf
02 березня 2021 23:37
Свідоцтво пл.єд.податку.pdf
02 березня 2021 23:37
Пояснювальна записка.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Пояснювальна записка.pdf
02 березня 2021 23:37
Повід. з податкової.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Повід. з податкової.pdf
02 березня 2021 23:37
Паспорт.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Паспорт.pdf
02 березня 2021 23:37
КОД ІПН.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
КОД ІПН.pdf
02 березня 2021 23:37
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Витяг з ЄДР.pdf
02 березня 2021 23:37
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Виписка з ЄДР.pdf
02 березня 2021 23:37
Форма пропозиції.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Форма пропозиції.pdf
02 березня 2021 23:37
Лист санкції.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Лист санкції.pdf
02 березня 2021 23:37
Інформаційна довідка.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Інформаційна довідка.pdf
02 березня 2021 23:37
Додаток3.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Додаток3.pdf
02 березня 2021 23:37
Гарантійний лист2.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Гарантійний лист2.pdf
02 березня 2021 23:37
Гарантійний лист1.pdf.p7s
02 березня 2021 23:37
Гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 23:18
Електронний підпис
02 березня 2021 23:17
якісні крупи.pdf
02 березня 2021 23:17
тех.паспорт ТЗ.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
сан.паспорт авто.pdf
02 березня 2021 23:17
паспорт Семененко МП.pdf
02 березня 2021 23:17
МК Семененко.pdf
02 березня 2021 23:17
МК Семененко.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
довідка сан.обробка ТЗ.jpg
02 березня 2021 23:17
Certificate.pdf
02 березня 2021 23:17
Виписка Семененко МП.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
Витяг ЄДР Семененко М. П..pdf
02 березня 2021 23:17
Виписка Семененко МП.pdf
02 березня 2021 23:17
п.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10_ч.1_ст._17.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
Інші_документи.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
лист санкції.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
Інші_документи.pdf
02 березня 2021 23:17
довідка формування ціни.pdf
02 березня 2021 23:17
Довідка.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
лист гарантія вимоги.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
лист гарантія вимоги.pdf
02 березня 2021 23:17
тех.паспорт ТЗ.pdf
02 березня 2021 23:17
паспорт Семененко МП.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
Certificate.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
п.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10_ч.1_ст._17.pdf
02 березня 2021 23:17
лист санкції.pdf
02 березня 2021 23:17
Довідка.pdf
02 березня 2021 23:17
якісні крупи.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
пропозиція дод4.pdf
02 березня 2021 23:17
пропозиція дод4.pdf.p7s
02 березня 2021 23:17
сан.паспорт авто.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА

ФОП Семененко Микола Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА
#2789516940
Переможець 67 500,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 14:10

Документи

12 березня 2021 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛГОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА
#2789516940
67 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 16:25
ДУ3 крупи.pdf зміни до договору
20 травня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:52
крупи.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 11:34
ДУ Крупи.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 11:32
крупи.pdf укладений
29 березня 2021 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з усуненням технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 100/05-02
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 100/05-02
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" : - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 100/05-02
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 50 542,20
UAH